//

Prijzen omhoog bij nieuwe iPhone generatie? Ervaringen?

Prijzen omhoog bij nieuwe iPhone generatie? Ervaringen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 2 jarig i200 abo (met iPhone 4 16 GB) loppt af op 29 mei. Ik kreeg daarom laatst van Typhone, waar ik dit heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-13, 15:34
Beebs Beebs is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Maastricht
Berichten: 7
Post Prijzen omhoog bij nieuwe iPhone generatie? Ervaringen?

Mijn 2 jarig i200 abo (met iPhone 4 16 GB) loppt af op 29 mei. Ik kreeg daarom laatst van Typhone, waar ik dit heb afgesloten, al een verlengingsvoorstel. Ook rechtstreeks via MyTMobile kan ik al verlengen.

Als ik echter verleng dan duurt het toch tot eind mei eer ik een iPhone 5 (zou dan iPhone 5 met 32 GB willen met waarschijnlijk een iSmart 150 abo) daadwerkelijk in mijn handen heb. Daarom overweeg ik om mijn abo gewoon door te laten lopen en af te wachten of er in september een nieuwe iPhone komt. Ik vraag me alleen af of dat niet duurder uit zou vallen dan nu een nieuw abo met iPhone 5 af te sluiten.

Alsnog een 'oude' iPhone 5 na september kopen is mogelijk geen optie omdat ik een toestel met 32GB wil.

Wat is jullie ervaring? Blijven de bijdrage voor het toestel en de maandelijkse abonnementsprijzen ongeveer gelijk voor een vergelijkbaar toestel van een nieuwe generatie of gaan de prijzen dan meestal omhoog?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-13, 11:53
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Het lijkt mij dat je in totaal toch duurder uit zal zijn dan met een "oude` iPhone 5.
Je zal nu wat voordeel hebben tov de nieuwprijs van een 5 waarbij je met de nieuwe 5s natuurlijk de hoofdprijs zal betalen de eerste maanden (reken maar op zo´n €700.- dus).
Je bijbetaling zal dus wel hoger liggen.

Abbo zelf zal geen grote uitschieters hebben denk ik, kan me dat tenminste niet herinneren bij voorgaande releases.

Komt nog bij dat je maar moet afwachten of die 5s in september daadwerkelijk goed verkrijgbaar zal blijken te zijn.
Je geeft aan dat je 'm los wilt halen dus de voorbestellingen zullen voorrang krijgen op de losse verkoop, waarbij je dan dus achterin de rij staat en het al snel 1 of 2 maanden later is.
Met een beetje mazzel beginnen dan binnen no-time de geruchten alweer over de iPhone 6
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #3  
Oud 29-03-13, 12:15
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Als je abonnement op 29 mei afloopt en je kan nu al verlengen, dan krijg je normaal gesproken nu al je telefoon mee. Waarom zou jij dan tot eind mei moeten wachten op je toestel?
  #4  
Oud 29-03-13, 12:35
Beebs Beebs is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Maastricht
Berichten: 7
Standaard

Dat mijn nieuwe tekefoon pas eind mei zou krijgen meende ik op te maken uit deze 2 tweets:

@tmobile_webcare als ik mijn abonnement verleng gaat die verlenging dan direct (met direct een nieuwe toestel) of loopt eerst het oude door?

Antwoord: Eerst de oude en zodra de oude afloopt kan de nieuwe pas ingaan. ^CS

Maar ik vroeg niet expliciet naar het toestel zie ik nog een tweet gestuurd met duidelijke vraag over het toestel.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 maart 2013 om 13:52 ----------

Antwoord van T-Mobile (via Twitter):
Je mag het nieuwe toestel wel meteen gebruiken hoor zodra deze binnen is ^HK

@mrBoolean je had dus gelijk

Maakt het wel iets aantrekkelijker om toch nu al te verlengen, maar twijfel nog. Nog ervaring van anderen rond 'iPhone generatie wissel'?
Reageren

Labels
iphone 5s, verlenging abo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prijzen simlockvrije Iphone omhoog Kiwi Archief 3 30-09-07 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.