//

Visual Voicemail

Visual Voicemail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb een vraagje, ik zie ineens overal dingen over visual voicemail staan, en heb er ook even opgezocht, maar zit dit standaard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-11, 16:19
alie91 alie91 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Provincie Groningen
Berichten: 37
Smile Visual Voicemail

Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje, ik zie ineens overal dingen over visual voicemail staan, en heb er ook even opgezocht, maar zit dit standaard bij een t mobile abonnement? want ik heb het namelijk nog nooit gehad en heb ook geen idee hoe is het kan instellen, maar dit wil ik wel graag. Kan iemand me hier bij helpen?

Groetjes Alie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 13:51
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Dat zat vroeger wel bij een T-mobile I-150/300 etc. abonnement maar tegenwoordig moet je daar 2 euro per maand voor betalen!
  #3  
Oud 01-11-11, 12:07
crusher crusher is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

Nou, ik kwam er 10 minuten geleden dus ineens ook achter dat het niet meer werkt. Ik had inderdaad verlengd, waarbij ik me uitgebreid door de dame heb laten voorlichten over het nieuwe (veel minder gunstige) abonnement, maar geen woord over het ontbreken van VV. Afijn, nu mag ik dus bijbetalen daarvoor. Het feit dat er bijbetaald moet worden vind ik nog niet eens zo'n punt, maar het is niet leuk hier achteraf mee geconfronteerd te worden.

Visual Voicemail betekent eigenlijk dat je, in je Phone app op je telefoon bij de tab 'Voicemail' een lijstje berichten te zien krijgt, en ze direct kan beluisteren. Je hoeft dus niet te bellen en te luisteren naar het langdradige gezemel van "U heeft X berichten, om te beluisteren druk 1, om te wissen druk 2, om opnieuw te luisteren...", maar kan gewoon lekker direct afluisteren.
  #4  
Oud 02-11-11, 17:25
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Kost idd nu 2 euro per maand echter als je dit laat toevoegen door T-mobile is het de eerste 6 maanden gratis.

"De eerste 6 maanden betaal je € 0,00 per maand, daarna € 1,99 per maand voor je Visual Voicemail iPhone"
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 20:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 20:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 20:53
Visual Voicemail ayoltderoos Overige providers Nederland 19 20-07-08 17:20
Visual voicemail + 3G dynamiet Odido (T-Mobile) 2 17-07-08 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.