//

T-Mobile kan nota's niet verklaren

T-Mobile kan nota's niet verklaren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist mijn 2e nota van t-Mobile ontvangen, zag dat er elke dag steeds om 0.00 uur 1024 kb op mijn bundel in rekening werd gebracht, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-12, 16:17
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard T-Mobile kan nota's niet verklaren

Zojuist mijn 2e nota van t-Mobile ontvangen, zag dat er elke dag steeds om 0.00 uur 1024 kb op mijn bundel in rekening werd gebracht, en dat dn 16x in een maand. In totaal is het natuurlijk niets bij een bundel van 1000 Gb per maand maar had mijn iphone zeker de helft van de maand compleet uit staan en dan ook nog op vliegtuigmodus. Dus ik begrijp volstrekt niet waarom ze toch iets van mijn bundel afhalen. Heb hun gebeld en werd zeer vriendelijk geholpen maar raakte niet onder de indruk van hun suggesties. Ik weet zelf echt wel wanneer mijn iphone compleet uitstaat ( en dan ook nog vliegtuigmodus en 3G uit en dus ook automatisch data uit)

Ik zeg beslist niet dat men de kluit belazert maar ik vind het vreemd dat ze geen idee hebben van wat nu de oorzaak is. Natuurlijk gaat het vooralsnog om "peanuts" en bleef ik ruim binnen mijn bundel maar ik wil hun nota's wel graag begrijpen. Misschien dat iemand op dit forum soortgelijke ervaringen heeft en/of suggesties om het raadsel op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe verklaren we dit? Ei foon Odido (T-Mobile) 9 16-08-10 11:27
Kan niet bellen na officiële unlock t-mobile fkleine Unlock 1 09-06-09 19:26
Orange werd T-mobile, kan nu niet inloggen. Help? Cdrazar Odido (T-Mobile) 3 12-01-09 13:54
T-Mobile kan niet leveren Smisje Odido (T-Mobile) 3 26-10-08 20:46
ClickAndBuy Credit Nota. Qlimax iPhone Apps 5 14-08-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.