//

Wireless Circle

Wireless Circle discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt? Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 03-01-12, 01:05
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt?

Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te denken. Handigste van Simyo is maandelijks kunnen opzeggen.

Ik verwacht binnen nu en zes maanden dat de markt weer gaat roeren en we weer geleidelijk hogere datalimieten gaan krijgen.
Prijs technisch gezien (November) en netwerk technisch heb ik de overstap gemaakt naar Telfort voor 1 jaar.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-01-12, 23:03
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt?

Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te denken. Handigste van Simyo is maandelijks kunnen opzeggen.

Ik verwacht binnen nu en zes maanden dat de markt weer gaat roeren en we weer geleidelijk hogere datalimieten gaan krijgen.
Let op met overstappen met nummer behoud!!
Wireless Circle geeft deze gegevens niet door, zoals ik mocht ervaren.
Maandag 16 januari zou mijn nummer worden overgezet, maar blijkens een telefonisch onderhoud met de helpdesk van Telfort, blijken ze dit niet te hebben gedaan. Gelukkig dat de medewerker van Telfort dit alsnog snel kon regelen.

NU even heel scherp in de gaten houden of het dubbele starttarrief wel op tijd terug betalen, maar daar zal ik zelf ook wel weer achteraan moeten.

Wireless Circle als jullie meelezen?
Jullie leveren prutswerk!!!!!!
  #63  
Oud 19-01-12, 23:16
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Vorige week bij Wireless Circle (WC) schriftelijk opgezegd met nummerbehoud en meteen bij Simyo de aanvraag ingediend.

WC heeft keurig bevestigd met nummerbehoud. Simyo heeft de nummerportering reeds aangevraagd. Daar nemen ze 5 werkdagen voor. Dus ik wacht af.

Daarnaast heb ik Simyo duidelijk gemaakt dat WC overstappen met nummerbehoud bewust/onbewust saboteert. Heb verzocht hier kritisch te zijn.


Bijzonder jammer, Mobiel bellen is al dik 15 jaar een begrip en dat we nu nog steeds problemen kunnen ondervinden bij een nummerportering. Te triest voor woorden.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.


Terzijde:
- WC is goedkoop gedurende de abonnementsperiode. Daarna zijn ze peperduur en is een 'dure' vodafone zelfs goedkoper.
- WC comuniceert heel slecht vwb het aflopen van mijn abonnement. Ik krijg een brief thuis gestuurd, een standaard email en een email van de klantenservice met drie totaal verschillende inhouden.
- Laatste tijd is het wat minder geworden: mijn eigen pagina op hun site is niet meer toegankelijk en reageren op mijn vragen durt langer dan 2 weken.

Laatst gewijzigd door Suriboy777; 23-01-12 om 18:33.
  #64  
Oud 19-01-12, 23:23
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Vorige week bij Wireless Circle (WC) schriftelijk opgezegd met nummerbehoud en meteen bij Simyo de aanvraag ingediend.

WC heeft keurig bevestigd met nummerbehoud. Simyo heeft de nummerportering reeds aangevraagd. Daar nemen ze 5 werkdagen voor. Dus ik wacht af.

Daarnaast heb ik Simyo duidelijk gemaakt dat WC overstappen met nummerbehoud bewust/onbewust saboteert. Heb verzocht hier kritisch te zijn.


Bijzonder jammer, Mobiel bellen is al dik 15 jaar een begrip en dat we nu nog steeds problemen kunnen ondervinden bij een nummerportering. Te triest voor woorden.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.


Terzijde:
- WC is goedkoop gedurende de abonnementsperiode. Daarna zijn ze peperduur en is een 'dure' vodafone zelfs goedkoper.
- WC comuniceert heel slecht vwb et aflopen van mijn abonnement. Ik krijg een brief thuis gestuurd, een standaard email en een email van de klantenservice met drie totaal verschillende inhouden.
- Laatste tijd is het wat minder geworden: mijn eigen pagina op hun site is niet meer toegankelijk en reageren op mijn vragen durt langer dan 2 weken.
Ik kan via een oude klacht wel inloggen op de andere manier was het ook voor mij onmogelijk.

Misschien is dit ook nog wat om te doen, ik heb het al gedaan
Consumentenbond in actie tegen afronden belminuten - Consument - AD
  #65  
Oud 23-01-12, 18:07
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik kan via een oude klacht wel inloggen op de andere manier was het ook voor mij onmogelijk.

Misschien is dit ook nog wat om te doen, ik heb het al gedaan
Consumentenbond in actie tegen afronden belminuten - Consument - AD
@vuurvreter: had jij ook hetzelfde probleem?

Ik heb op 12-1 opgezegd met nummerbehoud en mijn contract liep tot 25-02-12. WC bevestigd dat op 12-2-12 mijn contract is afgelopen en zie zojuist tot mijn verbazing dat de portering pas 17-04-12 mogelijk is.

Het lijkt erop dat WC een zeer smerige spelletje aan het spelen is. Onvoorstelbaar woest ben ik. Er stond nergens op hun site dat je 3 maanden opzegtermijn hebt, maar gewoon 1 maand.

