//

Ben internet activeren op Iphone

Ben internet activeren op Iphone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede-tweakers, Sinds het begin van deze maand heb ik onbeperkt mobiel internet geactiveerd bij mijn Ben abonnement. Het gaat hier om een simlockvrije en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-09, 11:52
dimby dimby is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard Ben internet activeren op Iphone

Hallo mede-tweakers,

Sinds het begin van deze maand heb ik onbeperkt mobiel internet geactiveerd bij mijn Ben abonnement.
Het gaat hier om een simlockvrije en jailbroken Iphone 2G met OS 3.0.

Helaas wil mijn internet niet werken, als ik op internet wil via het mobiel datanetwerk krijg ik de volgende melding: "Mobiele datanetwerk kan niet geactiveerd worden".
Nu heb ik Ben al gebeld en die zeggen doodleuk: "Wij kunnen je niet helpen aangezien Tmobile de rechten heeft op de Iphone maar je mag wel betalen -O- ". Volgens mij klopt dit niet eens aangezien ik een simlockvrije Iphone heb. Ik heb TMobile vervolgens gebeld maar die konden mij, zoals verwacht, ook niet helpen aangezien ik geen abbo bij hun heb.

Nu ben ik na wat zoekwerk erachter gekomen dat dit wel mogelijk moet zijn maar het is me nog niet gelukt.
Hebben jullie misschien tips of iod zodat ik dit werkend kan krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-09, 15:19
3svb 3svb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Zoekfunctie ....


link

Laatst gewijzigd door Michel15; 28-10-09 om 10:45. Reden: link deed het niet
  #3  
Oud 06-10-09, 20:41
dimby dimby is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb die IPCC geupload maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ben: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk Bubbly Overige providers Nederland 14 08-10-11 16:48
Iphone 3G Internet BEN Appje Overige providers Nederland 2 14-04-11 21:50
FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN iMartien iPhone algemeen 6 29-11-10 16:28
Ben internet op iPhone (iOS 4) werkt niet? michael3301 iPhone algemeen 1 09-07-10 15:45
BEN internet choker Overige providers Nederland 10 11-11-08 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.