//

Duur 'exclusief' aanbod t-Mobile

Duur 'exclusief' aanbod t-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) T-Mobile is begonnen met mails te versturen met een aanbod de iPhone 5S te bestellen (5c ook mogelijk). Het gaat hier om een aanbod voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-13, 12:36
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard Duur 'exclusief' aanbod t-Mobile

T-Mobile is begonnen met mails te versturen met een aanbod de iPhone 5S te bestellen (5c ook mogelijk).

Het gaat hier om een aanbod voor een abonnement voor 2-jaar. De minimale afname van belminuten is 200 minuten en internet 1000mb. Het 32G 5s toestel is dan 419,95 (of 469,95. sorry niet opgescheven en boos weggedrukt. Ik heb de verdere prijzen ook niet meer bekeken en kom er nu, wegens drukte, niet meer in)

Ik had van te voren besloten voor 90 min. en 2000 Mb te gaan, voor de duur van maar 1 jaar. Dit omdat dit meer aansluit aan mijn behoefte. Maar helaas, deze optie is niet mogelijk. Telefonische navraag bij de klantenservice: Inderdaad alleen mogelijk met dit lange dure abonnement.

Jammer weer T-mobile.
Gelukkig heb ik mij bij alle providers ingeschreven, dus wie het beste aanbod doet komt heeft er een klant bij.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-13, 12:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remypas Bekijk bericht
Gelukkig heb ik mij bij alle providers ingeschreven, dus wie het beste aanbod doet komt heeft er een klant bij.
Hartelijk dank voor de mededeling.
  #3  
Oud 22-10-13, 13:33
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Ok, ok. Toegegeven misschien een beetje kinderachtige opmerking. Maar het komt er op neer dat dat het enige is dat je kan doen richting een provider (T-Mobile in dit geval).

Ik lees van meer mensen dat ze dit exclusieve aanbod belachelijk vinden en ik moest even mijn gal spuwen. Laten we mijn laatste opmerking vergeten en de discussie voortzetten over het belachelijke (in mijn ogen) aanbod.
  #4  
Oud 22-10-13, 13:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remypas Bekijk bericht
Laten we mijn laatste opmerking vergeten en de discussie voortzetten over het belachelijke (in mijn ogen) aanbod.
Of het aanbod "belachelijk" is weet ik niet. Het hangt er van af wat je verstaat onder "belachelijk".

Als T-Mobile klant sinds 1994 (toen nog D1) ga ik persoonlijk weer niet op deze aanbieding in. De reden is simpel: ik koop nooit een mobiele telefoon, ook geen iPhone, op afbetaling bij een provider/carrier.

My five cents.
  #5  
Oud 22-10-13, 15:12
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remypas Bekijk bericht
T-Mobile is begonnen met mails te versturen met een aanbod de iPhone 5S te bestellen (5c ook mogelijk).

Het gaat hier om een aanbod voor een abonnement voor 2-jaar. De minimale afname van belminuten is 200 minuten en internet 1000mb. Het 32G 5s toestel is dan 419,95 (of 469,95. sorry niet opgescheven en boos weggedrukt. Ik heb de verdere prijzen ook niet meer bekeken en kom er nu, wegens drukte, niet meer in)

Ik had van te voren besloten voor 90 min. en 2000 Mb te gaan, voor de duur van maar 1 jaar. Dit omdat dit meer aansluit aan mijn behoefte. Maar helaas, deze optie is niet mogelijk. Telefonische navraag bij de klantenservice: Inderdaad alleen mogelijk met dit lange dure abonnement.

