//

De grote 4S bestel topic

De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, net de T-mobile klantenservice gesproken. Levertijd volgens die sheet klopt (volgens de vrouw die ik sprak). Ik heb wel 230 euro bijbetaald en die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 25-10-11, 16:16
gwensadrummer gwensadrummer is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Ok, net de T-mobile klantenservice gesproken. Levertijd volgens die sheet klopt (volgens de vrouw die ik sprak). Ik heb wel 230 euro bijbetaald en die krijg ik zeer waarschijnlijk pas terug op het moment dat ik de levering aan de deur weiger. Heb hierna gelijk the Phone House gebeld en die hebben mij op de lijst gezet, waar ik nu nummer 6! ben. Ze krijgen waarschijnlijk vrijdag niet genoeg binnen, maar ik kan heb dan zeker dinsdag ophalen. En die man adviseerde me prima over de verschillende netwerken. Klantenservice bij T-mobile is wel erg traag, ze mogen niks en ze weten niks. Beetje jammer!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 25-10-11, 16:17
eddiemen eddiemen is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: In een huis.
Berichten: 207
Standaard

Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.
Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt..
Met vriendelijke groet,
AMP Logistics

Hahahaha.
  #83  
Oud 25-10-11, 16:17
lowfly lowfly is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 107
Standaard

Heb geen 1 mail gehad haha. Wel status 2. Misschien in mijn spambox.
1 sms gehad. Dat zou moeten kloppen met dit verhaal. Dat ik morgenavond mijn 2e sms krijg.
  #84  
Oud 25-10-11, 16:17
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Hier de 19e besteld en vandaag (nog) geen sms gehad, zou dus moeten betekenen dat ik morgen een sms en/of email krijg voor de afleverafspraak. Zou leuk zijn!

Zie ineens de reacties over de SMS-jes binnenstromen hier, ik hou m'n mobiel maar bij de hand, kijken of ik ook iets ontvang.
  #85  
Oud 25-10-11, 16:19
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddiemen Bekijk bericht
Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.
Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt..
Met vriendelijke groet,
AMP Logistics

Hahahaha.
Wat en wanneer besteld?

Ik heb nog steeds niets.

Nog 2 uur en daarna cancel ik mijn order bij T-mobile als ik niks gehoord heb...


Zoals het nu lijkt, krijgt IEDEREEN die een bestelling heeft geplaatst vandaag wel bericht... Zou wel zo netjes zijn
  #86  
Oud 25-10-11, 16:19
gwensadrummer gwensadrummer is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Succes, mijne kunnen ze niet cancellen!
  #87  
Oud 25-10-11, 16:20
lowfly lowfly is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 107
Standaard

Apathische bedoeling hier. Iedereen houdt hun telefoon hoog in de lucht, hopend op beter bereik op dat ene smsje
  #88  
Oud 25-10-11, 16:21
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gwensadrummer Bekijk bericht
Succes, mijne kunnen ze niet cancellen!
Heb je al betaald? Ik niet namelijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lowfly Bekijk bericht
Apathische bedoeling hier. Iedereen houdt hun telefoon hoog in de lucht, hopend op beter bereik op dat ene smsje
Goed idee! Ga ik doen! Of ff opnieuw aanzetten haha
  #89  
Oud 25-10-11, 16:21
kruiter kruiter is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Breda
Berichten: 20
Standaard

Kunnen de mensen die WEL vrijdag een telefoon krijgen (bevestigd per mail/sms) even aangeven welk type ze besteld hebben?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 15:22 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BDT Bekijk bericht
Heb je al betaald? Ik niet namelijk



Goed idee! Ga ik doen! Of ff opnieuw aanzetten haha
Ik heb ook nog niet betaald... maar de contactsverlenging is wel al ingegaan.....
  #90  
Oud 25-10-11, 16:26
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Ik heb afgelopen donderdag 20 oktober de iPhone 4S 32GB Zwart besteld. Heb momenteel nog geen tweede sms gehad en helemaal geen mails gehad. De eerste sms (gefeliciteerd blablabla...)kreeg ik op dezelfde dag van bestelling in de avond. Vandaag heb ik mijn contract per post toegestuurd gekregen. Nu nog wachten op de tweede sms (vandaag of morgen). So far so good...

Voor degenen die klagen dat ze niet in de early-bird mailing zaten en het belachelijk vinden dat zij als 'vaste klant' deze mail niet hebben gehad: Heeft het ook niet te maken met het aflopen van het huidige contract? Mijn huidige contract is sinds eind september afgelopen, maar heb deze een maandje door laten lopen in afwachting van de nieuwe iPhone. Ik kan dus meteen verlengen met de iPhone 4S. Heeft het hier niet mee te maken waarom ik bijvoorbeeld deze mail wel heb gehad en anderen niet?

Edit: Sta momenteel ook nog op status 2.
  #91  
Oud 25-10-11, 16:28
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Ik heb afgelopen donderdag 20 oktober de iPhone 4S 32GB Zwart besteld. Heb momenteel nog geen tweede sms gehad en helemaal geen mails gehad. De eerste sms (gefeliciteerd blablabla...)kreeg ik op dezelfde dag van bestelling in de avond. Vandaag heb ik mijn contract per post toegestuurd gekregen. Nu nog wachten op de tweede sms (vandaag of morgen). So far so good...

