//

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Als het goed is, heb je een 3S nummer gekregen. Met dit nummer en je postcode/huisnummer kun je de zending volgen op PostPlaza Track & ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 22-10-08, 23:01
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Als het goed is, heb je een 3S nummer gekregen. Met dit nummer en je postcode/huisnummer kun je de zending volgen op PostPlaza Track & Trace. Dit kan alleen als je pakketje ook daadwerkelijk onderweg is met TNT Post.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 22-10-08, 23:59
braintumor braintumor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

bedankt voor de link ... nee helaas werkt het nummer niet ... ze zijden mij bij de HD dat het de ordernummer is ... ga gewoon morgen opbellen en vragen of het pakketje al onderweg is

trouwens, coole community en goede website *thumbs up*
  #83  
Oud 23-10-08, 22:22
braintumor braintumor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

wuhuuu ... eindelijk is het in mijn handen ... vandaag gekomen
  #84  
Oud 23-10-08, 22:25
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door braintumor Bekijk bericht
wuhuuu ... eindelijk is het in mijn handen ... vandaag gekomen
Gefeliciteerd. Kan je direct je gegevens aanpassen bij je naam
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #85  
Oud 29-10-08, 00:13
kenay86 kenay86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

vandaag mijn t-mobile abbonement verlengt (wordt inprinciepe pas verlengt per 13 maart 2009) en hoef maar 20 euro te betalen voor de 16GB versie van G3 ;D ik moest hier wel voor bellen, op de website moet je namelijk ook meer betalen

op alle andere websites moet je nog steeds 159 euro voor de 16gb betalen, jammer maar helaas, ik blijf toch echt klant bij t-mobile
  #86  
Oud 29-10-08, 00:39
e.male e.male is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Question Verwarring

Ben vorig jaar overgestapt (na het gerucht dat T-Mobile de iPhone zou gaan verkopen) naar T-Mobile met een 1-jarig Relax web 200 abonnement. Ging kijken in de webshop wat het me zou kosten als ik ging verlengen. De iPhone 16 GB Black zou ik voor € 49,96 met een i-150 abonnement krijgen. Ik wilde 'm meteen halen bij de T-Mobile shop in Amersfoort maar moest daar € 160,- betalen! Verteld dat ik 'm via de webshop voor € 49,96 zou krijgen maar dat geloofden ze niet echt. Ik vervolgens via hun computer ingelogd op mijn 'My T-Mobile' en laten zien dat het echt zo was. Ze zeiden dat ik 'm maar snel moest afsluiten want het kon wel eens een foutje zijn. Heb ik daar meteen maar gedaan en wacht nu af op de bevestigingsbrief. Toch wel vreemd hè. Je zou toch denken dat je dezelfde aanbieding zou krijgen...
Levering binnen 10 werkdagen maar kan echt niet meer wachten .

Laatst gewijzigd door e.male; 29-10-08 om 11:04.
  #87  
Oud 29-10-08, 14:26
kenay86 kenay86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

ik zou als ik jou was even naar de klantenservice bellen om hem te verlengen.. daar krijg je de 16gb versie voor 20 euro
  #88  
Oud 29-10-08, 16:42
MeX's schermafbeelding
MeX MeX is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar MeX
Standaard

@Kenay86
klopt helemaal, heb net mij abo verlengt een flex 45 voor 2 jaar, en wnw het eerste jaar hier 50% korting op en een 16gb voor 19,95...

vindt wel een leuke aanbieding..
__________________
Gisteren paniek gezaaid...staat nu al een meter hoog...
  #89  
Oud 04-11-08, 02:55
Tynian Tynian is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 16
Standaard

Wil niemand de ogen uitsteken, maar 7 dagen geleden, dus in dezelfde periode als bovenstaande posters, krijg ik als zeer trouwe klant (oh? pas een jaar met sim-only bij TM) de iPhone 16gb voor 1 euro... Heb inmiddels de bevestiging per brief binnen.

Hoe?

Had gebeld of ik inderdaad vier maanden voor verlopen huidige abonnement (in mijn geval 1 maart 2009) al de iPhone kon aanvragen. Ja hoor, geen probleem. Wel grappig, in het keuzemenu klonk al de tekst (echt waar) "toets een 1 als wij u een leuke aanbieding kunnen doen."
  #90  
Oud 04-11-08, 23:21
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard

Hallo,

Mijn huidige abbo flex 150 met 100 smsjes en internet loopt eind febr af. Als ik via internet mijn abbo wil wijzigen naar i-150 met 16GB Iphone staat daar gewoon 159 Euro.

Tips hoe ik een korting kan krijgen?
  #91  
Oud 05-11-08, 01:38
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tynian Bekijk bericht
Wil niemand de ogen uitsteken, maar 7 dagen geleden, dus in dezelfde periode als bovenstaande posters, krijg ik als zeer trouwe klant (oh? pas een jaar met sim-only bij TM) de iPhone 16gb voor 1 euro... Heb inmiddels de bevestiging per brief binnen.

Hoe?

