//

Telefoonstoring bij uitvallen 3g verbinding (T-Mobile)

Telefoonstoring bij uitvallen 3g verbinding (T-Mobile) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb sinds kort een heel raar probleem: De telefoon op Mijn iPhone 3gs stoort enorm (geeft een harde bromtoon) bij het uitvallen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-12, 12:06
paulrijlaarsdam paulrijlaarsdam is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard Telefoonstoring bij uitvallen 3g verbinding (T-Mobile)

Hallo allen,

Ik heb sinds kort een heel raar probleem: De telefoon op Mijn iPhone 3gs stoort enorm (geeft een harde bromtoon) bij het uitvallen van de 3g-verbinding. Ik kan de ander niet verstaan en de ander mij niet. De telefoon is zo simpelweg niet te gebruiken. Er is een workaround, daar ben ik achter: via mijn headset gaat het wel goed... maar dat is natuurlijk niet de oplossing.

Ik heb een T-Mobilesimkaart (ook een andere aangevraagd en geprobeerd) en daar liggen de problemen. Andere simkaarten (o.a. Vodafone) heb ik ook geprobeerd, maar daar komt het probleem minder vaak voor. De verklaring hierbij is het feit dat de 3g-verbinding met Vodafone minder snel weg viel, de dekking was beter.

Belangrijk om te weten: De problemen zijn bij mij ontstaan nadat een dockconnector is vervangen (om het apparaat op te laden). Zou het probleem daarmee te maken kunnen hebben, dus dat het hardwarematig is? Of is het toch een softwareprobleem?

Ik heb inmiddels alle netwerkinstellingen hersteld, een herstel gedaan via iTunes (met nieuwe configuratie en ook met terugzetten reservekopie). Het maakt allemaal niet uit.

Wie o wie weet dé oplossing?? Jullie zouden mij enorm helpen!

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-12, 12:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die vraag heb je toch al gesteld Waarom ga je niet gewoon verder in jouw vorige topic?

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...t-storing.html
  #3  
Oud 04-01-12, 12:14
paulrijlaarsdam paulrijlaarsdam is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard

Omdat het probleem zich wellicht op twee punten kan voordoen timosha. Het kan aan de iPhone liggen of wellicht aan mijn provider. Vandaar ;-)
Reageren

Labels
3g-verbinding, iphone 3gs, simkaart, storing, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon stoort bij uitvallen 3g verbinding paulrijlaarsdam iPhone algemeen 7 03-01-12 13:14
T-mobile simkaart in iphone 4S verbinding weg? SergioEdelman Odido (T-Mobile) 39 05-11-11 13:41
uitvallen muziek bij afspelen in de auto dave40 Muziek, foto & video 9 19-11-10 14:34
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 18:07
originele t-mobile 3g iphone verbreekt verbinding bij bellen simplystefan Odido (T-Mobile) 8 21-08-09 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.