//

dacht slim te zijn door naar Ben te gaan. Nu geen internet via 3G :-(

dacht slim te zijn door naar Ben te gaan. Nu geen internet via 3G :-( discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zojuist overgestapt van T-mobile naar Ben. Bij Ben een internetbundel afgesloten, maar krijg verdorie internet via 3G niet aan de praat. Schijnt met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-10, 23:13
Buis Buis is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard dacht slim te zijn door naar Ben te gaan. Nu geen internet via 3G :-(

Ik ben zojuist overgestapt van T-mobile naar Ben. Bij Ben een internetbundel afgesloten, maar krijg verdorie internet via 3G niet aan de praat. Schijnt met instellingen te maken te hebben? Ben reageert laconiek: we ondersteunen de iphone niet, moet je maar op internet gaan zoeken. Tsja, na n dag nog niks.
Ik heb een 3G v3.1.3 (7E18). Heeft iemand een suggestie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-10, 20:24
_Rayman_ _Rayman_ is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 43
Standaard

Een paar weken geleden ben ik ook overgegaan naar Ben (van KPN). Ik kreeg een sms met de instellingen en hierna werkte het internet.

Heb je die ondertussen al wel gehad?
  #3  
Oud 24-09-10, 17:44
Buis Buis is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard aan/uitknop kapot?

Helaas, nog geen bericht van Ben gehad.
Inmiddels heb ik een ander probleem en dat is dat het toestel hlemaal niet meer op de batterij werkt. Alsof ie constant vanuit een harde reset aan het opstarten is (ik zie dan het Appletje aan/uit; dat gaat continue door). Zodra ik de iphone op de netspanning aansluit, krijg ik wel weer toegang. ?!?
Al geprobeerd te resetten (menuknop en aan/uitknop tegelijk indrukken), maar daar reageert ie niet op.
Het lijkt alsof de aan/uitknop het helemaal niet meer doet. Ook niet via de netspanning. Denk dat ik eerst dit moet gaan oplossen, voor ik met 3G data-ontvangst van Ben verder kan.... Je moet er wel geduld voor hebben. Jammer, want zo kende ik Apple (aparatuur) de laatste 2 jaar niet.
Iemand bekend met deze situatie?
  #4  
Oud 24-09-10, 22:55
pimst pimst is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik ben ook net van t-mobile naar ben overgestapt en heb hetzelfde probleem.
In posts hierover hebben mensen het over instellingen bij APN, maar ik heb dat keuzescherm helemaal niet.
Heb jij dit probleem inmiddels al opgelost? Ik ben benieuwd hoe je het hebt aangepakt.

Groet

bah, waaom vind je het antwoord pas nadat je het bent gaan vragen?
De oplossing vond ik hier

Laatst gewijzigd door pimst; 24-09-10 om 23:12.
Reageren

Labels
ben, internet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gebruikers zijn jong, rijk en slim Nikooos Chat en geruchten 29 10-09-13 22:36
Geen internet na overstappen KPN > BEN Koekerd KPN 2 03-04-11 11:14
BEN-abonnement en geen internet zonder Wi-Fi Sjonny Overige providers Nederland 12 08-01-10 12:30
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 23:54
nu niet nr NY gaan om iphone te kopen,zijn uitverkocht truckdiver Koopinformatie USA 8 02-04-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.