//

Telenet: iPhone in combinatie met een abbo

Telenet: iPhone in combinatie met een abbo discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag gisteren dat de etalage van de Telenet-winkel in Aalst vol hing met affiches die een iPhone aanprijzen in combinatie met een abonnement. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-10, 17:17
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Standaard Telenet: iPhone in combinatie met een abbo

Ik zag gisteren dat de etalage van de Telenet-winkel in Aalst vol hing met affiches die een iPhone aanprijzen in combinatie met een abonnement.
Het gaat om de iPhone 3GS 16 Gb die je in combinatie met een tweejarig abonnement Walk & Talk 30 kan kopen aan de prijs van 299 euro.
Juist ter info voor de geïnteresseerden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-10, 17:34
T.Verhoeven T.Verhoeven is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 44
Standaard

Dit is toch net zo duur als normaal?
  #3  
Oud 28-06-10, 21:05
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacab81 Bekijk bericht
Ik zag gisteren dat de etalage van de Telenet-winkel in Aalst vol hing met affiches die een iPhone aanprijzen in combinatie met een abonnement.
Het gaat om de iPhone 3GS 16 Gb die je in combinatie met een tweejarig abonnement Walk & Talk 30 kan kopen aan de prijs van 299 euro.
Juist ter info voor de geïnteresseerden.
Kan je dan niet beter wachten tot de nieuwe uit is bij Mobistar?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #4  
Oud 28-06-10, 21:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Kan je dan niet beter wachten tot de nieuwe uit is bij Mobistar?
Juist ter info voor de geïnteresseerden zegde em maar als we ervan uit gaan dat er hier mensen zijn die dit willen doen dan is dit idd niet bepaald slim ze voor die 3gs dan gaan,lol.
Als je toch via koppelverkoop doet ben je beter af mee de nieuwe .
  #5  
Oud 29-06-10, 10:05
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Overige telecomproviders Nederland en Belgie
  #6  
Oud 29-06-10, 11:24
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Juist ter info voor de geïnteresseerden zegde em maar als we ervan uit gaan dat er hier mensen zijn die dit willen doen dan is dit idd niet bepaald slim ze voor die 3gs dan gaan,lol.
Als je toch via koppelverkoop doet ben je beter af mee de nieuwe .
Juist ter info voor de geïnteresseerden zegde em maar als we ervan uit gaan dat er hier mensen zijn die dit willen doen dan is dit idd niet bepaald slim ze voor die 3gs dan gaan,lol.
Als je toch via koppelverkoop doet ben je beter af mee de nieuwe .

Behoorlijk veel fouten voor één zinnetje

Iedereen heeft de vrije keuze. De 3GS is een degelijk toestel waar alle kinderziekten uit zijn.
  #7  
Oud 29-06-10, 12:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacab81 Bekijk bericht
Juist ter info voor de geïnteresseerden zegde em maar als we ervan uit gaan dat er hier mensen zijn die dit willen doen dan is dit idd niet bepaald slim ze voor die 3gs dan gaan,lol.
Als je toch via koppelverkoop doet ben je beter af mee de nieuwe .

Behoorlijk veel fouten voor één zinnetje

Iedereen heeft de vrije keuze. De 3GS is een degelijk toestel waar alle kinderziekten uit zijn.
Dat zijn geen fouten, ik spreek en schrijf nu éénmaal zo zo met dialecten en afkortingen.
Ik vind dat AN gedoe maar niks, ppff .
Ik kan mooi nederlands schrijven maar dat ligt me niet en doe ik gewoon niet graag.

Als je bv de 3gs kan kopen via koppelverkoop aan tussen de 1-100 euro bv en de iphone 4 aan bv 250-350 euro dan zou m'n keuze snel gemaakt zijn zenne.

Ik heb ondertussen de iphone 4 en vergeleken met mijn 3gs en de verschillen zijn duidelijk, content datk de 4 heb nu ;-).
Foto's en filmen zal al veel beter en leuker zijn en zal ik sneller dankzij de betere kwaliteit iets op youtube en facebook plaatsen.

On-topic; het probleem is bv bij telenet je een abo moet nemen maar ik meende je bv al 30 euro betaald per maand maar dit alleen bellen en smsen is en er nog geen data bijzit? Of vergis ik mij? (is ook afhankelijk welke toestel je aanschaft natuurlijk, hoe duurder het toestel hoe duurder de abo zal zijn).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 4 met een relax abbo? damian4life Odido (T-Mobile) 8 07-08-10 00:38
TMobile iPhone met een Vodafone abbo?! thirs. Odido (T-Mobile) 5 10-06-10 17:24
Iphone 3GS in combinatie met een HI 25 abbo en Eindeloos Online Randy_Orton1986 iPhone algemeen 7 06-10-09 15:13
instellen Iphone in combinatie met zonnet rkbreda iPhone algemeen 0 21-03-09 01:46
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.