Het extra wrange in deze is dat ik na 12-02 geen abonnement heb en tot en met 17-04 tegen prepaidtarieven gebruik mag maken van het netwerk. Je zou juist denken dat je tot 17-4 bij wijze van tegen de oude contractsvoorwaarden mocht bellen/smsen/internetten. Zoals het er nu naar uitziet word ik dus dubbelgenaaid. Ik hoop dat WC een foutje heeft gemaakt.

Heb intussen een mail verstuurd naar de Helpdesk en de Manager om dit recht te trekken.

Ik zal een update plaatsen als er duidelijkheid is gekomen in deze.

Laatst gewijzigd door Suriboy777; 23-01-12 om 18:38.
  #66  
Oud 24-01-12, 18:26
appleerik appleerik is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 50
Standaard

Heb 8 januari een abonnement bij ze aangevraagd. Tot op heden niks binnen gehad, en heb al 2x gebeld. De eerste keer had ik een mail gestuurd, maar nooit reactie op gehad. Daarom had ik maar gebeld en tot mijn verbazing zei zo'n medewerker: ja ik heb je mailtje gister al gelezen. Maar helemaal geen reactie sturen is tegenwoordig normaal? Wat een waardeloos bedrijf is dit.

Wireless circle, ik zou maar snel wat veranderen aan de service en snelheid, want eerst wel vrolijk aansluitkosten afschrijven maar daarna de simkaart niet opsturen, is natuurlijk niet normaal. 2-3 werkdagen staat op jullie site? Maak er maar 2-3 weken van. Misschien wel 2-3 maanden.

Ik ga jullie absoluut afraden aan personen in mijn directe omgeving.

P.s. heb inmiddels ook al een klacht ingediend bij klacht.nl
  #67  
Oud 24-01-12, 18:31
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
@vuurvreter: had jij ook hetzelfde probleem?

Ik heb op 12-1 opgezegd met nummerbehoud en mijn contract liep tot 25-02-12. WC bevestigd dat op 12-2-12 mijn contract is afgelopen en zie zojuist tot mijn verbazing dat de portering pas 17-04-12 mogelijk is.

Het lijkt erop dat WC een zeer smerige spelletje aan het spelen is. Onvoorstelbaar woest ben ik. Er stond nergens op hun site dat je 3 maanden opzegtermijn hebt, maar gewoon 1 maand.

Het extra wrange in deze is dat ik na 12-02 geen abonnement heb en tot en met 17-04 tegen prepaidtarieven gebruik mag maken van het netwerk. Je zou juist denken dat je tot 17-4 bij wijze van tegen de oude contractsvoorwaarden mocht bellen/smsen/internetten. Zoals het er nu naar uitziet word ik dus dubbelgenaaid. Ik hoop dat WC een foutje heeft gemaakt.

Heb intussen een mail verstuurd naar de Helpdesk en de Manager om dit recht te trekken.

Ik zal een update plaatsen als er duidelijkheid is gekomen in deze.
Ik wist van het 3 maanden opzeg termijn, dit is overigens gebruikelijk, tenzij anders aangegeven.

Was ik een jaar geleden nog positief over WC, is dat nu veranderd en zal hun zeker bij niemand meer aanraden.
  #68  
Oud 25-01-12, 15:39
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Dat WirelessCircle haar zaakjes niet in orde heeft wordt nu heel pijnlijk duidelijk.

WirelessCircle heeft nagelaten om aan Telfort door te geven dat ik geporteerd mag worden per 13-02. Het gevolg hiervan is dat Simyo bij Telfort het verzoek indient om geporteerd te worden. Telfort geeft doodleuk aan Simyo dat ik pas 17-4 geporteerd mag worden.

Na gebel met de Helpdesk van WirelessCircle en die van Simyo, blijkt de schuld 100% bij WirelessCircle te liggen. Daarnaast mag ik het met Simyo uitzoeken om het correct te laten verlopen. Over service gesproken anno 2012.

Wordt vervolgd!
  #69  
Oud 21-09-12, 22:51
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Ook ik loop over enkele maanden uit mijn abbo en zocht dus dit topic weer eens op, maar ik werd niet blij van wat ik las..
Laatste berichtje is alweer van 25 januari dus zijn er nog updates?
Of iemand nog tips voor (betaalbare) alternatieven?
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #70  
Oud 21-09-12, 22:53
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
Ook ik loop over enkele maanden uit mijn abbo en zocht dus dit topic weer eens op, maar ik werd niet blij van wat ik las..
Laatste berichtje is alweer van 25 januari dus zijn er nog updates?
Of iemand nog tips voor (betaalbare) alternatieven?
Telfort sim only
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij Wireless Circle? DeDouwe Koopinformatie Nederland 3 26-04-11 18:56
Wireless circle partyboyr Overige providers Nederland 1 07-10-10 20:59
Hardeschijf Wireless, winter200 iPhone accessoires en onderdelen 2 23-05-10 19:32
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 10:45
Texas One Wireless blackhole Koopinformatie Nederland 1 26-11-08 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.