//

De grote 4S bestel topic

De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo.... eindelijk mijn iPhone 4S kunnen afhalen. Iets meer dan 8 weken gewacht, maar nu kan ik er eindelijk mee aan de gang!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #541  
Oud 28-12-11, 20:29
iPedro's schermafbeelding
iPedro iPedro is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 7
Standaard

Zo.... eindelijk mijn iPhone 4S kunnen afhalen. Iets meer dan 8 weken gewacht, maar nu kan ik er eindelijk mee aan de gang!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 28-12-11, 22:23
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gameunit Bekijk bericht
Woensdag 21-12-2011 iphone 4s 32Gb besteld bij T-mobile Shop. € 50 aanbetaald. Levertijd zou ong. 2 weken kunnen zijn volgens medewerker. Nu lees ik bij t-mobile website/forum, dat het vervroegd is naar 1 week. Wie weet word ik morgen al gebeld. Man oh man, ik kan niet wachten. Nervous, much ?

Pff, om moedeloos van te worden. Nog steeds helemaal niets van gehoord. Denk dat ik morgen toch maar eens langs de winkel ga om te informeren. Hoop toch niet dat ik hem pas volgend jaar ergens krijg ofzo. 1-2 weken levertijd ? Yeah right.
  #543  
Oud 29-12-11, 15:35
Broes Broes is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 32
Standaard

Ik kreeg mijn 4s 16gb zwart binnen 3 dagen
  #544  
Oud 29-12-11, 16:32
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gameunit Bekijk bericht
Pff, om moedeloos van te worden. Nog steeds helemaal niets van gehoord. Denk dat ik morgen toch maar eens langs de winkel ga om te informeren. Hoop toch niet dat ik hem pas volgend jaar ergens krijg ofzo. 1-2 weken levertijd ? Yeah right.

Vandaag maar even de winkel binnen gelopen. Ik was nu de eerste op de lijst. Zou met een beetje geluk deze week worden gebeld. Tja, eerst zien dan geloven. Wat een domper zeg.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broes Bekijk bericht
Ik kreeg mijn 4s 16gb zwart binnen 3 dagen
Die zijn sneller te krijgen, ik heb de 32Gb variant besteld. Die duren langer ?
  #545  
Oud 30-12-11, 15:09
Broes Broes is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 32
Standaard

Heb T Mobile gebeld en een nieuw abonnement aangevraagd, overstap van KPN naar T mobile. Binnen 3 dagen mn 4s en eindelijk sinds gister m'n nummer over gezet!
  #546  
Oud 30-12-11, 17:16
Jordylwd Jordylwd is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 110
Standaard

4S besteld, alleen niet op voorraad bij KPN... hopelijk gaat dit niet te lang duren..
  #547  
Oud 30-12-11, 19:46
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Heb mijn hoop gevestigd op morgen. Zo niet, dan pas volgend jaar. Slechte zaak bij T-mobile.


Edit: Van het T-mobile forum:

Citaat:
Te erg voor woorden! Zojuist was ik in de shop in Arnhem voor verlenging met iPhone 4S 16GIG omdat ik sinds vandaag 3 maanden voor het eindigen zit, ik kreeg te horen dat het toestel 4s met 16gig niet leverbaar is voor bestaande klanten, levertijd 4-5 weken....... Nog geen 5 minuten later komt een nieuwe klant de shop binnen en krijgt hetzelfde toestel mee.... BELACHELIJK!!!
Ik belde vervolgens de klantenservice, zij beloofde mij dat het toestel in Nijmegen op voorraad was, dus ik naar Nijmegen. Wat denk je, geen enkele beschikbaar......
Ik word terug gebeld door de klantenservice, ik vertel haar dat ik een klacht wil indienen en mijn abonnement wil opzeggen, word ik in de wacht gezet en vervolgens krijg ik een dame van de afdeling reparatie :S
Dus beste T-MOBILE hierbij zeg ik mijn abbonnement per direct op! ik wacht wel 4 weken langer en ga naar vodafone!
Als dit waar is, dan is het wel een hele domme actie van T-mobile.
  #548  
Oud 31-12-11, 12:24
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

2 dagen geleden gekregen en je moest 8 weken wachten? Ik ging gewoon op 20 november langs bij de PhoneHouse en kon hem daar al meteen meenemen, iPhone 4s 16 GB zwart, bij vodafone
  #549  
Oud 02-01-12, 11:52
bjlatom bjlatom is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard t-mobile 4S 32Gb wit

Ik wacht nu al meer dan een maand op mijn 4S via een verlenging bij t-mobile. En er is nog steeds geen zicht op een indicatie van de levertermijn. Bizar. Besteld op 29 oktober....

Vandaag bericht gekregen dat ik deze week het toestel mag verwachten. Mooi.