Voor degenen die klagen dat ze niet in de early-bird mailing zaten en het belachelijk vinden dat zij als 'vaste klant' deze mail niet hebben gehad: Heeft het ook niet te maken met het aflopen van het huidige contract? Mijn huidige contract is sinds eind september afgelopen, maar heb deze een maandje door laten lopen in afwachting van de nieuwe iPhone. Ik kan dus meteen verlengen met de iPhone 4S. Heeft het hier niet mee te maken waarom ik bijvoorbeeld deze mail wel heb gehad en anderen niet?

Edit: Sta momenteel ook nog op status 2.
Denk het niet, mijn abonnement is juli 2010 verlopen en mocht sindsdien al verlengen. Had ik het mailtje zeker wel moeten hebben

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kruiter Bekijk bericht
Kunnen de mensen die WEL vrijdag een telefoon krijgen (bevestigd per mail/sms) even aangeven welk type ze besteld hebben?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 15:22 ----------



Ik heb ook nog niet betaald... maar de contactsverlenging is wel al ingegaan.....
Vorig jaar kon dat wel gewoon, ondanks dat ze het abonnement van me al verlengd hadden. Is gewoon teruggedraaid
  #92  
Oud 25-10-11, 16:31
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BDT Bekijk bericht
Denk het niet, mijn abonnement is juli 2010 verlopen en mocht sindsdien al verlengen. Had ik het mailtje zeker wel moeten hebben



Vorig jaar kon dat wel gewoon, ondanks dat ze het abonnement van me al verlengd hadden. Is gewoon teruggedraaid
En de waarde van het abonnement dan misschien? Verder zou ik het ook niet weten. Ik weet in ieder geval dat ik tot zover geen klagen heb en verwacht de iPhone 4S vrijdag te mogen ontvangen.
  #93  
Oud 25-10-11, 16:33
Dave07 Dave07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik denk personlijk dat T-Mobile de beslissing heeft gemaakt om mensen die en bepaalde klantstatus hebben eerder te laten bestellen. En die status bereik je volgens mij alleen maar als je elke maand en hoge rekening hebt. Dan maakt het niet uit dat je al 5 jaar klant met en kleine abbonement bent - maar als iemand 2 jaar klant is en elke maand 500 euro verbruikt dan zal die toch eerder en hoger status krijgen.

Ik wil niet zeggen dat het goed of slecht is - maar ik zie geen andere verklaring.
  #94  
Oud 25-10-11, 16:36
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BDT Bekijk bericht
Denk het niet, mijn abonnement is juli 2010 verlopen en mocht sindsdien al verlengen. Had ik het mailtje zeker wel moeten hebben



Vorig jaar kon dat wel gewoon, ondanks dat ze het abonnement van me al verlengd hadden. Is gewoon teruggedraaid
Ik zit al sinds juni te wachten en had de mail ook niet gehad, heb uiteindelijk woensdag (19e) 's-middags zelf even gebeld en gevraagd waarom ik deze niet heb gehad. De medewerker vertelde mij dat door de drukte op de server niet alle mails zijn verstuurd, maar dat ik wel in aanmerking kwam voor de actie.
  #95  
Oud 25-10-11, 16:36
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Ik krijg btw net de mail binnen van T-mobile dat ik morgen een mail/sms krijg waarmee ik de bezorging door AMP kan plannen.
  #96  
Oud 25-10-11, 16:37
kruiter kruiter is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Breda
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Ik krijg btw net de mail binnen van T-mobile dat ik morgen een mail/sms krijg waarmee ik de bezorging door AMP kan plannen.
Bestelde type en kleur???
  #97  
Oud 25-10-11, 16:40
Tiestofan Tiestofan is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

iPhone 4S 64gb zwart besteld op 21 oktober rond 09:10.

Heb vandaag een smsje gekregen dat de levertijd 3 tot 3 weken is.
  #98  
Oud 25-10-11, 16:42
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Sms van T-Mobile:
De verwachte levertijd van uw iPhone 4S 16gb wit bedraagt op dit moment 2 tot 3 weken.

Ik had hem vrijdagochtend, rond 9:00 besteld. Even wachten dus.

En denk ook niet het eerder kunnen bestellen lag aan de of je contract al verlopen was of niet. Mijn contract was afgelopen op 3 juni van dit jaar.

Hoe dan ook, valt denk ik niet veel aan te doen dan wachten. Alleen vind ik het heel spijtig dat T-mobile niet van zijn fouten uit het verleden geleerd heeft.
  #99  
Oud 25-10-11, 16:42
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kruiter Bekijk bericht
Bestelde type en kleur???
Zoals ik een paar posts eerder heb vernoemd:
Besteld op 20 okt rond 14.30 uur
iPhone 4S 32GB Zwart.
  #100  
Oud 25-10-11, 16:44
kruiter kruiter is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Breda
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Zoals ik een paar posts eerder heb vernoemd:
Besteld op 20 okt rond 14.30 uur
iPhone 4S 32GB Zwart.
Sorry! Lucky you!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iOS5 topic King1987 iPhone algemeen 1500 16-09-12 19:22
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 18:08
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.