//

Verlenging abonnement

Verlenging abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Ik wil graag mijn abonnement (i150) verlengen en daarbij dan de iPhone 4s nemen. Ik heb nu de iPhone 3GS. Mijn abonnement loopt af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-12, 20:12
Maik4ever Maik4ever is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard Verlenging abonnement

Hoi. Ik wil graag mijn abonnement (i150) verlengen en daarbij dan de iPhone 4s nemen. Ik heb nu de iPhone 3GS. Mijn abonnement loopt af op 30 april, maar ik hoorde dat je het al eerder kan verlengen? Dus zou ik in princiepe morgen al de iPhone 4s kunnen hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-12, 22:16
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

3 maanden van te voren
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #3  
Oud 14-01-12, 10:43
Maik4ever Maik4ever is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Moet ik dan echt wachten tot precies 30 januari of kan ik hem nu ook al krijgen?
  #4  
Oud 14-01-12, 13:13
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Vanaf 3 maanden van te voren... dus nog niet nu
  #5  
Oud 03-04-12, 00:35
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

3 maanden min 1 dag om helemaal exact te zijn. Zit precies in hetzelfde schuitje (heb een 3GS, wil een 4S) en zat ook net te bladeren (vandaar dat ik in dit topic belande). Maar ik pas er maar helemaal voor, want zelfs mijn GOEDKOOPSTE optie is €7,50 per maand duurder dan wat ik nu betaal en dan heb ik slechts DE HELFT van wat ik nu heb (en dan moet ik ook wel even €250 betalen voor het toestel). Dus ga me hier zometeen eens oriënteren op een andere provider. Lang leve de zee aan informatie en ervaringen van andere gebruikers op dit forum.
__________________

  #6  
Oud 03-04-12, 01:12
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
3 maanden min 1 dag om helemaal exact te zijn. Zit precies in hetzelfde schuitje (heb een 3GS, wil een 4S) en zat ook net te bladeren (vandaar dat ik in dit topic belande). Maar ik pas er maar helemaal voor, want zelfs mijn GOEDKOOPSTE optie is €7,50 per maand duurder dan wat ik nu betaal en dan heb ik slechts DE HELFT van wat ik nu heb (en dan moet ik ook wel even €250 betalen voor het toestel). Dus ga me hier zometeen eens oriënteren op een andere provider. Lang leve de zee aan informatie en ervaringen van andere gebruikers op dit forum.
Daarom ben ik bij t-mobile weggegaan. Ik had zo'n oude i-150 abonnement nog. Ja degene met 150 belminuten en 150 sms met echt onbeperkt internet voor €29,95
  #7  
Oud 02-06-12, 14:04
zonestad zonestad is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Daarom ben ik bij t-mobile weggegaan. Ik had zo'n oude i-150 abonnement nog. Ja degene met 150 belminuten en 150 sms met echt onbeperkt internet voor €29,95
Ja zo'n abbonement heb ik ook nog maar mijn oude 3G toestel valt nu echt uit elkaar... kan ik dus beter los een nieuw toestel kopen? Graag advies!
  #8  
Oud 24-06-12, 13:21
Vinciano Vinciano is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard verleninging abo T-Mobile ???

Hey Pinnokia, waar ben je naar toe gegaan?

Ik heb zelf ook nog de goede degelijke 150 versie (onbeperkt internet, 150 bel/ sms). Dat is genoeg voor me, maar zie nu idd dat Tmobile flink heeft gesneden.

Welke overstap heb je gemaakt?

Anderen met goed ervaring? Ik wil zelfde soort abo, met de 4S


Ik zie door de bomen het bos niet meer...
  #9  
Oud 24-06-12, 13:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Het i150 '08 (150min+150sms+onbeperkt-internet) vind je nergens meer (voor dat geld). Je moet gewoon kijken wat je daadwerkelijk gebruikt en daar een passend abonnement bij uitzoeken.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #10  
Oud 24-06-12, 23:00
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Het i150 '08 (150min+150sms+onbeperkt-internet) vind je nergens meer (voor dat geld). Je moet gewoon kijken wat je daadwerkelijk gebruikt en daar een passend abonnement bij uitzoeken.
Of gewoon dit abonnement houden en zelf een los toestel kopen.
  #11  
Oud 24-06-12, 23:45
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Of gewoon dit abonnement houden en zelf een los toestel kopen.
Dat is ook een optie die je mee kunt nemen in je overweging. Je moet dan alleen toestel in een keer betalen. En dat is niet voor iedereen een optie.
  #12  
Oud 01-08-12, 12:56
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Ik ben tevens in bezit van het oude i150 abbo met ONBEPERKT internet, Dit abonnement loopt af in december dit jaar. Uiteraard wil ik dan graag de iPhone 5 hebben.

