//

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me iphone binnen , dus bellen naar de klantenservice dat ik mijn huidige contract geupgrade wil hebben naar i150 alvast. Na lang navragen etc, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-07-08, 17:15
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Heb me iphone binnen , dus bellen naar de klantenservice dat ik mijn huidige contract geupgrade wil hebben naar i150 alvast.
Na lang navragen etc, hoorde ik nu weer dat het niet kon .

met andere woorden,
ze laten me weer in de steek.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 21-07-08, 19:45
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrazyWilly Bekijk bericht
Heb me iphone binnen , dus bellen naar de klantenservice dat ik mijn huidige contract geupgrade wil hebben naar i150 alvast.
Na lang navragen etc, hoorde ik nu weer dat het niet kon .

met andere woorden,
ze laten me weer in de steek.
Wil niet l*llig doen, maar dat had je kunnen weten. Kijk maar eens bij de FAQs op de site van T-Mobile, de 3de en de 14de vraag. Ik snap dat je ervan baalt, zou ik ook doen, maar pak je 'verlies'.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #43  
Oud 21-07-08, 20:39
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

volgens mij heb je het niet goed gelezen , ik wil dus naar een hoger belplan die goede man van de klantenservice snapte het ook niet hoezo het niet kan.

Die dingen in de faq zijn dus niet van toepassing
  #44  
Oud 21-07-08, 21:12
sensualdog sensualdog is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thekoot Bekijk bericht
Vandaag de iPhone 3g 16GB zwart besteld via de website van T-Mobile en tot mijn verbazing krijg je als oud lid van T-Mobile bij een contract vernieuwing deze iPhone voor €49,95. ik was dit nog nergens tegen gekomen hier op het forum. moet er alleen wel tussen de 4 a 6 weken op wachten.


hahah ik 19.95 euro man....online was ik beter dan U man hahah sorry.
  #45  
Oud 23-07-08, 23:30
Garin Garin is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Iemand die weet hoe het zit met die korting die je wel/niet krijgt als je als T-mobile klant laat verlengen?

Ik heb namelijk de 20ste gewoon gebeld met de vraag hoe het zat qua datum dat het in kan gaan en ze hebben toen gewoon gezegd je abbo gaat 2 september in en met i-150 krijg je een 16GB voor 49,95 (omda'k al drie jaar abonnee ben ofzo), maar ik las eerder in dit topic dat het misschien alsnog niet doorgaat.
Oftewel, iemand met meer/betere up-to-date info?
  #46  
Oud 23-07-08, 23:54
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

ik heb hem voor die 50 euro gewoon via internet besteld en heb hem hier al liggen en in gebruik.

Dus korting klopt gewoon !
  #47  
Oud 24-07-08, 01:00
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garin Bekijk bericht
Iemand die weet hoe het zit met die korting die je wel/niet krijgt als je als T-mobile klant laat verlengen?

Ik heb namelijk de 20ste gewoon gebeld met de vraag hoe het zat qua datum dat het in kan gaan en ze hebben toen gewoon gezegd je abbo gaat 2 september in en met i-150 krijg je een 16GB voor 49,95 (omda'k al drie jaar abonnee ben ofzo), maar ik las eerder in dit topic dat het misschien alsnog niet doorgaat.
Oftewel, iemand met meer/betere up-to-date info?
Ik heb afgelopen maandag mijn contract verlengd. Ben al paar jaar klant en kreeg een 16 gb wit voor 19,95 bij een i150 abbo. De jongen van de klantenservice vond het zelf ook een goed aanbod. Ben nu ongeveer 5 jr. klant bij tmob. Hoop morgen of overmorgen de bevestigingsbrief te mogen ontvangen.
Vertelde wel dat het even kon duren voordat ik hem binnenhad, maar heb toch mn 1g iPhoontje!! ;-)
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #48  
Oud 24-07-08, 02:14
rvdw98 rvdw98 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Ik heb afgelopen maandag mijn contract verlengd.
Zou je eens op My T-Mobile kunnen kijken of je contract al is omgezet? Dat is namelijk bij mij wel gebeurd. Terwijl ik nog een week of 6 op m'n toestel moet wachten betaal ik nu alvast voor een internet-abonnement waar ik met m'n huidige toestel niks mee kan beginnen.
  #49  
Oud 24-07-08, 10:19
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvdw98 Bekijk bericht
Zou je eens op My T-Mobile kunnen kijken of je contract al is omgezet? Dat is namelijk bij mij wel gebeurd. Terwijl ik nog een week of 6 op m'n toestel moet wachten betaal ik nu alvast voor een internet-abonnement waar ik met m'n huidige toestel niks mee kan beginnen.
Net ff gekeken, maar op my t-mobile, staat (als ik ben ingelogd) bij mijn abonnement, links op de pagina, nog steeds mijn oude contract ingevuld.
Ben ook heel benieuwd of dit allemaal wel goed gaat

