//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat mijn telefoon gestolen is, mensen weten nog steeds niet het verschil tussen jouw en hun eigendom, heb ik mijn contract keurig kunnen verlengen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 21-08-08, 18:17
steefgti steefgti is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 22
Standaard

Omdat mijn telefoon gestolen is, mensen weten nog steeds niet het verschil tussen jouw en hun eigendom, heb ik mijn contract keurig kunnen verlengen met een nieuw toestel, keuze was gevallen op de Iphone, wilde eerst de N95 ivm levertijd, maar verschil zou er niet zijn, beide zou evenlang duren,

tijdens mijn gesprek kreeg ik mijn bevestiging al binnen, had nog vragen namelijk over een andere lopend abbonement, maar tijdens mijn vragen, werdt mijn verlenging met nieuwe Iphone al bevestigd, dus het duurt niet standaard 2weken, maar nu nog wachten op de Iphone, zodat mijn koelkast met ice-crusher weer bij de mottenballen kan.

Laatst gewijzigd door steefgti; 25-08-08 om 10:35.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 22-08-08, 07:04
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Gister maar weer gebeld met de dame die mij maandag beloofde, om op dinsdag terug te bellen, ik vroeg of ze mij was vergeten? Nee, maar ze had geen nieuws dus belde ze maar niet (ligt het aan mij of bel je dan snel even om te laten weten dat je er nog mee bezig bent?). Ik belde om 17:25 wetende dat ze om 17:30 daar allemaal alles laten vallen en naar huis gaan, maar ze verzekerde me dat het nog wel haar bedoeling was om mij terug te bellen.. Maar het toestel is onderweg en komt vandaag aan... Maar dat heb ik eerder gehoord... en ze had jammer genoeg geen track and trace nummer. We wachten maar weer af, maar het zou mij verbazen als die er vandaag echt zou zijn...

Waarom noemen ze het "Klanten service" of "Helpdesk" dat is toch eenvoudig niet waar? wees eerlijk en laat het woord "service" en "help" gewoon weg..
  #483  
Oud 22-08-08, 13:41
NickRoos NickRoos is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb eigenlijk gisteren pas bedacht dat ik ook wel een Iphone zou willen na dat ik hem bij iemand anders heb kunnen aanschouwen en ik vroeg me af of één van jullie weet of het ook maar enigzins een poging waard is om hier in Rotterdam naar een T-Mobile winkel te gaan en te kijken of ze een Iphone 8GB op voorraad hebben.

Is dit kansloos of zeker een poging waard?

Al vast bedankt.
  #484  
Oud 22-08-08, 15:43
jamesdean jamesdean is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zuide
Berichten: 12
Standaard

zker een poging waard
  #485  
Oud 22-08-08, 16:30
apache4u apache4u is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Zeker een poging waard. Ik besloot gisterenmorgen de iPhone te nemen en gisterenmiddag om 13.00 uur had ik hem. De t-mobile shop hier in Amsterdam Bijlmerplein had er nog genoeg op voorraad zei de verkoper.
Ik ben samen met mijn collega gegaan, die kwam op hetzelfde idee. Allebei weer naar buiten met een zwarte 16Gig.
  #486  
Oud 23-08-08, 07:40
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Daar ben ik weer,

Het zal jullie misschien niet verbazen dat er gisteren geen iphone in de post zat.. Gaan we maandag maar weer bellen.
Maar, op deze manier zijn ze toch weer 4 dagen van mijn gezeur af..

Slimme techniek.
  #487  
Oud 23-08-08, 09:20
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Hallo allemaal, Ik heb 6 augustus telefonisch verlengd (16gb zwart). Ik zou bevestiging krijgen binnen 10 dagen duss na 2 weken geen bevestiging. Ik bellen. Nee meneer u heeft op 10 augustus besteld. Ik denk zal wel maar waar blijft die bevestiging. Die komt er nu aan, gelijk bevestiging (dat vind ik nou wel service).
Ik later op de kalender kijken, 10 augustus is een zondag.(Daar zakt toch je broek van af)
  #488  
Oud 23-08-08, 10:03
patrickvanmierlo patrickvanmierlo is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Afgelopen dinsdagavond telefonisch een I-phone abonnement afgesloten bij T-Mobile (overstap van Debitel naar T-mobile). Levertijd van Iphone zou ongeveer 3 weken zijn (geen probleem voor mij aangezien ik toch pas over 3 maanden het Iphone abonnement kan gebruiken ivm opzegtermijn)
Gisteren netjes telefoontje gekregen van amp-logistics met de vraag waar ze volgende week donderdag de Iphone af kunnen leveren (levertijd dus in mijn geval 1 week!)
Chapeau! Perfect geregeld allemaal!
  #489  
Oud 23-08-08, 13:46
HansTis HansTis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard

TM-shop Veenendaal: ruim op voorraad.
__________________
8 gb
  #490  
Oud 24-08-08, 08:05
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb goed nieuws, hij is er..

Maar geleverd op het verkeerde adres, hoe ze dat hebben gedaan geen idee.
er was afgesproken de iphone naar het werkadres te sturen, maar onze buurman (thuis) kwam er gister middag mee aanzetten.. heel raar, maar goed ik ben al lang blij dat ie er nu eindelijk is..
  #491  
Oud 24-08-08, 13:35
DJTizio DJTizio is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Daar mag je dan echt niet voor tekenen, zelfs m'n moeder mocht met pastpoort en bankpas van m'n pa er niet evoor tekenen!
  #492  
Oud 24-08-08, 13:51
SieteNL SieteNL is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJTizio Bekijk bericht
Daar mag je dan echt niet voor tekenen, zelfs m'n moeder mocht met pastpoort en bankpas van m'n pa er niet evoor tekenen!
Ligt eraan of het verlening is of nieuw contract, lijkt me
  #493  
Oud 25-08-08, 16:20
tefalone tefalone is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 7
Standaard

Nou jongens en meisjes, die van mij is dan ook eindelijk binnen.
Besteld op 7 augustus, binnen op 25 augustus.
Ik kan niet zeggen dat het heel erg snel was, maar ben er bij mee. Was nog net binnen de 10 dagen na het ontvangen van de schriftelijke bevestiging
Toen ik em bestelde stond er 4 tot 6 weken, dus al met al valt het nog reuze mee.
Voor de gene die em nog moeten krijgen, veel succes en bedenk "Good things come to those who wait......for there iphone"
  #494  
Oud 25-08-08, 16:34
doc doc is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 2
Stuur een bericht via ICQ naar doc Stuur een bericht via MSN naar doc
Standaard

MediaMarkt Rotterdam Alexandrium had er afgelopen vrijdagavond ook nog zat op voorraad
  #495  
Oud 25-08-08, 17:30
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Lekker is dat, net T-Mobile klantenservice gebeld. Heb m'n witte iPhone online op 2 augustus besteld en de 3 weken wachten waren dus voorbij. Ik dus vragen of ze kon zien hoe het met m'n bestelling stond: ja, die staat erin maar is pas op de 7e ingevoerd dus a.s. donderdag zijn pas de 3 weken voorbij en kunnen we verder kijken voor je. Nog langer wachten :-(
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.