Wat is voor mij nu de beste optie, want ik wil gewoon mijn 2008 voorwaarden behouden en toch de nieuwe iPhone 5 hebben.

Ik heb mijn iPhone 3G i.c.m. 2 jarige abbo ongeveer 2 jaar geleden verlengt voor de iPhone 4 ('08 voorwaarden bleven staan). Maar hoe is dat nu geregeld, volgens mij nemen ze die nu niet meer mee en kan ik niet meer onder de '08 voorwaarden verlengen?
  #13  
Oud 01-08-12, 13:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als je de oude voorwaarden wilt behouden zul je een los toestel voor de volle prijs moeten kopen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #14  
Oud 01-08-12, 14:01
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie. Dan weet ik wat mij te wachten staat. Maakt ook niet uit dan dat ik tot eind december wacht.. Als ik er een kan bemachtigen dan koop ik die. Zal wel even pijn doen in de portemonnee maar kan ik er wel weer 2 jaar mee vooruit.

Het klopt dat alle iPhones tegenwoordig simlockvrij worden verkocht? En weet iemand of het uitmaakt of je een toestel direct na de release aanschaft of 1 na ongeveer 4 a 5 maanden?

Ik blijf sowieso zo lang mogelijk bij mijn '08 voorwaarden, vooral nu tethering werkt (via T-Mobile).
  #15  
Oud 01-08-12, 14:30
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je loopt natuurlijk het risico dat T-Mobile je abonnement als nog beëindigt...

Werkt tethering dan al voor die oude abonnementen? Ik dacht pas eind dit jaar voor de '08?
  #16  
Oud 01-08-12, 14:41
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Je loopt natuurlijk het risico dat T-Mobile je abonnement als nog beëindigt...

Werkt tethering dan al voor die oude abonnementen? Ik dacht pas eind dit jaar voor de '08?
nee, hij werkt inderdaad nog niet voor de '08 abbo's maar ik oogde meer op het moment dat ik dan de iPhone 5 zou hebben (eind dit jaar). Dan heb ik gelijk tethering kan ik daar mijn MBP aanhangen . Maar kan T-Mobile dat zomaar doen? Ik heb toch een contractuele overeenkomst? (heb de clausules niet doorgelezen)...
Zou een beetje zonde zijn. Ik begrijp natuurlijk wel dat dit niet voor eeuwig kan zijn en/of ze bij de nieuwe abbo's de snelheid er over een aantal jaar/maanden flink omhooggooien. Waardoor ze je uiteindelijk dwingen om over te stappen.
  #17  
Oud 01-08-12, 15:59
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Net als de klant heeft ook T-Mobile 1 maand opzegtermijn volgens mij. Of ze er zonder reden gebruik van zullen maken vraag ik me af. Ze willen natuurlijk niet zomaar een klant kwijt raken.
  #18  
Oud 02-08-12, 00:30
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _kay_ Bekijk bericht
Maar kan T-Mobile dat zomaar doen? Ik heb toch een contractuele overeenkomst? (heb de clausules niet doorgelezen)...
Zou een beetje zonde zijn. Ik begrijp natuurlijk wel dat dit niet voor eeuwig kan zijn en/of ze bij de nieuwe abbo's de snelheid er over een aantal jaar/maanden flink omhooggooien. Waardoor ze je uiteindelijk dwingen om over te stappen.
Zolang je ab niet opzeggen dan blijft alles bij het oude. T mobile zal niets wijzigen zolang je ab loopt. Doe het hier al sinds de eerste iPhone incl. ab van T mobile en maak nog steeds gebruik van het ab wat ik toen afgesloten hebt. 150/150 onbeperkt internet. iPhone koop ik los sinds de 4
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5 MyIphone24 Odido (T-Mobile) 16 14-09-12 01:12
T-mobile verlenging ericyu Odido (T-Mobile) 5 26-01-11 18:33
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 23:48
Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone lyndon Odido (T-Mobile) 6 20-01-10 20:18
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.