//

iPhone 5 out now!!!

iPhone 5 out now!!! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 5 is nu met een verlenging te bestellen bij tmobile. Dit kan via de my tmobile website of per telefoon. Ook kan je in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-12, 06:22
danielpattiata danielpattiata is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 19
Standaard iPhone 5 out now!!!

iPhone 5 is nu met een verlenging te bestellen bij tmobile.
Dit kan via de my tmobile website of per telefoon.

Ook kan je in de ochtend/whenever weer langs de shops om er daar eentje te bestellen.

Die van mij is iig al besteld.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-12, 06:52
RonnySIR RonnySIR is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Breda
Berichten: 12
Standaard

Goedemorgen Daniel.

De mijne is ook al besteld. Ik heb de bestel-bevestiging al gehad en ik heb de telefoon al betaald.

Hopelijk wordt hij snel geleverd!
  #3  
Oud 21-09-12, 07:17
danielpattiata danielpattiata is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RonnySIR Bekijk bericht
Goedemorgen Daniel.

De mijne is ook al besteld. Ik heb de bestel-bevestiging al gehad en ik heb de telefoon al betaald.

Hopelijk wordt hij snel geleverd!
Heerlijk gevoel is het.. lekker zo na je optreden even een telefoontje bestellen.. ik kan niet wachten!!
  #4  
Oud 21-09-12, 07:29
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Hier ook. Wachten nu........pfffff
  #5  
Oud 21-09-12, 09:21
rb338 rb338 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik wilde 'm ook bestellen, maar er valt me iets op.

Eerst lees ik:
Actie: Nu 6 maanden 50% korting en gratis Onbeperkt Internet Voordeelbundel. De korting wordt verrekend op je factuur.

Ik denk dan: prima, dus die 4,95 staat er nu wel bij maar wordt straks verrekend.

Maar in de winkelwagen, vlak voor het bevestigen, staat:
Actie: Nu 6 maanden 50% korting. De korting wordt verrekend op je factuur.

Hier is dus die gratis onbeperkt internet bundel niet genoemd!

Zit 'ie er nu bij of niet? En is dat voor zolang als je abonnement loopt?
  #6  
Oud 21-09-12, 09:56
Vier Vier is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

Als je verlengt betaal je 379,95 bij voor een 32GB bij een 2 jarig iSmart 150 abonnement, terwijl nieuwe abonnees 349,95 moeten nabetalen. Bij navraag zeggen dat de nieuwe abonnees nog €30 moeten bijbetalen, maar dit zijn gewoon aansluitkosten, dus lijkt me logisch dat je die als bestaande klant niet nog eens hoeft te betalen.

Je bent ook verplicht het onbeperkte internet voor 4,95 er bij te nemen. Hier krijg je dan 2 jaar 100% korting op, maar kan je er na die 2 jaar dan makkelijk vanaf als je je abonnement laat doorlopen, of ga je het dan wel betalen?

Andere bijkomende kosten zijn volgens mij ook de simkaartbijdrage van €2,50 per kwartaal € 2 per maand voor visual voicemail, en ze kunnen eens per jaar gaan indexeren.

Ik heb het idee dat we een beetje worden uitgeknepen door T-mobile. Wacht nog even de prijzen van Vodafone af, anders hou ik voorlopig gewoon mijn oude iPhone 4 nog maar even. Het moet wel leuk blijven.
  #7  
Oud 21-09-12, 10:28
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik heb het beschikbaar komen van de iPhone 5 bij T-Mobile vanochtend ook met lede ogen aangekeken. Ik heb nu een i300-abbo van €30,- en ben opzich wel bereid, hoe vervelend het ook is, om over te gaan op een i-150 van €45,-. Maar, dan betaal ik eenmalig alsnog €250,-. Net als nieuwe klanten dus. Ik de telefoon opgepakt en vanaf dat moment werd het alleen maar erger. De medewerker die ik van T-Mobile sprak was vreselijk.

