//

Abonnement verlengen, welke provider??

Abonnement verlengen, welke provider?? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thunder Leuk zo'n workaround, maar kan je dan nog je nummer meenemen? En het is natuurlijk belachelijk dat jij als bestaande ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-11-10, 23:09
palta palta is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thunder Bekijk bericht
Leuk zo'n workaround, maar kan je dan nog je nummer meenemen? En het is natuurlijk belachelijk dat jij als bestaande klant een trucje moet uithalen om je korting te halen......
Dat was precies de bedoeling. Anders kan je gewoon een nieuw abonnement afsluiten.


Ik stap gewoon naar Vodafone over (waar ik toen ze nog libertel waren weg ben gegaan omdat ze hetzelfde deden).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-11-10, 23:28
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Ok, dacht dat je bij overstap binnen een provider van Abo naar Prepay en vv niet je nummer mee kon nemen. Dan is dat dus tegenwoordig ook weer anders. Maar niet van toepassing voor mij, heb al sinds 98 een abonnement.

Nogmaals vind ik het van den zotte dat je dergelijke trucs moet uithalen om de normale korting te krijgen. Zo jaag je je bestaande klanten wel weg....
  #23  
Oud 19-11-10, 23:52
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rwiiin Bekijk bericht
Ik heb me ook georiënteerd met het aanschaffen van een Iphone en ik ben uiteinderlijk bij T-Mobile gebleven. Nu zag ik laatst deze website Wireless Circle - iPhone4 Het is een KNP netwerk en simlock vrij. Ziet er toch aantrekkelijk uit vind ik zelf. balen dat ik net ben overgestapt
Vind het zelf geen bijzondere aanbieding. Is maar 6 maand 15 euro, daarna 38,67 euro. Komt neer op 32,75 euro per maand voor 250min/40sms.
  #24  
Oud 20-11-10, 12:31
kneusteun kneusteun is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 25
Standaard

Ik wel! belsimpel.nl had een abbo van 44 euro van VF met simlock vrij model, en eerste maanden ook 23 euro. 90 euro was ie dan.
Met 350/700 dacht ik.
  #25  
Oud 20-11-10, 13:24
kneusteun kneusteun is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rwiiin Bekijk bericht
Dat is dan toch nog duurder. je betaald wel meer een eenmalig bedrag voor het toestel zelf maar de maandelijkse kosten zijn duidelijk minder.. het voordeel ook dat je geen aansluitkosten hebt en mocht je je bundel niet helemaal naar je zin vinden kan je die ook nog aanpassen.
ALs je met zo weinig belminuten rondkomt.
Maar je kunt bij alle VF je abbo naar beneden aanpassen. Plus dat de aansluitkosten daar ook gratis waren.
  #26  
Oud 20-11-10, 13:24
Barry55 Barry55 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar Barry55
Standaard

Ik heb hem bij vodafone besteld, daar ben ik al een aantal jaar klant van.
Ik ben bewust bij vodafone gebleven omdat deze op het moment
het goedkoopste is. En aangezien ik geen 650 piek over heb om het in eenkeer
neer te leggen, zie ik het als een gevalletje in termijnen betalen. Met accijns natuurlijk...

Ik ga 150 euries voor het toestel betalen en dan een 2 jarig abbo van 35 piek voor 200min
als je een stap hoger wilt gaan om minder aan te betalen zit je ongeveer op
100 aanbetalen en dan 45p/m 2jaar en dan had je maar 270 min, dacht ik..

Laatst gewijzigd door Barry55; 20-11-10 om 13:34.
  #27  
Oud 24-11-10, 14:26
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Yes,

eindelijk bevestiging per email dat mijn VF abo is omgezet naar Iphone 200 per 29-11-2010. Lijkt er dus op dat de telefoon ook per die datum uitgeleverd gaat worden! Mag ook wel, want ik had hem 2-11-2010 al besteld via het 0800 nummer op de website.

Wel apart is dat op de bevestiging staat dat er een Iphone 4GS 32GB black wordt uitgeleverd. Foutje bij VF of nieuwe versie 4?
  #28  
Oud 24-11-10, 15:58
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

@Thunder..

Klop idd dat de iPhones vanaf 29 november worden uitgeleverd..Heb ook reservering staan en sta op de lijst zodra ze binnenkomen..Dit kan dus 29 november zijn of een paar dagen later, ligt eraan hoeveel ze per keer binnenkrijgen in het filiaal...Leuk man..Kan niet wachten...Leuk speelgoed...
  #29  
Oud 24-11-10, 16:16
ropiesst ropiesst is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik heb 6 jaar KPN gehad en ze deden een voorstel voor een Iphone met Abo die maandelijks 4 euro duurder was als bij Vodafone en bijbetaling van 220. bij Voda 149,00 . Was voor mij niet zo'n moeilijk keus en ben er super blij mee.

