//

Wel Iphone, geen ontvangst

Wel Iphone, geen ontvangst discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ook een Orange Abo. Heb van Orange brief gehad dat ze de netwerken van T-Mobile en Orange gaan samenvoegen, en je straks (van 29 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-07-08, 19:34
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Heb ook een Orange Abo. Heb van Orange brief gehad dat ze de netwerken van T-Mobile en Orange gaan samenvoegen, en je straks (van 29 juli a.s.) met de Iphone 3G ook gebruik kan maken van de Orange GSM/UMTS antennes. De dekkking zal dan een stuk beter worden (zie voor dekking Orange: orca.orange.nl ).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-07-08, 02:58
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Sinds vandaag iPhone morgen toch maar ens t-mobile bellen het bereik hier in Oisterwijk is niet slecht maar wel onstabiel. De ene keer heb ik T-mobile zonder 3G dan weer met maar erg slecht, soms heb ik 3G maar kan ik nog niet gebeld worden of bellen :-S en soms heb ik t-mobile zelfs zonder GPRS.

En hun internet kaartje zegt natuurlijk dat ik vol bereik heb waar ik woon.
  #23  
Oud 27-07-08, 16:41
dannycoolen dannycoolen is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb ook veel problemen met T-Mobile, in combinatie met de iPhone 3G.
Bij de oude iphone die ik geimporteert had had ik geen enkel probleem met de dekking of bellen.
Nu heb ik een tweede abbo afgesloten speciaal voor de iPhone, maar het is echt knudde.
Vrienden van me hebben vertelt, dat ze me verschillende malen hebben gebelt, hij gewoon overgaat maar vervolgens er niks gebeurt (ik zie ook niet dak gebelt ben).
Als ik soms uitgaande gesprekken wil voeren krijg ik verbinding mislukt en ditzelfde geld als ik met mijn andere abbonement naar de iPhone 3G bel.
Waar heeft dit mee te maken, is de iphone niet goed netwerk ineens niet goed.
iemand die dit weeT?
  #24  
Oud 27-07-08, 16:46
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ik heb dat ook van het niet bereikbaar zijn en niet kunnen bellen terwijl er wel streepjes staan bij ontvangst. Ik heb ook T-Mobile gebeld en ik krijg nu een nieuwe SIM kaart opgestuurd.

Ik heb mijn huidige SIM in een Samsung F700 gestopt maar had dezelfde problemen dus lijkt me niet aan de iPhone 3G te liggen.

Alles trouwens op GSM/GPRS modus, 3G heb ik al niet meer aan omdat ik dan toch geen bereik heb (alleen buiten op het open veld :s ).
  #25  
Oud 27-07-08, 21:33
Cgold Cgold is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Ik heb dat ook van het niet bereikbaar zijn en niet kunnen bellen terwijl er wel streepjes staan bij ontvangst. Ik heb ook T-Mobile gebeld en ik krijg nu een nieuwe SIM kaart opgestuurd.

Ik heb mijn huidige SIM in een Samsung F700 gestopt maar had dezelfde problemen dus lijkt me niet aan de iPhone 3G te liggen.

Alles trouwens op GSM/GPRS modus, 3G heb ik al niet meer aan omdat ik dan toch geen bereik heb (alleen buiten op het open veld :s ).
Ook hier maar op GSM/GPRS modus gezet, weet ik in ieder geval zeker dat ik bereikbaar ben en dat ik mn mail kan checken zonder 10x te proberen. Vanaf komende week zou 't dus beter moeten gaan worden? Dan wachten we nog een weekje af, anders gaan we maar een klacht indienen. Waar kan je je overigens het beste melden met je klachten? In de winkel zelf, of kan je beter een speciaal nummer bellen?
  #26  
Oud 28-07-08, 00:36
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Volgens mij wil TM dat alles via de klantenservice loopt.
  #27  
Oud 28-07-08, 11:14
ronzoon ronzoon is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard Geen service

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeRzY Bekijk bericht
ja uiteraard! heb m op 3.9 gezet neuter en unlock aan en daarna flash maar krijg dan error 5!!!

