//

Van KPN abbo naar T-Mobile: wat is de schade?

Van KPN abbo naar T-Mobile: wat is de schade? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Over ruim een week wil ik overstappen van KPN naar T-Mobile om overduidelijke redenen (waaronder visual voicemail) Helaas loopt het KPN HI abbo nog 1,5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-08, 21:50
DutchVince DutchVince is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard Van KPN abbo naar T-Mobile: wat is de schade?

Over ruim een week wil ik overstappen van KPN naar T-Mobile om overduidelijke redenen (waaronder visual voicemail)

Helaas loopt het KPN HI abbo nog 1,5 jaar en daar moet ik onmiddellijk vanaf want ik wil het oude nummer meenemen om zakelijke redenen.

Ik heb rond geGoogled maar niets gevonden.

3 vragen dus:
-kan het KPN abbo getermineerd worden?
-wat kost dat
-kan ik mijn oude nummer behouden

Mijn dank is (bij voorbaat al) oeverloos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-08, 22:17
supernaturol supernaturol is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

je koopt je abo af bij KPN en vervolgens vraag je aan kpn of ze het nummer willen omzetten naar prepaid. en daarna nieuwe abo aansluiten met nummerbehoud bij
t-mobile (nummerbehoud duurt 7 dagen)
  #3  
Oud 04-07-08, 00:16
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Het afkopen van een abbo kost wel duur.

Je betaald: Je abbo prijs dus stel 20 euro per maand X de aantal maanden die je nog moet dus jij 1.5 jaar is.. 18 maanden.

Dus 20 X 18 = 360 euro.

En dan ook nog je administratie kosten van kpn 25 euro. Dus totaal 385 om het af te kopen. Je kan altijd naar bellen naar 1200 met je 06 nummer, dat is dan gratis want het is een gratis nummer voor kpn klanten.

Volg daar de stappen, leg de situatie uit. Vraag of je door verbonden kan worden met iemand die alles precies kan uitrekenen, en maak een keuze.
  #4  
Oud 04-07-08, 00:36
DutchVince DutchVince is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard

Goed idee dat 1200!
Morgen maar es bellen...
  #5  
Oud 07-10-10, 15:43
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Je moet wel een beetje voorbereid zijn op de service van tmobile... Ik als nieuwe klant heb al wat dingen meegemaakt
  #6  
Oud 10-10-10, 08:58
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Tja, ik als vaste klant (een jaar of negen) heb nog nooit problemen met T-Mobile gehad. Het enige vervelende is dat ik volgende week mijn contract kan/mag verlengen, en ook ik 189 (ofzo) zal moeten bij betalen voor een Iphone4. Zal waarschijnlijk de toch de 3GS worden, die krijg ik wel gratis.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schade aan je iPhone4, wat nu? jadcoffy iPhone algemeen 3 17-04-11 21:42
Verlengen kpn naar t-mobile , 4maand eerder ? rkltnk Odido (T-Mobile) 6 31-10-10 09:32
iphone wel te gebruiken van kpn naar t-mobile ? rkltnk Odido (T-Mobile) 5 04-09-10 20:26
Q: Iphone2G (PWNd) na overstap van KPN naar T-mobile duodiscus Archief 2 12-09-09 11:40
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.