Nu zal ik vermoedelijk over me heen krijgen dat een toestel goedkoper is maar in feite betaal ik het toestel zelf, alleen in 2 jaar en niet ineens en dat ik dan een paar tientjes mee kwijt ben is jammer maar ik heb zulke bedragen niet in een keer. En om nu eerst 2 jaar dat geld opzij te zetten gaat me net te ver want ik wil hem nu en niet over twee jaar. hahah
  #30  
Oud 24-11-10, 16:18
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Ik heb hem via de website rechtstreeks bij VF besteld, dus krijg hem gewoon opgestuurd. Maar denk wel dat ik 1 van de eersten ben, aangezien ik op de dag van bekendmaking op de site (2 november) al gebeld heb en heb laten vastleggen wat ik wilde. Heb al 3M DiNoc Carbon stickers liggen voor de 4 en deze week een echt carbon backplate cover besteld bij ElementCase. En een docking natuurlijk.

Als de 4 in bedrijf is, gaat de 2G en mijn Dell X51V PDA met pensioen.
  #31  
Oud 26-11-10, 17:01
drebus drebus is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb een Iphone 3Gs simlock vrij, zonder abbonement.

Wie heeft er ervaring met een goedkoop bel abbonement met een databundel?

Ik bel namelijk niet veel dus zou alleen een data bundel met 100 minuten kunnen gebruiken, nu verschillen de datasnelheden nogal.

Enig idee wat er nodig is aan datasnelheid en welk netwerk het beste is?
  #32  
Oud 27-11-10, 02:05
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

vodafone anwb actie is briljant.
  #33  
Oud 04-12-10, 23:36
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ik kan dus mijn abo verlengen en mijn voorkeur gaat naar hi of KPN wegens mijn regio . Kan ik nu maandag gewoon een KPN store binnenstappen en met een nieuwe iPhone en abo buiten komen of zijn er nog wachtlijsten ?
  #34  
Oud 07-12-10, 23:20
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

Hallo allemaal, ik zit de laatste 6 jaar al bij Vodafone en het bevalt mij prima. Ik heb een iPhone 4 los gekocht in Engeland en wil graag mijn abonnement verlengen met een sim-only..

https://directsales.vodafone.nl/tvgids#category6 (onder het kopje Sim Only). De abonnement zijn hier super goedkoop alleen staat erbij *Niet geschikt voor iPhone 4. Iemand enig idee waarom een abonnement niet geschikt is voor een bepaald type toestel?

Alvast bedankt..
  #35  
Oud 08-12-10, 21:35
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rwiiin Bekijk bericht
ik denk dat je op een wachtlijst terecht komt Ben blij dat ik hem met KPN netwerk heb en dat hij ook nog eens direct leverbaar was bij wireless circle geen problemen of lange wachttijden
heb hem uiteindelijk dan maandag via kpn.com verlengd en vandaag kwam de postbode met een pakketje aan de deur . maar mn zoon wordt morgen 11 dus waren we met zn vriendjes gaan schaatsen dus wachten tot morgen . hopelijk in de ochtend want smiddags moet ik werken .maar mn vrouw is in ieder geval thuis dus ...
  #36  
Oud 09-12-10, 12:50
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

EDIT: Verkeerde topic, excuses..

Laatst gewijzigd door chapp; 09-12-10 om 13:03. Reden: dubbel-post
  #37  
Oud 19-12-10, 11:32
Michaelangelo Michaelangelo is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Stuur een bericht via ICQ naar Michaelangelo
Standaard

Wat mij opvalt: in dit topic gaat het alleen maar over de meest voordelige prijs en er wordt met geen woord over de kwaliteit van het netwerk gesproken.

Betekent dat zowel Vodafone als KPN vergelijkbaar zijn qua netwerk / bereik / daadwerkelijke data snelheid?

Ik ben daar zelf wel benieuwd naar: wat zijn de ervaringen hierin? Ik ga ook over op 1 van deze providers, simpelweg omdat ik met t-mobile 2 jaar lang een slechte en trage of vaak geen verbinding heb gehad.

Wat zijn de ervaringen met KPN / Vodafone?
  #38  
Oud 19-12-10, 12:11
Chris56 Chris56 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Heb iPhone4 met KPN en moet zeggen dat de ontvangst dramatisch is. 3G ontvangst, (tijdens telefonie) heb ik maar gewoon uitgezet, werkt zo goed als niet.
Internet (Surf&Mail Totaal) is niet vooruit te branden en al helemaal niet zonder 3G ontvangst.
Al met al, zeer ontevreden over KPN.
  #39  
Oud 19-12-10, 13:46
Michaelangelo Michaelangelo is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Stuur een bericht via ICQ naar Michaelangelo
Standaard

@Chris56 welke regio is dat? Hier in de regio (Drenthe) heb ik met beiden goede ervaring, alleen nog niet icm iPhone
  #40  
Oud 19-12-10, 14:32
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

@Chris56
Hier ook weinig of geen problemen met KPN.
Ga begin volgende maand over naar Vodafone ben benieuwd hoe het dan gaat met de ontvangst van gesprekken en data.

Laatst gewijzigd door puccini; 19-12-10 om 14:36.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tmobile abonnement verlengen als bestaande klant sandersjj Odido (T-Mobile) 8 28-09-10 17:24
Abonnement vroegtijdig verlengen dannyhtek Odido (T-Mobile) 9 24-08-10 13:42
Verlengen iPhone abonnement - sim only WvB22 Odido (T-Mobile) 1 27-04-10 11:56
Abonnement verlengen en Iphone unlocken nieuwenhuizen Odido (T-Mobile) 2 19-01-09 23:28
Mag een provider zomaar je contract verlengen? Ichigo Overige providers Nederland 10 04-12-08 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.