//

Losse Iphone 4S kopen bij T-Mobile of Apple Store?

Losse Iphone 4S kopen bij T-Mobile of Apple Store? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik een nieuwe losse Iphone 4S besteld bij de T-Mobile winkel. De prijs was 629,95 Euro. Thuis kwam ik erachter dat dezelfde 4S ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-11, 21:06
strepenkat strepenkat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 12
Standaard Losse Iphone 4S kopen bij T-Mobile of Apple Store?

Gisteren heb ik een nieuwe losse Iphone 4S besteld bij de T-Mobile winkel. De prijs was 629,95 Euro.
Thuis kwam ik erachter dat dezelfde 4S bij de Apple Store 599,- euro kost. Dan scheelt dus 30 Euro.
Nu heb ik gehoord dat T-Mobile 2 jaar garantie geeft en Apple zelf maar 1 jaar, dus wellicht zit daar het prijsverschil in.

Heeft iemand ervaring met het kopen bij de Apple Store? Is de service/garantie daar minder dan bij T-Mobile?
Als dat niet zo is, ga ik nl. de order bij de T-Mobile winkel annuleren en bestel ik 'm gewoon voor 30 Euro minder bij de Apple store.

Graag advies of het prijsverschil van 30 Euro het waard is of niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-11, 21:42
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Ik hoor dat tmobile zeer moeilijk doet met garantie, en Apple juist heel soft.
  #3  
Oud 22-10-11, 22:28
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Ik koop altijd bij Apple Online Store hoor, altijd goede ervaringen mee zelfs! Echter, het is maar 1 jaar garantie en de meningen over de service lopen sterk uiteen. Volgens mij is het bij apple ook een kwestie van geluk hebben als je claimt recht te hebben op 2 jaar garantie... Maar goed, mijn macbook startte na 3 dagen niet meer op, heb hem via de telefoon met klantenservice herstelt. Vertelde toen dat ik 3 dagen wel heel snel vond en kreeg toen gewoon een nieuwe! Dus ja, ik kan er niks dan goed over zeggen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19
iPhone 4 kopen bij T-Mobile? thomassen39 Koopinformatie Nederland 16 31-07-10 19:38
Iphone kopen in UK Engeland bij Carphonehouse, O2 of Apple store fgd007 Koopinformatie Rest Europa 4 07-12-08 02:54
Waar een losse iPhone 3G te kopen. iMate Koopinformatie Nederland 12 17-11-08 21:53
Iphone nu kopen in Apple store US xzero Archief 3 24-02-08 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.