iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   T-Mobile opzeggen, Hi abonnement in de plaats (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/34050-t-mobile-opzeggen-hi-abonnement-de-plaats.html)

Mindfield 12-05-09 12:55

T-Mobile opzeggen, Hi abonnement in de plaats
 
Ik heb sinds December een iPhone met een T-Mobile abonnement. Zeer tevreden over de telefoon, ontzettend ontevreden over het netwerk.

Ik heb thuis en in de buurt helemaal geen 3G terwijl dit wel staat aangegeven, en heb soms gewoon niet eens bereik met gprs. Vriend van me met Hi abo zit langs me op de bank met vol 3G terwijl ik op het netwerk van Mobistar zit. Ik baal hier zo erg van en ondertussen ben ik het meer dan beu.

Ik wil nu ook m'n abonnement opzeggen en m'n iPhone houden. Gezien T-Mobile wel eens moeilijk wil gaan doen vraag ik het eerst hier even of het uberhaupt mogelijk is om op te zeggen met behoud van de telefoon.

Ook is de iPhone dan nog gelocked. Kan deze (in de hardware) unlocked worden? Zo niet is het toch mogelijk met Yell0wsnow? Gezien m'n iPhone toch al gejailbreaked is, is dat opzich niet zo'n probleem. Zolang het maar mogelijk is. Ik wil graag een Hi abonnement nemen (volgens mij heeft KPN de beste dekking en is Hi behoorlijk goedkoop)

Als ik in mijn geval de iPhone niet kan houden, kan ik dan m'n 160 euro terug krijgen?

Weet iemand of deze website betrouwbaar is en alles ook daadwerkelijk werkt? Apple iPhone 3G 16GB Zwart + Alle mobiele abonnementen - PhoneShop.nl

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.

Ik heb ondertussen een klacht naar T-Mobile gestuurd en krijg binnen 30 dagen antwoord.

Alvast bedankt.

erikroeier 13-05-09 21:13

over je abonnement opzeggen weet ik neit zoveel maar misschien kan je het direct afbetalen (dus eigenlijk gewoon je abonnement betalen maar in één keer dat je ervanaf bent).
maar over het unlocken: jailbreak is altijd handig los van je unlock. het is belangrijker voor je update welke baseband je hebt. dit heeft te maken met hou oud je iphone is maar is ook te controleren. mocht je dan de goede hebben dan kan je inderdaad unlocken via yellowsnow. ik kon dat helaas niet en moest het dus op een andere manier doen. grote kans dat jij dit ook moet aangezien je de iphone pas sinds december hebt.
wat je dan kan doen is een rebelsim aanschaffen (wel even controleren of de website vertrouwd is dus even ervaringen erover zoeken) dit is een flinterdum kaartje van simkaartformaat wat onder je simkaart zit. hierdoor denkt je iphone dat hij simlockvrij is en heb je dus niks aan je hardware of software verandert. dit heeft ook nog het voordeel dat de garantie gewoon blijft!
valt verder genoeg over te vinden op het forum dus veel succes!
(zou je graag met alles willen helpen maar weet helaas "nog" niet alles)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.