//

Eindeloos Online op 2G, wel internet geen youtube

Eindeloos Online op 2G, wel internet geen youtube discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een iPhone 2G geruild voor mijn Omnia, helemaal blij mee en al de hele tijd mee aan het pielen. Nu lees ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-09, 12:09
Demon Hunter Demon Hunter is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard Eindeloos Online op 2G, wel internet geen youtube

Ik heb net een iPhone 2G geruild voor mijn Omnia, helemaal blij mee en al de hele tijd mee aan het pielen. Nu lees ik net dat Hi geen extra kosten meer vraagt voor streaming, dat betekend dus dat ik met mijn Eindeloos Online abbo lekker youtube kan kijken op mijn iPhone. Alleen geeft de iPhone steeds weer dat voor Youtube een Databundel of Wi-Fi verbindingen is vereist. Safari doet het wel gewoon. Met Wi-Fi aan doet Youtube het perfect, op GPRS dus niet. Nu ben ik bang dat ik iets niet goed ingesteld heb ofzo en dat buiten mijn databundel surf. Hoe krijg ik youtube werkend op GPRS op mijn iPhone? Bij APN heb ik geprobeerd door niks in te vullen en portalmmm.nl in te vullen, maar Youtube blijft het niet doen. Heb al soortgelijke topics doorzocht, maar kwam er toch niet helemaal uit. FW 2.2.1 draait btw.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-09, 12:21
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik meen mij te herinneren uit het verleden (1.1.x) dat YouTube op GPRS alleen werkte met een tweak uit Installer. Zoek eens in Cydia of er een dergelijke tweak is.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 28-03-09, 12:23
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik meen mij te herinneren uit het verleden (1.1.x) dat YouTube op GPRS alleen werkte met een tweak uit Installer. Zoek eens in Cydia of er een dergelijke tweak is.
Klopt, de ''GPRS Fix''. Heb alleen geen idee of dit er ook al is voor de nieuwste Firmware, hij staat iig niet in Cydia. Ik zal ook even rondkijken...

EDIT
Zoals je hier kunt lezen, hij is er nog niet voor Firmware 2.2.1.
Dan even googlen.

__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT

Laatst gewijzigd door iMario; 28-03-09 om 12:25.
  #4  
Oud 28-03-09, 12:25
Demon Hunter Demon Hunter is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Dat zou heel fijn zijn, ik zal eens even rondkijken. Wel fijn om te weten dat ik dus straks niet buiten mijn databundel zit en een dikke rekening krijg
  #5  
Oud 28-03-09, 17:10
Demon Hunter Demon Hunter is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Dank je kon het niet vinden zal mxtube eens proberen dank jullie voor het snelle antwoord
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone en Hi Prepaid + eindeloos online: geen verbinding met I-Tunes Store greenalizer iPhone algemeen 0 01-06-10 14:02
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 01:42
geen GPRS op 2G met Hi eindeloos online mhoutman iPhone algemeen 0 23-09-09 15:43
Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen??? mauriceiphone3g iPhone algemeen 5 29-01-09 20:43
HI simkaart met eindeloos online internet Goudvis12 iPhone algemeen 23 16-09-08 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.