//

Hoe moet ik dit doen?

Hoe moet ik dit doen? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik onbeperkt mobiel internet wil aanvragen voor op mijn iPhone, hoe moet ik dat dan doen!? Ik moet wanneer ik dit wilt aanvragen mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-07, 19:47
ayoltderoos ayoltderoos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard Hoe moet ik dit doen?

Wanneer ik onbeperkt mobiel internet wil aanvragen voor op mijn iPhone, hoe moet ik dat dan doen!?
Ik moet wanneer ik dit wilt aanvragen mijn type mobiel aangeven! Momenteel werk ik nog met een MDA, over een week stap ik over naar mijn iPhone. Moet ik dan nu gewoon aanklikken dat ik op een MDA werk en mijn type kiezen?
Moet ik gewoon met mijn huidige mobiel de "onbeperkt internet" functie instellen en dan kan ik dat over een tijdje ook gebruiken op mijn iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-07, 19:59
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayoltderoos Bekijk bericht
Wanneer ik onbeperkt mobiel internet wil aanvragen voor op mijn iPhone, hoe moet ik dat dan doen!?
Ik moet wanneer ik dit wilt aanvragen mijn type mobiel aangeven! Momenteel werk ik nog met een MDA, over een week stap ik over naar mijn iPhone. Moet ik dan nu gewoon aanklikken dat ik op een MDA werk en mijn type kiezen?
Moet ik gewoon met mijn huidige mobiel de "onbeperkt internet" functie instellen en dan kan ik dat over een tijdje ook gebruiken op mijn iPhone?
Als eerste, welke provider gebruik je? en ten tweede, als het goed is maakt het niet zo veel uit, gaat wss over het formaat websites die hij door kan sturen oid.
of 'mijn toetstel staat niet in dit lijstje' als je dat kan kiezen
  #3  
Oud 17-12-07, 20:44
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Het maakt niet uit wat je opgeeft, gewoon je provider bellen, zeggen dat je dat pakket wilt, en de gegevens die je nodig hebt in je iPhone invoeren, et voilá. Ik heb gewoon gemeld dat ik een iPhone heb, en ze zeiden dat ze geen service konden verlenen, maar dat het waarschijnlijk wel zou werken, en het doet t!
  #4  
Oud 17-12-07, 20:47
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie Bekijk bericht
Het maakt niet uit wat je opgeeft, gewoon je provider bellen, zeggen dat je dat pakket wilt, en de gegevens die je nodig hebt in je iPhone invoeren, et voilá. Ik heb gewoon gemeld dat ik een iPhone heb, en ze zeiden dat ze geen service konden verlenen, maar dat het waarschijnlijk wel zou werken, en het doet t!
mja idd, ik heb vodafone, gewoon direct met abonnement afgesloten, ik denk dat het uiteindelijk niet uit maakt, misschien een poll voor hun, dat ze zien welk toestel je gebruikt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: nieuw telefoonnummer hoe moet dit met itunes en click and buy? nance30 iTunes 1 26-05-11 20:57
Hoe moet ik MP3 sound, ringtone doen @ iPhone 3g. k4yraa Ringtones en Wallpapers 3 18-04-11 21:02
wat moet ik doen?! Hahaowned Jailbreak 3 22-11-10 23:04
Help wat moet ik doen?! robintielemans Archief 3 10-05-09 23:47
Wat moet ik doen :S???????????????? wo-man Archief 2 03-04-09 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.