//

Rekening van €2224.15??? Data verplaatsing mystery!

Rekening van €2224.15??? Data verplaatsing mystery! discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik begrijp is dat je ondanks je 3G uitzet , EDGE wel aan blijft en die houd dan de verbinding in stand , heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-12-09, 15:06
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Wat ik begrijp is dat je ondanks je 3G uitzet , EDGE wel aan blijft en die houd dan de verbinding in stand , heb dit eens ondekt met een prepaid kaart van KPN en toen had ik nog geen EDGE switch in me SBSettings , gevolg tegoed weg nu met EDGE ook uit kan 3G ook geen verbinding meer maken , jammer dat dit dus alleen met een JB kan .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 28-12-09, 15:17
ehjvandijk ehjvandijk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard thanks, toch maar JB?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
Wat ik begrijp is dat je ondanks je 3G uitzet , EDGE wel aan blijft en die houd dan de verbinding in stand , heb dit eens ondekt met een prepaid kaart van KPN en toen had ik nog geen EDGE switch in me SBSettings , gevolg tegoed weg nu met EDGE ook uit kan 3G ook geen verbinding meer maken , jammer dat dit dus alleen met een JB kan .
Dank voor je snelle reactie. Ik zal dus toch moeten JB-en. Zie daar beetje tegenop, weet echter niet waarom. Kan dat echt geen kwaad met updates en dergelijke? Werkt appstore en apple-id nog gewoon? Zal hier op forum daar nog eens verder induiken.
  #43  
Oud 28-12-09, 15:41
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ehjvandijk Bekijk bericht
Dank voor je snelle reactie. Ik zal dus toch moeten JB-en. Zie daar beetje tegenop, weet echter niet waarom. Kan dat echt geen kwaad met updates en dergelijke? Werkt appstore en apple-id nog gewoon? Zal hier op forum daar nog eens verder induiken.
Het kan geen kwaad, want je jailbreak vervalt wanneer je update. Je moet er gewoon aan denken, dat mocht er iets gebeuren en je je iPhone ter reparatie op moet sturen, je niet je iPhone gejailbreakt moet opsturen. Gewoon even simpel herstellen en je ziet niets terug van de jailbreak. Je kunt dus altijd nog gewoon terug als het je niet bevalt.

Het jailbreaken is overigens erg gemakkelijk, en ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken. Wij hebben er een erg uitgebreide handleidingen voor geschreven, die je hier kunt vinden.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #44  
Oud 28-12-09, 15:41
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard Generaal was me voor :D

Alles blijft werken zoals het daarvoor deed , alleen de mogelijkheden worden legio , je hebt alleen misschien kans op een tethered jailbreak maar dat hangt van je serienummer af en alle voor en nadelen zijn idd op het forum te vinden .

Zie ook post hierboven

Laatst gewijzigd door ThaBudz; 28-12-09 om 15:43.
  #45  
Oud 28-12-09, 16:12
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
Wat ik begrijp is dat je ondanks je 3G uitzet , EDGE wel aan blijft en die houd dan de verbinding in stand , heb dit eens ondekt met een prepaid kaart van KPN en toen had ik nog geen EDGE switch in me SBSettings , gevolg tegoed weg nu met EDGE ook uit kan 3G ook geen verbinding meer maken , jammer dat dit dus alleen met een JB kan .
Met zo'n torenhoge rekening begrijp ik niet dat je niet gewoon een data abonnementje neemt. 480 euro. Das vier jaar lang 10 euro in de maand voor onbeperkt gebruik. Met zo'n goedkope oplossing voorkom je een hoop gezeik en je hebt er veel aan. Ik kan zelfs niet meer zonder mobiel internet. Door de iPhone is het niet langer rudimentair, zoals ik het op de N72 gebruikte.
  #46  
Oud 28-12-09, 16:33
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ehjvandijk Bekijk bericht
Iemand tips hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen door instellingen in iphone te wijzigen, of moet ik dan per se jailbrkn?? Iemand een voorbeeldbrief die hij succesvol naar KPN heeft gestuurd? Alle hulp is welkom
Als je het vraagt kan KPN jouw datagebruik ook blokkeren als het goed is. Hoef je niet te jailbreaken en kun je alleen internetten via Wi-Fi
__________________

  #47  
Oud 08-01-10, 18:17
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Als je gewoon uw apn verwijderd enzo kan hij niet verbinden. Althans bij mij is dat zo. Of gewoon langs gaan bij je provideren, doen ze moeilijk, ja dan voor de rechtbank slepen zoals ik bij mobistar gedaan had een jaar geleden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nog nooit rekening van T-mobile gehad KoenvW Odido (T-Mobile) 19 23-11-08 10:36
Foute rekening/receipt van iTunes linda_menkhorst Archief 1 17-09-08 19:33
Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? The Quote Internet in buitenland (roaming) 10 20-07-08 17:06
[Vraag] Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? The Quote Archief 1 18-07-08 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.