Ik krijg dezelfde errorcodes, heb jij dit nog op kunnen lossen?
  #28  
Oud 28-07-08, 12:50
Rij Rij is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koomansf Bekijk bericht
Heb ook een Orange Abo. Heb van Orange brief gehad dat ze de netwerken van T-Mobile en Orange gaan samenvoegen, en je straks (van 29 juli a.s.) met de Iphone 3G ook gebruik kan maken van de Orange GSM/UMTS antennes. De dekkking zal dan een stuk beter worden (zie voor dekking Orange: orca.orange.nl ).
Betekent dit nou ook dat je je Orange simkaart in de iPhone kan gebruiken? Heb Orange hier al over gemaild, maar nog niks gehoord.
  #29  
Oud 28-07-08, 18:55
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Waar kan je je overigens het beste melden met je klachten?
Klachten kun je bij T-Mobile klantenservice melden. Bereid je echter maar vast voor op een langdurig traject. Heb 11 juli een klacht ingediend over dramatisch slecht bereik, maar tot op de dag van vandaag nog steeds niets gehoord / geen oplossing. Heb Apple 18 juli ook al gemaild maar ook daar ... geen gehoor ..... Misschien ben ik een uitzondering en hoor daarom ook graag hoe je ervaring gaat zijn.
  #30  
Oud 28-07-08, 19:23
smart smart is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

klinkt lekker allemaal!
Overal dus beet je het zelfde duzz. Ik heb ze vorigeweek maandag een Aangetekend schijf heb gestuurt waar in ik ze heb laaten weten dat ik niet krijg waar ik voor betaal. Ik ver wacht van hun binnen14 dagen een oplossing zo niet ontbind ik het contrakt.

Ik ben benieuwb naar hun reaktie en ben bang dat ze de phone trug willen.
Ik hoor de laatste tijd steeds meer klachte is het niet een idee om te kijke of we ze kunnen bundellen?
  #31  
Oud 28-07-08, 22:34
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Ik hoor de laatste tijd steeds meer klachten is het niet een idee om te kijken of we ze kunnen bundellen?
Ik vind het het goed plan!

Heb ook al een klacht ingediend bij consuwijzer en bij t-mobile zelf over de afhandeling van mijn klacht. Ook van deze klacht heb ik nog niets gehoord (4 dagen nu). Volgende stap is de geschillecommisie telecommunicatie. Ik heb overigens ook de automatische incasso stopgezet!
  #32  
Oud 28-07-08, 23:28
smart smart is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik zou uitkijken met het stopzetten van incasso's.
t-mobiel kan je dan laaten registreeren bij buro credietregistratie.
Zo een regstratie word nouwelijks getoetstst en je kan hem ook niet zo laten verwijderen.
de gevolgen kunne zijn dat je geen abenement hypoteek of lening kan afsluiten om datje een niet of slecht betaalende klant bent.
Als er een instannie is die de klachten wil bundellen hoor ik het graag
  #33  
Oud 29-07-08, 13:41
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Ik heb dat ook van het niet bereikbaar zijn en niet kunnen bellen terwijl er wel streepjes staan bij ontvangst. Ik heb ook T-Mobile gebeld en ik krijg nu een nieuwe SIM kaart opgestuurd.

Ik heb mijn huidige SIM in een Samsung F700 gestopt maar had dezelfde problemen dus lijkt me niet aan de iPhone 3G te liggen.

Alles trouwens op GSM/GPRS modus, 3G heb ik al niet meer aan omdat ik dan toch geen bereik heb (alleen buiten op het open veld :s ).

