//

Lekker.. 1 jaar later alle abbo's weer veranderd, wat is er gebeurd met de I- ambo's?

Lekker.. 1 jaar later alle abbo's weer veranderd, wat is er gebeurd met de I- ambo's? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Lekker een jaartje later en toe aan een nieuw abonnement. Het niet echt gevolgd en alles is weer op de kop gegooid. Ik wil blijven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-11, 19:10
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard Lekker.. 1 jaar later alle abbo's weer veranderd, wat is er gebeurd met de I- ambo's?

Lekker een jaartje later en toe aan een nieuw abonnement.
Het niet echt gevolgd en alles is weer op de kop gegooid.

Ik wil blijven bij T-mobile ( dat gezeur met vodafone van bijbetalen en niet je laptop eraan kunnen sluiten bij 2x afsluiting daar voel ik niet zoveel voor )

Ook de t-mobile website is lekker onduidelijk,
Wat zouden jullie doen ik heb nog tot 22 september tot mijn abbo afloopt daarna wil ik iets nieuws.

Weet iemand wat er gebeurd is met de I-xxx abonnementen van T-mobile? Die bestaan niet meer en nu overal een beperkte databundel ?
In dat geval zou ik misschien nog beter mijn oude contract zonder beperkingen kunnen laten doorlopen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-11, 19:20
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorries Bekijk bericht
Lekker een jaartje later en toe aan een nieuw abonnement.
Het niet echt gevolgd en alles is weer op de kop gegooid.

Ik wil blijven bij T-mobile ( dat gezeur met vodafone van bijbetalen en niet je laptop eraan kunnen sluiten bij 2x afsluiting daar voel ik niet zoveel voor )

Ook de t-mobile website is lekker onduidelijk,
Wat zouden jullie doen ik heb nog tot 22 september tot mijn abbo afloopt daarna wil ik iets nieuws.

Weet iemand wat er gebeurd is met de I-xxx abonnementen van T-mobile? Die bestaan niet meer en nu overal een beperkte databundel ?
In dat geval zou ik misschien nog beter mijn oude contract zonder beperkingen kunnen laten doorlopen
Welkom op aarde Maar gezien je tekst heb je nog bijna een jaar om na te denken, immers 22 september is pas in 2012.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat gebeurd als ik alles herstel? Pietermaddie iPhone algemeen 4 09-05-11 21:43
wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1 P!m iPhone algemeen 2 18-09-10 19:32
Wat is er gebeurd met de vele gratis apps? krullebolle Jailbreak apps en thema's 4 13-08-09 17:49
1.1.1. Herstellen met iTunes, wat gebeurd er... Mauricjn Archief 5 01-11-07 16:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.