//

T-Mobile i150 '08 - koesteren of niet?

T-Mobile i150 '08 - koesteren of niet? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb via Apple een iPhone 5S gekocht. Ben toch maar net geswitched van i150 '08 naar een SIM only 4G met 150 min en 5Gb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-11-13, 16:08
mla mla is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard Van i150 ' 08 naar Sim only 4G

Heb via Apple een iPhone 5S gekocht. Ben toch maar net geswitched van i150 '08 naar een SIM only 4G met 150 min en 5Gb (met 50 Mb/s theoretische snelheid onder 4G). Vanochtend had ik opeens 4G op mijn telefoon; meteen abonnement verlengd. Ik had Europe erbij (visual voicemail zat al in het oude abonnement) en heb nu ook Europe en Visual Voicemail erbij genomen. Met verlengingskorting (2 jaar) ben ik onder de streep ong. 4 euro duurder uit dan in 2008, maar heb nu wel 4G (vandaag in Amsterdam en Utrecht). Zal wel niet exact 50 Mb/s zijn, maar het is wel bloedsnel vergeleken met het oude abonnement. Heb 5Gb niet nodig, zou ook 2Gb kunnen nemen met 30 Mb/s theoretische snelheid, maar vond het prijsverschil wel opwegen tegen de hogere snelheid. Via tethering verbinden met de ipad werkt. Heb overigens ook duo sim in de ipad (4e generatie) en werkt ook via 4G direct (moet je wel je iphone op vliegtuigmodus zetten). Verlenging via My T-Mobile ging perfect en de snelheid van 4G werd onmiddellijk verhoogd. So far so good. Nu kijken hoe de 4G dekking in de praktijk is en hoe snel ze het uitrollen (ik woon in een gebied waar ze pas in mei 2014 4G zeggen te gaan uitrollen; rond mijn werk heb ik al wel 4G dekking).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overstappen relax 25 naar i150? xterminator Odido (T-Mobile) 7 28-08-10 13:15
Iphone 4 + I150 besteld bij meerdere bedrijven meef Odido (T-Mobile) 7 05-08-10 10:52
Tmobile abbo i150 verlengen icm iphone4 Michiel1987 Odido (T-Mobile) 1 03-08-10 13:33
Vraagje over i150 abbo T-mobile Dyna20 Odido (T-Mobile) 9 13-06-09 00:19
iPhone 1e gen.: iPhone UK -> T-Mobile i150 abo. Unlocken nodig smietie Unlock [archief] 1 11-02-09 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.