//

T-Mobile klantenkorting

T-Mobile klantenkorting discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MicroWave Mijn ervaring met T Mobile is, dat je aardig kan onderhandelen. Ik spreek uit ervaring. Dat weet ik, want ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-11-13, 19:26
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MicroWave Bekijk bericht
Mijn ervaring met T Mobile is, dat je aardig kan onderhandelen. Ik spreek uit ervaring.
Dat weet ik, want ik heb tot 2010 zelf bij T-Mobile gezeten. Ben er toen weggegaan vanwege dat T-Mobile geen mooie aanbieding had en de netwerkdekking minder werd. Maar qua klantenservice (ervaring tot 2010 dan) was samen met KPN de beste klantenservice.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-11-13, 20:06
MicroWave's schermafbeelding
MicroWave MicroWave is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Hier
Berichten: 48
Standaard

Recentelijk nog een super deal met ze gesloten. Kwestie van een beetje op een nette manier doordrammen.
  #23  
Oud 11-11-13, 21:15
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MicroWave Bekijk bericht
Recentelijk nog een super deal met ze gesloten. Kwestie van een beetje op een nette manier doordrammen.
Netjes blijven is altijd de beste manier. Het hangt ook af welke medewerker je aan de telefoon krijgt. Bij kpn is er een aparte afdeling die een stuk meer kunnen doen dan de gewone klantenservice. Die afdeling had je toen ook bij T-Mobile. Alleen weet ik niet meer hoe die afdeling heet en of die nog bestaat.
  #24  
Oud 12-11-13, 14:18
rosh rosh is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Zelf bood T-Mobile mij aan voor een iPhone 5s Gold 16GB met verlenging het volgende:
24mnd - Onbeperkt minuten - 5000MB Data is €60 p/mnd en eenmalig €199
Ik heb toen aangedrongen dat ik heel lang al klant bent.. kreeg binnen 5min het volgende bod:
24mnd - Onbeperkt minuten - 5000MB Data is €69 p/mnd (€9 duurder) en toestel €0
Ik zei, sorry hoor, maar in 24mnd betaald ik dan (24*€9)=€216 xtra terwijl ik eenmalig €199 kan betalen, alleen voordeel is dat ik het maandelijks betaald.. Sorry ik ga niet vooruit op..
Toen kwam ze met andere bod...:
24mnd - Onbeperkt Minuten - 2000MB Data is €59 p/mnd en toestel €69
Tja, dat vind ik weer veel minder... 2GB Data is weinig... Ik heb nu 2GB en met me iPhone 5 kom ik zwaar doorheen binnen 14dgn.. terwijl ik niet Youtube/Skype/Viber ofzo..
Dus ik wil voor alle zekerheid gewoon 5000MB... maar tja ze kon niets verder betekenen..



Maar dan ga ik toch me eigen bod zoeken..

via GSMWEB:

24mnd - Onbeperkt minuten - 5000MB en iPhone 5s Gold 16GB eenmalig €123... omdat ik dit jaar al 2x andere abo's heb verlengd, krijg ik hem eenmalig voor €101 ..

Dus maar die gepakt....
  #25  
Oud 29-12-13, 13:23
skubrik1 skubrik1 is offline
• iOS 13.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Voortaan verleng ik mijn abbo altijd in de laatste week van december want dan zijn de aanbiedingen het voordeligste. Ik heb nu via GSM wijzer een 2 jarig T mobile abbo afgesloten voor 36 eur p/m 1 gig data en 200 min plus aanbetaling van 199 euro. Eeen week eerder waren de prijzen nog sky high. Ik ging eigenlijk voor een zo goedkoop mogelijk 4S abbo en zag toevallig deze scherpe aanbieding. Nu alsnog supertelefoon voor een redelijke prijs. De aanbieding is inmiddels afgelopen en de prijzen gaan weer nergens over.
__________________
iTouch 8g 1st gen-iPod 120g-iPod shuffle-iPhone 3GS 16g-iPad 32g Wi-Fi Ipad mini 15 g iphone 5s
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Shop klantenkorting CunoTS Odido (T-Mobile) 7 05-12-12 17:54
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 16:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.