//

T-Mobile klantenkorting

T-Mobile klantenkorting discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoeveel korting je extra krijgt als je al 6 jaar klant bent? Op het forum van T-mobile zelf wisten ze het niet. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-13, 00:33
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard T-Mobile klantenkorting

Weet iemand hoeveel korting je extra krijgt als je al 6 jaar klant bent?
Op het forum van T-mobile zelf wisten ze het niet. Ik kan pas over 3 weken verlengen en aangezien T-Mobile best wel duur is vergeleken met Vodafone.
__________________
Apple TV 3 QustomiZe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-13, 00:35
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch Bekijk bericht
Weet iemand hoeveel korting je extra krijgt als je al 6 jaar klant bent?
Op het forum van T-mobile zelf wisten ze het niet. Ik kan pas over 3 weken verlengen en aangezien T-Mobile best wel duur is vergeleken met Vodafone.
Je zou ze eens bellen, alhoewel het geen wauw aanbod zal zijn. Familielid is sinds 2003 lid en om nou te zeggen dat hij een trouwe klant is met de voordeel die hij heeft gekregen.. Niet echt
__________________
  #3  
Oud 04-11-13, 00:53
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Ja ik ga morgen maar is bellen, Vindt er echt veel verschil in zitten tussen T-Mobile en Vodafone met de iPhone 5s
  #4  
Oud 04-11-13, 02:17
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch Bekijk bericht
Ja ik ga morgen maar is bellen, Vindt er echt veel verschil in zitten tussen T-Mobile en Vodafone met de iPhone 5s
Vind ik ook, T-mobile is ontzettend duur vergeleken met Vodafone. Dit komt vast doordat je je abonnement zelf kan samenstellen naar eigen wens.
  #5  
Oud 04-11-13, 10:40
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Vergelijk de abonnementen nog maar eens goed, want T-mobile is echt wel wat goedkoper bij contractverlenging t.o.v. de andere providers (KPN en Vodafone). Zelfs nog wat goedkoper dan Hi.

Ik heb voordat ik mijn contractverlenging bij T-mobile had gedaan heel wat abo's vergeleken en elke keer kwam T-mobile er het goedkoopste uit. Dit komt wel puur doordat je als bestaande klant een aardige korting krijgt (ca. 9-10 euro p/m korting). Als nieuwe klant bij T-mobile ligt het heel anders. Dan zijn Vodafone en KPN wel wat goedkoper.
  #6  
Oud 04-11-13, 12:47
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Vergelijk de abonnementen nog maar eens goed, want T-mobile is echt wel wat goedkoper bij contractverlenging t.o.v. de andere providers (KPN en Vodafone). Zelfs nog wat goedkoper dan Hi.

Ik heb voordat ik mijn contractverlenging bij T-mobile had gedaan heel wat abo's vergeleken en elke keer kwam T-mobile er het goedkoopste uit. Dit komt wel puur doordat je als bestaande klant een aardige korting krijgt (ca. 9-10 euro p/m korting). Als nieuwe klant bij T-mobile ligt het heel anders. Dan zijn Vodafone en KPN wel wat goedkoper.
Dat zou kunnen dat weet ik nog niet, maar minimaal €289,95/329.95 vind ik wel veel voor een 2 jarig abonnement voor een toestel. En dan zit je op €46,75 en €59,00 per maand met korting eraf.


Ik zit het hier even onder:

Mijn Abonnement duurt nog 4 maanden ik wil die afkopen en nummer behouden kan dat ?

Laatst gewijzigd door IphoneIpodTouch; 04-11-13 om 13:08.
  #7  
Oud 04-11-13, 14:56
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch Bekijk bericht
Dat zou kunnen dat weet ik nog niet, maar minimaal €289,95/329.95 vind ik wel veel voor een 2 jarig abonnement voor een toestel. En dan zit je op €46,75 en €59,00 per maand met korting eraf.


Ik zit het hier even onder:

Mijn Abonnement duurt nog 4 maanden ik wil die afkopen en nummer behouden kan dat ?
geen idee, maar stuur ff een berichtje in het T-mobile forum. Daar zijn een aantal forumleden actief die vanuit T-mobile reageren en kunnen je waarschijnlijk een goed antwoord geven.
  #8  
Oud 04-11-13, 18:16
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Ik heb T-Mobile gebeld, Omdat ik nog niet kan verlengen weten hun ook niet hoeveel korting ik krijg, dus schiet er niks mee op. Dan maar wachten tot einde van deze maand.
  #9  
Oud 05-11-13, 01:07
dvbeeten dvbeeten is offline
• iOS 9.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik heb het vergeleken.... Er zit wel degelijk verschil in!