Even een update, nieuwe SIM ontvangen en na wat geknoei van t-mobile medewerker is hij actief geworden. Jammer dat het niets opleverd want bereik blijft slecht en ook het 'gesprek mislukt' gevolgd door 'piep,piep,piep' probleem (met twee streepen bereik) is niet opgelost.
  #34  
Oud 29-07-08, 14:38
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Heb je je bereik al eens gechecked als je je telefoon in je hand aan je oor hebt? .. Bij mij loopt het bereik terug naar "No Service" / 0 streepjes met T-Mobile in mijn i-Phone en E51, als ik ze oppak. Dit kun je testen door te bellen met je oordopjes terwijl je je telefoon gewoon laat liggen.
  #35  
Oud 29-07-08, 15:05
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ik zal eens kijken of daar enig verschil in zit. Maar dat houd dan nog steeds in dat het bereik van t-mobile er ruk is in mijn huiskamer
  #36  
Oud 31-07-08, 11:15
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Ik wil ook contract ontbinden. Op mijn werk binnen het gebouw, dus 5 dagen van 8 uur geen bereik. Dus niet alleen 3G maar ook geen GSM. Is het zeker dat je Iphone moet inleveren? Andere providers hebben wel bereik op mijn werk. Als ik wil bellen moet ik naar buiten.
  #37  
Oud 31-07-08, 11:34
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Is het zeker dat je Iphone moet inleveren
Dat vraag ik me ook af, denk dat ik daar vandaag of morgen meer over weet. Ik heb namelijk precies dezelfde problemen die ik zo'n 3 weken geleden al gemeld heb.

Als ik de telefoon niet kan overnemen heb ik een plan B : Korting op maandelijkse kosten, stel dat dit 20% is moet ik nog 24 * 23,60 betalen = 566,40. Om geintjes van die t-mobile gasten te voorkomen koop ik dan het contract af, wat dus inhoudt dat ze de telefoon ook moeten unlocken.

Plan C is om de hele bende maar terug te geven, alleen vraag ik me af of ze dan de kosten van mijn autolader, beschermhoesje, verzekering, apps uit appstore, docking station en kosten die ik heb gemaakt omdat ik met KPN belkaarten moet bellen ook gaan vergoeden!

@#$#, als ik dit zo allemaal aan typen ben voel ik me echt opgelicht door die gasten ! maar goedm, misschien gaan ze me wel verrassen met een geweldige oplossing. Maar dan moeten ze eerst eens terug bellen!!
  #38  
Oud 31-07-08, 11:53
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Net contact gehad net T-mobile. Over 7 dagen is onderzoek technische dienst afgerond. Is bereik niet mogelijk op werkadres kan ik contract ontbinden. Echter moet wel de Iphone ingeleverd worden. Of ze bieden een korting op abonnement aan. Het is bij T-mobile bekend dat bereik binnen gebouwen problemen geeft. Dat ligt aan de frequentie welke zij gebruiken. KPN en Vodafone gebruiken een ander netwerk en komen wel door gebouwen heen. Had ik dit van te voren geweten zou ik nooit een Iphone hebben gekocht.
  #39  
Oud 31-07-08, 11:57
dannycoolen dannycoolen is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Damn, als ik dit zo hoor ziet het er voor mij ook niet goed uit, ik heb speciaal een 2de contract genomen voor de iPhone, maar wat ik me afvraag, is het dan de iphone die problemen geeft met de frequentie?
Want, met andere toestellen heb ik namelijk geen rpboleem (zoals bijvoorbeeld mijn andere abbonement)
  #40  
Oud 31-07-08, 12:41
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Ik denk dat het combinatie is van Iphone en het soort netwerk welke T-Mobile gebruikt. Als het met een "normale" telefoon nog net lukt, laat de iphone het afweten.
Collega met vorige versie Iphone en KPN kan wel bellen. Maar moet soms bij een raam gaan staan.
Eigenlijk is de conclusie dat de Iphone een Itouch is met een slecht telefoon gedeelte.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere mriesenb Wi-Fi 7 26-12-11 18:04
Wel op Wi-Fi toch geen ontvangst! Vinneken Wi-Fi 1 29-11-10 19:15
Wel 3g ontvangst geen internet. ivoback Overige providers Nederland 13 30-09-09 15:47
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 12:11
Na Unlock 1.1.2 OTB 4.6 wel gelukt geen ontvangst Data Archief 2 08-02-08 20:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.