Laatst gewijzigd door bjlatom; 02-01-12 om 20:39. Reden: edit: update en voutje over prijsstijging
  #550  
Oud 02-01-12, 14:45
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Pff, inmiddels 2012. Woensdag is de deadline van 2 weken levertijd. Ze mogen wel eens opschieten bij de t-mobile winkel.
  #551  
Oud 02-01-12, 16:04
mkmi mkmi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Ditect leverbaar bij t-mobile webshop

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gameunit Bekijk bericht
Pff, inmiddels 2012. Woensdag is de deadline van 2 weken levertijd. Ze mogen wel eens opschieten bij de t-mobile winkel.
Op de T-mobile webshop zijn ze direct leverbaar (voor 18:00 besteld, morgen geleverd).

Ik heb een week geleden bij Phonehouse besteld en ook nog steeds aan het wachten...
  #552  
Oud 03-01-12, 05:44
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkmi Bekijk bericht
Op de T-mobile webshop zijn ze direct leverbaar (voor 18:00 besteld, morgen geleverd).

Ik heb een week geleden bij Phonehouse besteld en ook nog steeds aan het wachten...

Iniddels bericht van een t-mobile medewerker op hun forum. Volgens hem mag ik hem vandaag of morgen verwachten. Naja, we zullen zien.
  #553  
Oud 04-01-12, 14:06
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gameunit Bekijk bericht
Iniddels bericht van een t-mobile medewerker op hun forum. Volgens hem mag ik hem vandaag of morgen verwachten. Naja, we zullen zien.

Update:

Vandaag om 11:00, de t-mobile shop maar eens binnengestapt. Ik vroeg of hij al was binnen gekomen. De brief afgegeven, en de medewerker ging kijken. Ja hoor ! We hebben hem. . Eindelijk, precies 2 weken geleden had ik hem besteld.



Klein minpuntje: Ze waren dus al vanaf gister binnen gekomen. Ben niet gebeld geworden, als ik niet vandaag was binnen gelopen, wanneer hadden ze me dan gebeld ?
  #554  
Oud 09-01-12, 22:46
richardiPhonepoldervaart richardiPhonepoldervaart is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: R'dam
Berichten: 63
Standaard

Ik had 2Nov mn 4s binnen gekregen en het viel me op dat mn scherm wat geler en doffer was dan de 4 van mn vriendin. Ik had op 9Nov via twitter gereageerd bij t-mobile webcare en die zei "dat trekt na een aantal weken weg",dus niet! Dus ik gebeld en toen werd mij verteld dat als ik binnen 8dagen had gereageerd ik probleemloos een "nieuwe" 4s zou krijgen maar dat ze nu een omruilactie zouden starten en dat ik een "nieuwe" zou krijgen!! Ik blij en een afspraak gemaakt,toen AMP bij me voor de deur stond hadden ze een "gebruikte" bij zich! Die heb ik geweigerd en heb tmobile gelijk gebeld en daar kwamen ze weer met het 8dagen verhaal aanzetten. "ok ok" zei ik "stuur dan maar op" en toen de AMP chauffeur weer voor de deur stond had ie...........een "zwarte" bij zich terwijl ik een "witte" wilde omruilen!?!?!? Weer gebeld en gevraagd of ik een "hagel,spiksplinter,gloedjenieuwe" iPhone zou krijgen!! "ja meneer u krijgt een "nieuwe" zei de mevr. En toen AMP weer voor de deur stond hadden ze weer een gebruikte bij zich!! Die heb ik uit ergenis maar aangenomen om van dat geze\k af te zijn!! Maar ik heb daarna een klacht ingediend!
Toen ik daar een reactie op kreeg,zeiden ze dat ze mn twitter confersatie met webcare hebben gelezen en dat ik nu een "echt" nieuwe iPhone zou krijgen,ingeseald!!!!! En ja hoor vandaag WEER Amp aan de deur en wat denk je??????............... een NIEUWE!!! Zwarte iPhone4s 16gb!!!!!!! g#dverdeg#dver Tmobile ik heb een WITTE 4S 32!!!!!!GB
Nu weer een afspraak gemaakt en dan maar "weer" hopen!!!
Ik heb ook al zo'n mooie witte jas besteld,zo 1 waar je je armen op je rug kan binden!!!!
#prutsers

Laatst gewijzigd door richardiPhonepoldervaart; 12-01-12 om 21:51.
  #555  
Oud 18-01-12, 19:22
brandy brandy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Wacht nog steeds op mijn iphone 4s wit.

Kleine 2 week geleden besteld in de Tmobile shop. Vandaag even langs geweest, ze hadden alleen de zwarte op voorraad de witte moet apart besteld worden.. ben bang dat ik nog wel even kan wachten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iOS5 topic King1987 iPhone algemeen 1500 16-09-12 18:22
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 17:08
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.