Jammer weer T-mobile.
Gelukkig heb ik mij bij alle providers ingeschreven, dus wie het beste aanbod doet komt heeft er een klant bij.
Ik heb zelfs nog geen mail gehad! Ik wil ook 90 minuten en 2GB data. Echter hoor ik overal inderdaad dat je via de mail minstens 200 minuten moet afnemen. Op een andere forum zei iemand dat als je langs te Tmobile shop gaat je hem kan reserveren (50,- vooruitbetalen) zonder op te geven welk abonnement je wilt. Dat kan je dus opgeven als je hem afhaalt. (neem ik aan) Wel uitkijken dat je dan niet minstens 200 minuten moet afnemen.
  #6  
Oud 22-10-13, 16:45
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

Vanaf 25-10 kun je ook andere pakketten samenstellen. Voor mij ook het liefst de 90/2000
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #7  
Oud 22-10-13, 16:53
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleetwood Bekijk bericht
Vanaf 25-10 kun je ook andere pakketten samenstellen. Voor mij ook het liefst de 90/2000
Klopt, en weet ik ook. Echter hebben de andere nu allemaal voorrang. Daar baal ik van. Ik ga a la minute dat de iphone besteld kan worden bestellen. Haha! want ik heb geen zin om 3 weken te wachten.
  #8  
Oud 22-10-13, 16:58
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Inderdaad, vanaf de 25e (nog geen tijd bekend) zijn alle combinaties af te sluiten. Wel een beetje jammer van de dooie mus die t-mobile bij een hoop mensen heeft achtergelaten vanochtend. Natuurlijk zijn er velen die heel blij zijn met minimaal 200 minuten, 1000-2000MB en een twee jarig contract. Alleen jammer dat t-mobile zegt een 'persoonlijk aanbod' te doen terwijl het gewoon een dure optie is.
Laat staan dat degene die op de 25e bestellen achterin de wachtrij komen te staan en, t-mobile kennende, weken zo niet maanden op hun toestel moeten wachten terwijl de abonnementen al in zijn gegaan, zoals vorig jaar bij mij het geval is geweest.

Inmiddels is KPN begonnen mails te versturen dat vrijdag vanaf 0:01 de iPhone te bestellen is bij hun. Eens goed in de abonnementen duiken daar. link (Geen cynisme, overweeg serieus over te stappen)
  #9  
Oud 22-10-13, 17:01
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Ik citeer van een Tmobile moderator:

''@allen,

We benaderen een groep T-Mobile klanten om interesse te peilen en te bekijken of ze hun abonnement willen verlengen. Dit is een loyaliteitsactie voor onze trouwe klanten; wij starten zoals gecommuniceerd vrijdag 25 oktober met de verkoop van de nieuwe iPhones. Ook deze groep klanten zal pas vanaf de 25e een nieuwe iPhone ontvangen.

Niet iedereen die zich heeft ingeschreven heeft dus een e-mail ontvangen. Als je wel een e-mail hebt ontvangen, maar geen gebruik wilt maken van het aanbod dan kun je vanaf aanstaande vrijdag bestellen met alle andere abonnementsvormen die we aanbieden.''


Met andere woorden:

- Wij zijn geen trouwe klanten;
- Ze zijn niet loyaal naar ons toe;
- Hun krijgen voorrang;
- Ontlopen ze zo toch het vooraf reserveren wat niet mag.

Wij komen gewoon achterin de rij en ze proberen zo meer geld te verdienen door duurdere abonnementen te verkopen omdat je dan als 1e op de lijst staat. Stelletje oplichters