Oordeel zelf:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2013-11-05 om 00.04.56.jpg‎ (45,7 KB, 82x gelezen)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2013-11-05 om 00.05.14.jpg‎ (45,1 KB, 70x gelezen)
  #10  
Oud 05-11-13, 12:01
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvbeeten Bekijk bericht
Ik heb het vergeleken.... Er zit wel degelijk verschil in!

Oordeel zelf:
Wat moet ik zien dan ? Het is beide nog stuk duurder dan bij Vodafone.

Prijs gaat ook niet echt hard naar beneden als je 5GB kiest per maand
  #11  
Oud 10-11-13, 21:04
Ben76 Ben76 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Almere
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn abonnement verlengd via t-mobile (1200).

Het aanbod is veel beter dan via de site.
  #12  
Oud 11-11-13, 09:18
dvbeeten dvbeeten is offline
• iOS 9.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 24
Standaard

Bedankt voor de info!
  #13  
Oud 11-11-13, 09:45
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Vergelijk de abonnementen nog maar eens goed, want T-mobile is echt wel wat goedkoper bij contractverlenging t.o.v. de andere providers (KPN en Vodafone). Zelfs nog wat goedkoper dan Hi.

Ik heb voordat ik mijn contractverlenging bij T-mobile had gedaan heel wat abo's vergeleken en elke keer kwam T-mobile er het goedkoopste uit. Dit komt wel puur doordat je als bestaande klant een aardige korting krijgt (ca. 9-10 euro p/m korting). Als nieuwe klant bij T-mobile ligt het heel anders. Dan zijn Vodafone en KPN wel wat goedkoper.
Ben het niet met je eens dat T-Mobile goedkoper is. Ik heb bij KPN een alles-in-1 mobiel standaard. Dit abonnement kost normaal €65. Ik betaal als trouwe klant €47,50 en betaal voor de iPhone 5S 16GB een bedrag van €304 bij. Dit is wel een 1 jarig contract

Dus KPN is veel goedkoper dan T-Mobile.
  #14  
Oud 11-11-13, 10:10
joeyjreij joeyjreij is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

nieuwe klanten krijgen altijd de meeste voordeel want ze willen graag nieuwe klanten aantrekken. het is een rare tactiek dat bijna elk bedrijf toepast. Apple doet hetzelfde met pages, keynote etc.. alleen nieuwe apparaten krijgen het gratis.
  #15  
Oud 11-11-13, 11:44
iCK iCK is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb zowel KPN als TMobile, maar de 4G is zo verschrikkelijk snel van KPN. TMobile heeft vaak bagger bereik en dan woon ik gewoon in de Randstad. Maybe betaal ik wat meer bij KPN/Hi, dat heb ik ervoor over, alleen al voor het bereik.
  #16  
Oud 11-11-13, 15:12
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeyjreij Bekijk bericht
nieuwe klanten krijgen altijd de meeste voordeel want ze willen graag nieuwe klanten aantrekken. het is een rare tactiek dat bijna elk bedrijf toepast. Apple doet hetzelfde met pages, keynote etc.. alleen nieuwe apparaten krijgen het gratis.
Dat klopt dus totaal niet!! Geef voortaan goede info aub.

Was toch benieuwd naar een T-Mobile abonnement icm iPhone 5S. Nou ik schrok gigantisch van de bijbetaling icm hetzelfde abonnement als bij kpn.

