//

Hi eindeloos online i.c.m iphone 3G 114 kb...traaagggg....

Hi eindeloos online i.c.m iphone 3G 114 kb...traaagggg.... discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Snelheid bleek niet omgezet te zijn, bleek nu ineens 2 keer surf & mail achter mijn naam te staan ipv xtra snel. Moest een Case ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-10-09, 12:46
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Snelheid bleek niet omgezet te zijn, bleek nu ineens 2 keer surf & mail achter mijn naam te staan ipv xtra snel.

Moest een Case worden geopend om dit ongedaan te maken, kon minimaal 15 werkdagen duren.

Michel15 heeft wel gelijk, was normaliter niet mogelijk.

Zoveelste keer dat het fout gaat bij de KPN, zeg alles op. Ben zo langzamerhand poepflauw van de KPN.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-10-09, 13:58
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
Snelheid bleek niet omgezet te zijn, bleek nu ineens 2 keer surf & mail achter mijn naam te staan ipv xtra snel.

Moest een Case worden geopend om dit ongedaan te maken, kon minimaal 15 werkdagen duren.

Michel15 heeft wel gelijk, was normaliter niet mogelijk.

Zoveelste keer dat het fout gaat bij de KPN, zeg alles op. Ben zo langzamerhand poepflauw van de KPN.

Ongelooflijk slecht weer van KPN.
Als ik alle klachten zo lees lijkt het wel of we met een amateurbedrijfje te maken hebben ipv 1 van de grootste van Nederland.
Gelukkig heb ik nog geen problemen ondervonde bij ze, behalve dat ze bij mijn laatste rekening 3 keer eindeloos online hebben afgeschreven omdat ik het 2 keer opnieuw heb laten activeren.
Maar dit wordt bij mijn volgende rekening gecrediteerd.

Toch ben ik ergens blij dat ik maar een jaar abonnement heb
  #43  
Oud 09-10-09, 14:51
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

crediteren lukt meestal wel na bellen, maar waarschijnlijk blijft ie wel 3 keer staan. Heb ook zoiets gehad, elke maand weer bellen, wordt gecrediteerd. Gebeurt ook, maar de rest blijft staan. Weer bellen, beloven dat het eindelijk opgelost wordt, en je raad het al, de volgende maand ......


Oude abbo liep nog een paar maand, net tmobile 3GS besteld bij de pdashop. Morgen in huis !!!

Zit gewoon 2mb internet in het pakket

ff een update, tmobile is ook niet alles. Nergens geen G3 ontvangst hier

Als je ontvangst hebt, is het wel supersnel. Haal dan 1900 kb ipv de 118 bij de KPN. Die dan wel weer overal G3 ontvangst heeft.

Laatst gewijzigd door iMario; 16-10-09 om 20:10. Reden: Opschonen.
  #44  
Oud 13-10-09, 15:48
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
ff een update, tmobile is ook niet alles. Nergens geen G3 ontvangst hier

Als je ontvangst hebt, is het wel supersnel. Haal dan 1900 kb ipv de 118 bij de KPN. Die dan wel weer overal G3 ontvangst heeft.

Dat is best vreemd.
Ik heb hem hier ook getest met een tmobile kaart en had vol bereik.

Ik denk dat alle providers zn voor en na delen hebben...


Maar 1900 is wel echt super!
  #45  
Oud 13-10-09, 16:15
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish Bekijk bericht
Maar 1900 is wel echt super!
Niet als je er eerst 10 km voor moet rijden
  #46  
Oud 13-10-09, 20:59
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
Niet als je er eerst 10 km voor moet rijden

Nee dat schiet dan weer niet op!
  #47  
Oud 16-10-09, 20:04
peetduck peetduck is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish Bekijk bericht
We zijn een dag verder, en na meerdere reboots ligt de download snelheid nog steeds rond de 118 kb.
Ik heb vanmorgen weer de helpdesk gebeld en ze vertelden mij dat ze alles gedaan hebben wat ze konden doen, en dat ik dan maar een xtra snel bundel moest nemen, omdat deze 3 keer zo snel is.
Dus snel omgerekend kom ik dan zeker op de 345 kbs? nog niet eens de snelheid die ze beloven bij het eindeloos online abonnement!

Ik vind het echt schandalig dat de klanten zo misleid worden, en iedereen lekker maken met een snelheidsverhoging naar 385 kb.

Ik haal nog niet eens de snelheid van voor de verhoging!

Ik heb Hi genomen omdat de tarieven gunstig zijn, en omdat ik na 2 jaar iPhone nu toch wel eens op internet wil buiten Wi-Fi, maar ik heb er nu al spijt van.

Het gaat uiteraard helemaal niet om die 5 euro meer per maand, maar om het principe!


Helaas zit ik er een jaar aan vast, maar zodra ik er vanaf ben ga ik weer terug naar tmobile of een andere provider.
Heb je al een keer geprobeerd, de 3G optie aan te zetten? Zo werkt hij bij mij wel sneller!
  #48  
Oud 24-12-09, 21:48
ugur58 ugur58 is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
fair use van 10 keer het gemiddelde gebruik, kreeg afgelopen maand al een sms waarschuwing met 250mb verbruik met surf & mail totaal.

Heb wel eens eerder pas een waarschuwing gehad ver over de 1 Gb.

Wordt vannacht pas omgezet, dus bevindingen wordt morgen.

Ik wil ook iets kwijt over de FUP bij HI. Inmiddels heb ik de FUP al 2x overschreden! Ik word er helemaal schijt ziek van. De eerste keer was het nog toen ik een normaal eindeloos online bundel had (die ''snelle'' 114kb) sind een paar weken heb ik die om laten zetten naar een Xtra snel bundel, de eerste weken was ik harstikke tevreden gewoon 1 mbit internet op je mobiel.

Maar laatst kreeg ik een sms van Hi KPN dat ik 80% van mijn FUP had gebruikt. De data verbruik die de iphone weergeeft in de instellingen was toen 800mb! Dit is ook nog eens gecombineerd met Wi-Fi.
Het kan toch niet zo zijn dat 1GB al 10X het gemiddelde verbruik van alle abbonees is, daar geloof ik echt niets van.

Ik hoop dat er in de zomer een nieuwe Iphone uitkomt, dan is ook mijn Hi abbo verlopen kan ik lekker overstappen naar T-Mobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HI Eindeloos online jdh009 Overige providers Nederland 2 27-08-10 22:56
Hi Eindeloos Online BramW Overige providers Nederland 2 30-03-10 15:43
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 01:42
Iphone 3GS in combinatie met een HI 25 abbo en Eindeloos Online Randy_Orton1986 iPhone algemeen 7 06-10-09 14:13
Hi eindeloos online + Iphone davidvt Overige providers Nederland 13 02-08-08 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.