//

Hyves mobile

Hyves mobile discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben van plan om een simonly abonnement bij Hyves mobile af te sluiten voor mijn 3gs, dit is namelijk de enige provider waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-11, 13:04
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Question Hyves mobile

Hallo,

ik ben van plan om een simonly abonnement bij Hyves mobile af te sluiten voor mijn 3gs, dit is namelijk de enige provider waar je nog onbeperkt internet krijgt. ik was aan 't denken om voor de 500 bel-minuten bundel te gaan dan betaal je het 1e jaar 18,75,- en het 2e jaar 30,- p.m. en krijg je 500 bel-minuten en 1000 smsjes + 1000 smsjes/belmin naar hyves mobile abonnees en onbeperkt internet. ik zou graag jullie ervaring willen horen en of het een goede keuze is ik stream veel radio en soms een youtube filmpje.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-11, 16:16
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

hmmm, zit nu even te kijken en het lijkt mij wel aantrekkelijk op bepaalde fronten.
De snelheid is niet zo hoog, ik meen 386 Kbit, ipv 3.6mbit, alhoewel je voor 5 euro per maand extra dus dan wel die snelheid kan halen.

Als ik kijk naar de abbo's waarbij je dus ook een iphone 4 erbij kan kopen, dan is dat wel een goed abbo.
als ze straks de iphone5 gaan voeren, dan denk ik dat ik overstap van t-mobile naar hun.
Mijn abbo is afgelopen dus ik wacht even af wat de providers straks gaan aanbieden.
En als het allemaal niets is dan koop ik mijn iphone gewoon zelf los, en laat ik mijn t-mobile i150 gewoon doorlopen, want daar heb ik ook echt onbeperkt internet op.
  #3  
Oud 24-10-11, 12:04
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Standaard

ik heb ondertussen het abonnement ontvangen en ik moet zeggen dat het goed bevalt. Ik vond alleen eerst het internet nog al traag maar toen heb ik voor 5,- extra in de maand snel internet erbij genomen. Voor mij zijn de 1000 smsjes het belangrijkst. De dekking van t-mobile heb ik niet echt problemen mee gehad behalve in de trein dat het soms even wegvalt.
Al met al een prima provider.
Reageren

Labels
hyves, internet, iphone, mobile, onbeperkt



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile op ipod? Of hyves fout? ronie88 Odido (T-Mobile) 3 01-06-11 11:52
Hyves teahendriks iPhone Apps 0 21-10-10 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.