Kpn: onbeperkt bellen/sms en 2000MB voor €47,50 (gehele looptijd) abonement 1 jaar. Bijbetaling iPhone 5S 16GB space gray €304

T-Mobile: onbeperkt bellen/sms en 2000MB voor €52,75 (6 maanden korting. Daarna €59,00). Bijbetaling iPhone 5S 16GB space gray €499,95
  #17  
Oud 11-11-13, 16:28
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Ben het niet met je eens dat T-Mobile goedkoper is. Ik heb bij KPN een alles-in-1 mobiel standaard. Dit abonnement kost normaal €65. Ik betaal als trouwe klant €47,50 en betaal voor de iPhone 5S 16GB een bedrag van €304 bij. Dit is wel een 1 jarig contract

Dus KPN is veel goedkoper dan T-Mobile.
ja maar dan heb je het dus over dat je bestaande klant bent bij KPN. Dan is het logisch dat T-mobile duurder voor je uitvalt. Als je als nieuwe klant bij KPN een abo wilt afsluiten dan ben ik zeker duurder uit dan een verlenging bij T-mobile.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2013 om 15:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeyjreij Bekijk bericht
nieuwe klanten krijgen altijd de meeste voordeel want ze willen graag nieuwe klanten aantrekken. het is een rare tactiek dat bijna elk bedrijf toepast. Apple doet hetzelfde met pages, keynote etc.. alleen nieuwe apparaten krijgen het gratis.
dat is nu dus niet meer van toepassing. Blijkbaar hebben de providers een andere strategie ingezet, waarbij je als bestaande klant juist wel de korting krijgt. Dit t.o.v. nieuwe klanten die die korting niet krijgen. Blijkbaar hechten ze nu meer waarde aan bestaande klanten dan aan nieuwe.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2013 om 15:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Dat klopt dus totaal niet!! Geef voortaan goede info aub.

Was toch benieuwd naar een T-Mobile abonnement icm iPhone 5S. Nou ik schrok gigantisch van de bijbetaling icm hetzelfde abonnement als bij kpn.

Kpn: onbeperkt bellen/sms en 2000MB voor €47,50 (gehele looptijd) abonement 1 jaar. Bijbetaling iPhone 5S 16GB space gray €304

T-Mobile: onbeperkt bellen/sms en 2000MB voor €52,75 (6 maanden korting. Daarna €59,00). Bijbetaling iPhone 5S 16GB space gray €499,95
Ga je in dit voorbeeld uit van nieuwe klanten of bestaande klanten of juist een nieuwe EN een bestaande klant? Dat laatste is dan appels met peren vergelijken.
  #18  
Oud 11-11-13, 16:54
frederik7 frederik7 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 66
Standaard

2 weken geleden mn abbo verlengd. iphone 5s gold met 3 dagen toen binnen. heerlijk.
Ik belde de opstap service met een blufverhaal dat ik weg wou, klaagde heel erg, zeikte gewoon zelfs aan de telefoon. uiteindelijk naast reguliere korting die je kan krijgen als je je abbo verlengd, ook nog eens 110€ op eerste rekeningen in korting gebracht.

prima deal.
  #19  
Oud 11-11-13, 19:02
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
ja maar dan heb je het dus over dat je bestaande klant bent bij KPN. Dan is het logisch dat T-mobile duurder voor je uitvalt. Als je als nieuwe klant bij KPN een abo wilt afsluiten dan ben ik zeker duurder uit dan een verlenging bij T-mobile.



Ga je in dit voorbeeld uit van nieuwe klanten of bestaande klanten of juist een nieuwe EN een bestaande klant? Dat laatste is dan appels met peren vergelijken.
Op punt 1)
Kpn abonnement voor 1 jaar is normaal dus voor nieuwe klanten €65 per maand x 12 = €780 (zonder familie korting van €10 p/m) + €304= €1084. (met kpn familie voordeel dus €€964 totaal)

T-Mobile abonnement 1 jaar is normaal dus voor nieuwe klanten 6 x €52,50 + 6 x €59 = €669 + €499,95 = €1168,95

Dus voor €84,95 is een nieuwe klant goedkoper uit en heb een veel betere 4G bij KPN

Op punt 2)
Kpn bestaande klant inderdaad vergeleken met T-Mobile nieuwe klant. Maar vriendin van mij (10 jaar klant bij t-Mobile) kreeg bij hetzelfde abonnement (contractverlenging)€50 per maand en bijbetaling van ook €499,95. Dus ook bij verlenging is KPN goedkoper dan bij T-Mobile
  #20  
Oud 11-11-13, 19:13
MicroWave's schermafbeelding
MicroWave MicroWave is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Hier
Berichten: 48
Standaard

Mijn ervaring met T Mobile is, dat je aardig kan onderhandelen. Ik spreek uit ervaring.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Shop klantenkorting CunoTS Odido (T-Mobile) 7 05-12-12 18:54
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.