//

Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland

Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland: Ik was enkele dagen in Frankrijk en na terugkomst bleek dat er een aantal "gesprekken in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-09, 15:54
RaboMobiel ervaring RaboMobiel ervaring is offline
 
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland

Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland:

Ik was enkele dagen in Frankrijk en na terugkomst bleek dat er een aantal "gesprekken in het buitenland" op de rekening stonden die ik niet gevoerd heb.

Na navraag bij RaboMobiel bleek dat wanneer je in het buitenland gebeld wordt voor ieder inkomend gesprek dat niet beantwoord wordt een bedrag in rekening gebracht wordt. Dit terwijl ik de voicemailbox en alle doorschakelingen uitgeschakeld had.

De oplossing van RaboMobiel is het inschakelen van de voicemailbox op de website om daarna de voicemailbox uit te schakelen door het bellen van het nummer 12339 met de telefoon.

Na het invullen van het reactieformulier op de website kreeg ik binnen een dag antwoord en daarna kon ik per e-mail met RaboMobiel corresponderen. Meestal kwam de reactie binnen een etmaal en soms veel sneller.
___________________________________________________________________
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voorkomen van dataverkeer in het buitenland Stitch15 Internet in buitenland (roaming) 3 12-07-10 11:40
TomTom gebruik in het Buitenland keesdr Internet in buitenland (roaming) 13 27-04-10 21:28
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.