1x eerder via tmob online besteld en toen kreeg ik na 3 weken een verkeerd toestel thuis. Dan moet je die terugsturen, zij moeten het verwerken en dan pas sturen ze de juiste terug. Dat is dan wel even teleurstellend
  #50  
Oud 24-07-08, 10:58
rvdw98 rvdw98 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Net ff gekeken, maar op my t-mobile, staat (als ik ben ingelogd) bij mijn abonnement, links op de pagina, nog steeds mijn oude contract ingevuld.
Ben ook heel benieuwd of dit allemaal wel goed gaat
Dan hou ik m'n hart vast...

Ik heb ze vorige week via mail gevraagd om m'n oude contract met terugwerkende kracht te herstellen en pas na levering van de iPhone het nieuwe contract te activeren.

Op dit moment nog steeds geen reactie (de gestelde reactietermijn van 4 werkdagen is al verstreken). Ik zie het nu al gebeuren: straks zetten ze m'n oude contract terug nadat ik de iPhone binnen heb of ze doen 't vlak ervoor en mag ik daarna 6 weken wachten totdat ze 't weer omgekeerd hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
1x eerder via tmob online besteld en toen kreeg ik na 3 weken een verkeerd toestel thuis. Dan moet je die terugsturen, zij moeten het verwerken en dan pas sturen ze de juiste terug. Dat is dan wel even teleurstellend
Ja, dat past prima in het plaatje dat je bij dit soort bedrijven voor ogen staat.
  #51  
Oud 24-07-08, 13:01
walk3r walk3r is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik mijn iphone 16GB zwart uiteindelijk voor 8 euro met een i150 abbo verlening. Je kan namelijk ook je t-mobile extra punten inwisselen en zo korting krijgen op de kosten.
  #52  
Oud 24-07-08, 22:19
KEESSS KEESSS is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

ik snap niet hoe jullie allemaal aan die kortingen komen. Ik ben ook al langer abbonnee bij TM en heb verlengd, i300, met de 16G voor 80 euro. (zakelijk) Had ik nou moeten zeuren om korting?
  #53  
Oud 24-07-08, 22:25
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KEESSS Bekijk bericht
ik snap niet hoe jullie allemaal aan die kortingen komen. Ik ben ook al langer abbonnee bij TM en heb verlengd, i300, met de 16G voor 80 euro. (zakelijk) Had ik nou moeten zeuren om korting?
Het schijnt dat je geen kortingen krijgt bij een zakelijk verlenging.
Ik ben het vaak tegengekomen. En waarom dat is? geen idee. iemand?
  #54  
Oud 24-07-08, 22:58
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Volgens T-Mobile is dat door het feit dat niemand korting krijgt op de iPhone. Uh huh. Dit blijven ze ook glashard volhouden bij de zakelijke sales lijn, ook nadat het geëscaleerd is naar boven toe. Tot nu toe krijgen mensen die verlengen nog gewoon (flink) korting, zowel via de T-Mobile shops als via de site. T-Mobile is IMO dus echt heel erg slecht en vooral erg klant onvriendelijk bezig

Mijn loyaliteit richting T-Mobile is door het hele iPhone verhaal iig tot 0 gedaald. Als ik in de toekomst ergens een beter aanbod krijg ga ik heel graag overstappen.