Al mijn valide argumenten werden gepareerd met het ene na het andere bullshit-verhaal. Ik gaf aan eigenlijk een Smart Plus-abbo te willen gezien ik vooral whatsapp over 3G en ik dus 3,6mbps prima vind, en 14,4mbp eigenlijk zelfs bullshit. Maar nee. Dit was absoluut niet mogelijk want de nieuwe iPhone was zoveel sneller. Die MOET het iSmart-abbo. Vanwege 'al die snelheden enzo'. Dit kon ik nog door de vingers zien. Dus ik geef aan het raar te vinden dat ik als bestaande klant geen andere deal krijg dan nieuwe klanten. Ook dit was absoluut niet zo volgens de medewerkster! Ik betaal dan wel €250,-, net als nieuwe klanten, maar die krijgen allerlei andere kosten. Dus ik betaal minder. NOT. Ik geef aan het nog steeds raar te vinden dat ik geen korting krijg op aanschafprijs gezien ik dit in het verleden bij andere providers wel altijd had. Ook hier kreeg ik weer een hoop onzin op terug. Alleen mensen die elke maand €400/500 over hun rekeningen zitten (WAT!?) krijgen een deal dus ik moest blij zijn dat ik niet tot deze groep behoorde. Ok?!

Wil de iPhone 5 graag, maar dit komt wel heel erg neer op je openbaar laten naaien. Even diep nadenken over een andere (Sim Only?) route.
  #8  
Oud 21-09-12, 11:06
digimate digimate is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 6
Standaard iPhone 5 (nog) niet los te bestellen ?!

Zojuist via 'n chat-sessie te horen gekregen dat je de iPhone 5 bij t-mobile niet los kunt bestellen. Mogelijk in de toekomst wel ?! (Daar hebben we wat aan ).

Deel van chat:
U: Wilt u bevestigen dat er bij t-mobile geen losse iphone 5 gekocht kan worden in combinatie met een bestaand t-mobile abonnement?!
N...a (Verkoopadviseur): voorlopig nog niet
N...a (Verkoopadviseur): of dat in de toekomst gaat veranderen dat weet ik niet

Hoe jaag je je huidige klanten weg...

Heeft iemand andere info of is dit echt de enige juiste?
  #9  
Oud 21-09-12, 11:10
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Omstreeks 8 uur besteld, na een persoonlijk aanbod te hebben gekregen. Bevestiging binnen.
  #10  
Oud 21-09-12, 13:35
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Vanochtend vroeg besteld, i75 en 32gb. Zit alleen even met een prijs vraag, ik heb 459,95 staan om te betalen. Het was toch 429,95? Heb ik met mijn slaperige kop ergens over heen gekeken, ik kan nergens een duidelijk order overzicht opvragen? Ik ben gewoon bestaande klant en heb via verlenging besteld (gvd visual voice mail doet het nu al niet meer).
Iemand een idee waar die extra 30€ vandaan komt?
  #11  
Oud 21-09-12, 14:27
Vier Vier is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boeiend Bekijk bericht
Vanochtend vroeg besteld, i75 en 32gb. Zit alleen even met een prijs vraag, ik heb 459,95 staan om te betalen. Het was toch 429,95? Heb ik met mijn slaperige kop ergens over heen gekeken, ik kan nergens een duidelijk order overzicht opvragen? Ik ben gewoon bestaande klant en heb via verlenging besteld (gvd visual voice mail doet het nu al niet meer).
Iemand een idee waar die extra 30€ vandaan komt?
Volgens de dame van de T-mobile chat is dat compensatie voor de (aansluitings) kosten die nieuwe abonnees moeten wel betalen. Anders zou je als bestaande klant die verlengt beter af zijn en dat kan natuurlijk niet
  #12  
Oud 22-09-12, 02:03
danielpattiata danielpattiata is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 19
Standaard

Ik heb veel klachten gelezen/gehoord over deze extra 30 euro dat tmobile vraagt bij verlenging.
Een medewerker kon mij vertellen dat de 30 euro in mindering word gebracht bij het volgende factuur.
Zij vond dit ook raar.

Oja grappig was dat ik de eerste bestelling was XD
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.