Had gebeld of ik inderdaad vier maanden voor verlopen huidige abonnement (in mijn geval 1 maart 2009) al de iPhone kon aanvragen. Ja hoor, geen probleem. Wel grappig, in het keuzemenu klonk al de tekst (echt waar) "toets een 1 als wij u een leuke aanbieding kunnen doen."
Ik hoop hetzelfde truckje uit te halen, mijn abbo loopt af op 17 maar 2009 dus moet nog 2 weekjes wachten. Als ik de reacties hier een beetje lees heb ik zo te zien de meeste kans via de telefoon. Internet kan ook maar minder en in de winkel hoef ik nergens op te rekenen?
  #92  
Oud 05-11-08, 19:58
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard

Het hangt samen met de status die een klant heeft. Je kunt status A t/m D hebben. Ik heb status D (T-mobile verdient niet genoeg aan mij...). De telefonist vertelde dat ik daarom de 159 Euro voor het toestel moest betalen.

Toen maar verteld dat ik dan maar ga overstappen naar Vodafone met een Belgische Iphone....Ik werd even in de wacht gezet en mijn status is verhoogd en het toestel krijg ik voor 19,95....
  #93  
Oud 05-11-08, 20:06
Tynian Tynian is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 16
Standaard

Wel, misschien is dat het dan. Ik ga niet vaak buiten mijn bundel (en heb ook niet echt een dure bundel), maar ik heb deze zomer grof gebeld. Misschien heeft dat me deze deal opgeleverd.

Heb 'm trouwens binnen nu, leuk toestel, maar 7/10 applicaties crashen constant. Zou haast terug gaan naar mijn 2G iPhone....

Laatst gewijzigd door Tynian; 05-11-08 om 20:52. Reden: Tikvoutjes door de autocorrectie van de iPhone :)
  #94  
Oud 05-11-08, 20:25
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tynian Bekijk bericht
Wel, misschien is dat het dan. Ik ga niet vaak buiten mijn bundel (en heb ook niet echt een dure bundel), maar ik heb deze zomer grof gebeld. Misschien heeft dat me deze deal opgeleverd.

Heb 'me trouwens bonnen nu, leuk toestel, maar 7/10 applicaties crashen constant. Zou haast terug gaan naar mijn 2G iPhone....

ff restoren
  #95  
Oud 05-11-08, 20:40
Tynian Tynian is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 16
Standaard

Beetje offtopic, maar toch even reageren: restoren was niet de oplossing. Er moest meer gebeuren, of juist minder: ik had namelijk de backup van de iPhone 2G op de 3G neergezet. Normaal kan dat prima, maar bij een jailbreak kennelijk niet. Want nu gerestored zonder terugzetten backup en de iPhone 3G werkt perfect.
  #96  
Oud 19-11-08, 00:58
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Maandag gebeld met T-Mobile. Ik kon mn abbo verlengen naar i-150 met de iPhone 16GB Zwart voor €49,95. Maar dat kan alleen via telefoon of internet, in de winkel zou hij mij 80 kosten. Erg jammer, want dan had ik hem gelijk gehad.
Ik vroeg wanneer ik hem nu dan krijg, "begin volgende week meneer". Mooi is dat, op de website staat duidelijk 24h levering, dus ik navragen. "dat geld enkel voor nieuwe klanten" Als trouwe klant mag je dus mooi een week wachten (ik weet dat ik 110 euro korting krijg, maar dan kunnen ze hem toch nog wel direct versturen? betalen doe ik toch wel).

Al met al toch redelijk tevreden, alleen een beetje jammer dat het een weekje langer duurt dan verwacht. De dame aan de telefoon was in ieder geval behulpzaam en legde netjes uit hoe het zit.
  #97  
Oud 25-11-08, 02:58
sarinora sarinora is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar sarinora
Standaard

Klopt, ik heb hetzelfde. i-300 met iPhone 16gb, wit voor een bijbetaling van € 19,95 en geen aansluit (activatie) kosten. Had de telefoon binnen een week in huis.
Oh ja, natuurlijk telefonisch bestelt!!!!!
  #98  
Oud 25-11-08, 11:02
hazimoto hazimoto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

€19,95 voor een 16Gb? Ik heb hem vorige week besteld en kost mij €49,95 :-S
  #99  
Oud 25-11-08, 11:49
nielsvr nielsvr is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb hem vorige week vrijdag besteld, kreeg hem toen helaas niet mee in de t-mobile shop voor 50 euro, dus maar via internet besteld(via telefoon bestellen had achteraf gezien dus nog goedkoper geweest).

Heb hem nog niet binnen, en duurt ook nog wel even denk ik, want bij de bestelstatus staat alleen nog maar dat de order ontvangen is. Hopelijk is die wel voor het weekend binnen
  #100  
Oud 25-11-08, 14:29
sarinora sarinora is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar sarinora
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hazimoto Bekijk bericht
€19,95 voor een 16Gb? Ik heb hem vorige week besteld en kost mij €49,95 :-S
Ja, voor € 19,95 bijbetaling. 4 maanden voor einde contract gebeld. Had maar 150 belminuten bij T-Mobile. Wilde eerst de iPhone 8gb, zwart voor € 1,00 bijbetaling en een i-300 abonnement. Toen zei de telefonische medewerkster, dat ze nog een leuk aanbod had, als ik de iPhone 16gb, zwart of wit wilde hebben. I.p.v € 79,95 bijbetaling bood zij mij de 16gb voor € 19,95 en natuurlijk geen aansluitkosten (activatiekosten)
Dus daar ben ik natuurlijk op ingegaan. Heb de iPhone nu 3 maanden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff Odido (T-Mobile) 22 29-01-11 14:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract vernieuwen Summ Odido (T-Mobile) 10 26-08-09 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.