//

Internet op I-phone

Internet op I-phone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Een domme vraag: Kun je met een bestaand abbo van KPN ook Internetten op je I-phone of heb je daarbij iets extra's nodig??? Harold++...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-12-07, 19:37
hjoels hjoels is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 49
Smile Internet op I-phone

Een domme vraag:
Kun je met een bestaand abbo van KPN ook Internetten op je I-phone of heb je daarbij iets extra's nodig???

Harold++
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-08, 02:37
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Ja hoor dat kan gewoon, alleen loopt de verbinding via GPRS, dus extra kosten op je abbo van je telefoon, het kan behoorlijk duur worden als je geen onbeperkt internet abbo hebt, let daar dus op, voor de rest heb je niks extra nodig, behalve dan misschien de instellingen van je provider, hoewel ik die nog nooit nodig heb gehad.
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #3  
Oud 01-01-08, 07:40
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard

Vreemd genoeg heb ik ook al veel draadjes gelezen van mensen die met wachtwoorden en gebruikersnamen bezig zijn om hun gprs te laten werken. Ik had eerst KPN waarbij mijn GPRS het perfect deed zonder dat ik instellingen gedaan heb. Ben per 27 december overgestapt naar Telfort en was er aardig van overtuigd dat ik nu toch zeker het e.e.a. moest gaan instellen. Maar ook Telfort GPRS werkt bij mij zonder wachtwoorden of inlognamen.

Ik weet niet goed waaraan het ligt maar ben er wel blij mee. Heb inmiddels wel een data abo erbij genomen om hoog oplopende telefoonkosten te voorkomen. GPRS is niet echt supersnel. Ik gebruik het met name om mail op te halen, de stocks en het weer te bekijken. Een keer heb ik google maps gebruikt toen ik in Den Haag even niet meer wist hoe ik bij mijn auto moest komen en dat werkte ook goed.

Laatst gewijzigd door Dennisf; 01-01-08 om 07:45. Reden: kleine aanvulling
  #4  
Oud 01-01-08, 08:15
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Het niet hoeven invullen van gebruikersnamen en wachtwoorden is natuurlijk een hele handige stap van de telecombedrijven.

Op deze manier, wanneer je een telefoon geleverd krijgt, kan je direct op het internet met het apparaat, wat zonder data abonnement een duur grapje kan worden.

Verder denk ik ook dat het veel administratieve handelingen scheelt en een username is ook nergens voor nodig, zo loggen alles per telefoonnummer (gok ik) zodat ze precies weten wat ze je moeten factureren.
  #5  
Oud 01-01-08, 13:40
hjoels hjoels is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 49
Standaard

@crunch81
Bedankt, het is me duidelijk en ik zal er op letten.

Harold++
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 14:02
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu CrazyMike iPhone algemeen 1 19-03-11 15:38
i phone clone internet werkt niet ? iphoneclone Koopinformatie Nederland 2 12-02-11 15:12
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.