T-Mobile probeert snel en hard te cashen met de iPhone, ze verspelen echter flink wat credits door de manier waarop ze dat voor elkaar proberen te krijgen.
  #55  
Oud 24-07-08, 23:30
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

het is bekend dat ALLE providers meer moeite doen om nieuwe klanten te lokken, dan bestaande te houden. Waarom weet ik niet maar er zal vast wel een filosofie achter zitten
  #56  
Oud 24-07-08, 23:55
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

11 juli mijn abo verlengd naar een i150 abo met iPhone 16Gb (zoals jullie kunnen zien in de podcast )
Ik mocht gewoon 159,95 Euro op tafel leggen om met iPhone de winkel weer uit te gaan.
Gister heeft mijn broer een zelfde abo verlengt, net zo lang klant, ook naar i150 en hij mag 49,87 Euro afrekenen.
Dat rare bedrag komt door de BTW berekening omdat het ook een zakelijk abo betreft, net als die van mij.
Ik vandaag dus bellen naar de klantenservice om verhaal te halen, blijkt het contract niet verlengd te zijn
Zekere voor het onzekere, ik vanavond naar de T-shop om te vragen wanneer ik het betreffende contract kan verlengen, blijkt dat het contract over 2 maanden afloopt, dus het kan nu al
Natuurlijk heb ik dit niet gedaan en het verhaal uitgelegd (ben zelf ook ondernemer he)
en morgen gaat de klanten service terugbellen.
Nu heb ik nooit een bevestiging gehad omtrent de verlenging, dus als ze moeilijk doen over het prijsverschil,
doe ik of ik gek ben en verleng ik het volgende maand natuurlijk wel opnieuw
  #57  
Oud 25-07-08, 17:55
alexrocketman alexrocketman is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

ben benieuwd welke abbonementen degene hadden die 1 euro 49,95 euro moeten betalen voor de 16 gig. mij boden ze een toestel aan voor 49,95 bij een i150 abbo,
terwijl een collega deze voor 1 euro kreeg (gisteren). ik kreeg als opmerking dat ik in de b cattegorie klanten viel en mijn collega in de a cattegorie.
Notabene 8 jaar vaste klant en een sim only abbo van 400 min en 50 sms
men kon niet aangeven wat de a of b cattegorie inhield en wanneer je daar onder valt.

denk dat ik na deze kwalificatie de langste tijd heb gehad als klant van t-mobile
  #58  
Oud 25-07-08, 18:00
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Misschien heb je hier iets aan:

Huidige abo. : flex 25 + web n walk (mda vario). (totaal zit ik 2 jaar bij t-mobile)
Nieuw abo. : i-300 + iphone 16gb zwart voor 20 euro ipv 80 euro (afgerond)
  #59  
Oud 25-07-08, 20:30
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Relax 150 met sms bundel en kreeg de iPhone met i 150 abo voor 49,95
  #60  
Oud 26-07-08, 00:22
Hannes Hannes is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Hannes
Standaard

Ik ben al jaren klant van t-mobile, en ik heb deze aanbieding. Lijkt me helemaal uitzonderlijk:

i-150 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 29,95
i-300 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 44,95
i-500 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 64,95

Kosten zijn voor een 16gb iphone 3g

Hebben meer mensen dit?

Laatst gewijzigd door Hannes; 26-07-08 om 00:34.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff Odido (T-Mobile) 22 29-01-11 14:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract vernieuwen Summ Odido (T-Mobile) 10 26-08-09 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.