//

T-Mobile <-> iPhone

T-Mobile <-> iPhone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben me aan het orienteren voor een abbonnement met iPhone. Nu dacht ik tot voor kort dat alleen T-Mobile de iPhone MOCHT leveren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-08, 10:39
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard T-Mobile <-> iPhone

Hoi,

ik ben me aan het orienteren voor een abbonnement met iPhone.
Nu dacht ik tot voor kort dat alleen T-Mobile de iPhone MOCHT leveren met hun abbonnement, maar nu zie ik ook bijvoorbeeld KPN (Hi : http://www.gsmtrack.nl/index.php?page=aanbiedingen&action=informatie&id=1332&doelgroep=1&verlenging=0#) toestellen aanbieden (simlockvrije EU toestellen ?!) bij hun abbonnementen. Of eigenlijk biedt gsmtrack ze aan, maar wel simlockvrij. Ook op gsm.nl wordt e.e.a. aangeboden : http://www.gsm.nl/gsm/mcsmambo.p?M5N...rg=iphone_home

Hoe zit dit nu eigenlijk ?

Een van de redenen waarom ik het vraag, is dat de abbonnementen bij T-Mobile veelal niet interessant zijn voor mij omdat je het beltegoed slechts 2 maanden bewaard blijft, en bij het Flex abbonnement (welke ik WEL interessant vind) je pas vanaf 45 euro per maand (excl. internet) moet gaan rekenen.

Laatst gewijzigd door mvveelen; 24-11-08 om 10:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-08, 19:57
Alexanderrr Alexanderrr is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Hoi,

ik ben me aan het orienteren voor een abbonnement met iPhone.
Nu dacht ik tot voor kort dat alleen T-Mobile de iPhone MOCHT leveren met hun abbonnement, maar nu zie ik ook bijvoorbeeld KPN (Hi : GSMtrack.nl - de GSM site!) toestellen aanbieden (simlockvrije EU toestellen ?!) bij hun abbonnementen. Of eigenlijk biedt gsmtrack ze aan, maar wel simlockvrij. Ook op gsm.nl wordt e.e.a. aangeboden : Gratis gsm's bij de beste abonnementen. GSM.nl: Al 11 jaar de grootste van Nederland!

Hoe zit dit nu eigenlijk ?

Een van de redenen waarom ik het vraag, is dat de abbonnementen bij T-Mobile veelal niet interessant zijn voor mij omdat je het beltegoed slechts 2 maanden bewaard blijft, en bij het Flex abbonnement (welke ik WEL interessant vind) je pas vanaf 45 euro per maand (excl. internet) moet gaan rekenen.
Deze winkels importeren iPhone's uit landen waar ze simlockvrij worden gekocht (Belgie, italië bv) en bieden deze aan met abbo's van andere providers. Hierdoor krijg je niet de beschikbaarheid over visual voicemail, t-mobile hotspots en is het internet met uitzondering van vodafone trager en niet "onbeperkt".
  #3  
Oud 25-11-08, 20:09
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Aha, visual voicemail boeit me niet zo, hotspots ook niet en ik heb Vodafone, dus met een onbeperkt-internet-blox ben ik klaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Relax of T-Mobile iPhone? JanG Odido (T-Mobile) 4 24-09-10 08:02
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 15:38
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50
T-mobile iPhone overgenomen - past elke T-mobile SIM? JakeGlass Odido (T-Mobile) 3 15-03-10 16:37
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim avdwerf Odido (T-Mobile) 24 25-08-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.