Mooiste is dus dat ik Abonnee ben bij hun, ingeschreven heb op de nieuwsbrief en er dus niet uitgepikt wordt hahaha! Tmobile is een klant armer.
  #10  
Oud 22-10-13, 17:22
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Even een vraag, voor welke nieuwsbrief hebben jij je ingeschreven frankvisser92? Ik heb namelijk een paar weken geleden een mail gekregen van Tmobile dat ik me kon inschrijven voor een soort pre-order (later zou ik dan mail krijgen). Ik had me ook (als extra) ingeschreven via de website van tmobile. Vanmorgen kreeg ik ook een mail van tmobile om te verlengen maar ik heb hem ondertussen los gekocht omdat het nogal wat scheelt. Maar voor de duidelijkheid, er zijn dus twee nieuwsbrieven en alleen de mensen die een aantal weken geleden een mail hebben gehad van tmobile en daarop hebben gereageerd krijgen nu ook een mail verwacht ik. Bij de 4s was het namelijk precies zo alleen had ik niet die mail van te voren gehad en kreeg ik dus ook geen mail.
  #11  
Oud 22-10-13, 17:28
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Even een vraag, voor welke nieuwsbrief hebben jij je ingeschreven frankvisser92? Ik heb namelijk een paar weken geleden een mail gekregen van Tmobile dat ik me kon inschrijven voor een soort pre-order (later zou ik dan mail krijgen). Ik had me ook (als extra) ingeschreven via de website van tmobile. Vanmorgen kreeg ik ook een mail van tmobile om te verlengen maar ik heb hem ondertussen los gekocht omdat het nogal wat scheelt. Maar voor de duidelijkheid, er zijn dus twee nieuwsbrieven en alleen de mensen die een aantal weken geleden een mail hebben gehad van tmobile en daarop hebben gereageerd krijgen nu ook een mail verwacht ik. Bij de 4s was het namelijk precies zo alleen had ik niet die mail van te voren gehad en kreeg ik dus ook geen mail.
Dat wist ik niet. Ik heb ontzettend veel rondgekeken, op fora's en de Tmobile site. Echter wist ik alleen dat de standaard nieuwsbrief van de site bestond. Daar heb ik mij op aangemeld. Nooit via de andere nieuwsbrief waar jij naar refereert. Helaas. Ik ben dus telaat. Echter wil ik ook niet minstens 200 minuten. Even kijken of ik vrij kan krijgen om naar de Tmobile shop te gaan en daar te bestellen. Anders wachten op de reguliere verkoop.
  #12  
Oud 23-10-13, 12:08
OmNom OmNom is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Standaard

Ik vind de prijzen niet laag, maar ook zeker niet enorm duur in vergelijking met wat ik heb betaald voor mijn iPhone 4S, twee jaar geleden.

Ik ben nu van €35 nogwat (door de BTW verhoging) naar €38 gegaan. Voor €3 meer heb ik 100 minuten meer en visual voicemail erbij. De bijbetaling van het toestel was wel €90 duurder dan de iPhone 4S.
  #13  
Oud 23-10-13, 12:36
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

ik heb die aanbieding ook gehad, maar is gewoon te groot abonnement. heb dat niet nodig. wil gewon weinig belminuten en gemiddelde data.
  #14  
Oud 23-10-13, 13:48
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

iphone 5s 16 gb.................. bel min............ Internet Mb ...................maand kosten 2 jaar bij T-Mobile verlenging

359.95 ..................................200.................. 1000 ..........................36 daarna 46.99
319.95.................................. 300 ..................1000 ..........................38 ,, 49.99
319.95 .................................onbep. ..............1000 ..........................56 ,, 55.99

289.95 ................................200 ....................2000 ..........................41 ,, 51.99
289.95 ................................300 ....................2000.......................... 43 ,, 54.99
289.95................................ onbep................ 2000 ..........................50 ,, 60.99

199.95 ...................................200 ..................5000 .........................51 ,, 61.99
199.95 ...................................300 ..................5000 .........................53 ,, 64.99
199.95 ................................onbep. ................5000 ..........................60 ,, 70.99


kies je 32 gb iphone 5s dan toestel prijs 16gb+ 100 euro
kies je 64 gb iphone 5s dan toestel prijs 16gb + 200 euro

Alleen 2 jaar abo.inclusief visual voicemail
excl. verzekering en deezer music

Liever zelf je abonnement samenstellen? Dan kan je de iPhone ook bestellen vanaf 25 oktober tijdens onze reguliere verkoop.
Staat onderaan de bestelpagina.

Laatst gewijzigd door dutchyme; 23-10-13 om 14:03.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schaars aanbod ipad apps rck1984 iPad algemeen 11 01-08-10 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.