//

Gsmtrack.nl verkoopt met abonnement.

Gsmtrack.nl verkoopt met abonnement. discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ja dus 300 euro meer dan normaal zeg maar.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-10-07, 18:26
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

ja dus 300 euro meer dan normaal zeg maar..

Laatst gewijzigd door luka; 10-10-07 om 18:36.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-10-07, 18:30
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Ik heb deze mensen gemaild met de vraag of ze ook los verkopen, eens kijken wat voor prijs ze vragen. Weten we meteen ongeveer de marge op het abo
  #23  
Oud 10-10-07, 18:42
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burakk_a Bekijk bericht
jaa dat is 9.7 als je die 7 dagen overschrijdt togh?

ik denk dat als je bij hun koopt en dan via telfort dat abo gaat opzeggen, via telfort een boete moet betalen voor stoppen abo...(als dat al kan?!!?)


je ziet wel eens dat mensen een abo tegen een bep boete omlaagn kunnen brengen...
  #24  
Oud 10-10-07, 18:43
burakk_a's schermafbeelding
burakk_a burakk_a is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: den haag
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar burakk_a
Standaard

dus je kan uiteindelijk wel goedkoper uitkomen! xD
  #25  
Oud 10-10-07, 18:55
Paulcito's schermafbeelding
Paulcito Paulcito is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 49
Standaard

Je telfort abonnement vroegtijdig afkopen, is niet meer mogelijk! En mocht je toch kunnen afkopen, zullen er altijd minimaal de resterende abonnementskosten in rekening worden gebracht!

Oftewel je kan nooit goedkoper uitkomen.

Mocht je gebruik maken van de wet kopen op afstand, zoals in de algemene voorwaarden van GSMtrack staat. Zul je altijd eerst (binnen 7 werkdagen) het toestel + bijbehorende simkaart moeten retourneren voordat het GSM abonnement wordt geannuleerd en je de reeds betaalde 189 euro terug krijgt.

Laatst gewijzigd door Paulcito; 10-10-07 om 18:57.
  #26  
Oud 10-10-07, 18:59
burakk_a's schermafbeelding
burakk_a burakk_a is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: den haag
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar burakk_a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulcito Bekijk bericht
Je telfort abonnement vroegtijdig afkopen, is niet meer mogelijk! En mocht je toch kunnen afkopen, zullen er altijd minimaal de resterende abonnementskosten in rekening worden gebracht!

Oftewel je kan nooit goedkoper uitkomen.

Mocht je gebruik maken van de wet kopen op afstand, zoals in de algemene voorwaarden van GSMtrack staat. Zul je altijd eerst (binnen 7 werkdagen) het toestel + bijbehorende simkaart moeten retourneren voordat het GSM abonnement wordt geannuleerd en je de reeds betaalde 189 euro terug krijgt.

i wanna cry!
  #27  
Oud 10-10-07, 20:19
efefes efefes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luka Bekijk bericht
ja dus 300 euro meer dan normaal zeg maar..
Dat hangt er ook nog maar vanaf, als je meer belt is het nog een heel stuk duurder dan dat. in feite een hele dure financieringsconstructie.

Want als je buiten de € 30,- per maand bundel belt bij Telfort dan betaal je € 0,25 per minuut extra. Als je dus veel belt is het verschil veel groter dan die 300. (Ik betaal bijvoorbeeld € 0,09 per minuut binnen en buiten de bundel). Bovendien, als bijvoorbeeld over een jaar de iPhone wel officieel in nederland wordt geintroduceerd zal er vast ook wel een speciale set bundels met dataverkeer onbeperkt worden geintroduceerd. Met een tweejarig abbonement zit je daar dan ook mooi naast.

Als ik in plaats van mijn nu aangeschafte iPhone en mijn eigen abbonement deze "aanbieding" had gekozen dan was ik in twee jaar tijd ruim € 10,000.- duurder uitgeweest (uitgaande van mijn huidige telefoonrekeningen van tussen de € 250 en € 400 per maand)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pleas connect to itunes GSMTRACK.?? sharcy15 Unlock [archief] 5 21-01-08 15:44
GSMtrack jeroenw Koopinformatie Nederland 15 09-01-08 12:39
Gsmtrack iphone versie 1.11 wicher Unlock [archief] 9 17-12-07 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.