//

Iphone met enkel internet?

Iphone met enkel internet? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Helaas kon ik geen plek vinden om algemene vragen over abonnementkeuzes te plaatsen. Dus bij deze hier. Ik zit erover te denken om de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-14, 21:09
Mickyyy Mickyyy is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Iphone met enkel internet?

Hoi,

Helaas kon ik geen plek vinden om algemene vragen over abonnementkeuzes te plaatsen. Dus bij deze hier.

Ik zit erover te denken om de Iphone 5s aan te schaffen met een nieuw abonnement. Met de komst van apps als Whatsapp en Viber lijkt het me vrij nutteloos om nog belminuten in het nieuwe abonnement te nemen.

Klopt het dat je tegenwoordig eigenlijk helemaal geen bellen en sms meer nodig hebt of doe ik er slecht aan om enkel internet te nemen op mijn telefoon?

Thanks voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-14, 21:21
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 123
Standaard

Zit met hetzelfde:

Bel nog 5 min per maand maar gebruik wel 10 GB data.

Als ik in de file sta, bel ik mijn vrouw niet maar Face-time ik met haar.

Gebruik mijn Ipad Mini 2 met 4G meer dan mijn IPhone.

Je hebt wel een 06 nummer nodig om te kunnen Whatsappen.

Ben benieuwd wat er mogelijk is.
  #3  
Oud 02-01-14, 21:25
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Ik weet niet of er abo's zijn met enkel internet, maar anders neem je toch gewoon een abonnement met zo min mogelijk belminuten en een databundel wat voor jullie voldoende is?

Edit: bij T-Mobile is het mogelijk via de Stel Samen abonnementen om 0 belminuten te selecteren. Het kan dus gewoon. Hoe het bij de andere providers zit weet ik niet.
  #4  
Oud 02-01-14, 21:28
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Wat "enkel internet" is weet ik niet, maar wel of geen belminuten hangt af van het gebruik. FaceTime is leuk, maar dan moet de tegenpartij wel een Apple device hebben.
En naar een vast nummer skypen kan ook niet altijd.
Maar ja voor een paar minuten bellen per maand een bundel nemen is misschien juist weer duurder. Zeker wanneer je betaald voor iets wat je gebruikt.
Hangt dus helemaal af van jou persoonlijke situatie en gebruik. Aangezien ik die niet niet volledig Ken is het lastig adviseren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laadt enkel op wanneer hij uit staat - geen sync met itunes Anne_leentje iPhone algemeen 3 13-09-13 22:23
iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes el_vinio iTunes 3 20-01-10 22:22
werkt *#307# enkel met at&t kaart ? berommen Unlock [archief] 6 14-01-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.