//

T-Mobile ervaringen

T-Mobile ervaringen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch vreemd dat zoiets als MMS verstuurd wordt, terwijl je dit bij de instellingen uit hebt staan....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Hoe doet T-Mobile het volgens jou?

Kom op. Dat moet beter! 83 51,23%
Mwoa, had meer verwacht. 21 12,96%
Goed. Prima. 58 35,80%
Aantal stemmers: 162. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-10-10, 23:40
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Toch vreemd dat zoiets als MMS verstuurd wordt, terwijl je dit bij de instellingen uit hebt staan.

Laatst gewijzigd door Macbookto; 01-11-10 om 19:28.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-10-10, 15:28
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
DC! Het zou inderdaad kunnen dat ik zoiets gedaan heb, maar waar staat 'onderwerp' dan?
Ik heb alleen 'aan' staan en dan de regel waar je je berichten in kunt typen.
Dan zou dat het dus niet zijn... ik heb het wel aan staan en bij mij zie ik 2 regels als ik een nieuwe sms ga maken. In de bovenste regel staat "onderwerp" in lichtgrijze letters. Maar als jij maar 1 regel ziet is dat dus niet aan de orde.

Dit is dan wel vreemd inderdaad.
  #43  
Oud 20-10-10, 18:11
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Het antwoord dat T mobile gaf, was dat ik bij instellingen netwerk moest resetten. Toen was het weer OK. Ik blijf het ook vreemd vinden. Men heeft gezegd dat ze me terug zouden bellen en dat het dan niet in rekening gebracht zou worden omdat het in mijn 'onwetendheid' is gebeurd. Ik zou niet eens weten hoe je een MMS moet versturen.
  #44  
Oud 26-10-10, 00:34
tripel's schermafbeelding
tripel tripel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Youp » Klantenservice


Humor!!!!
En Youp heeft ook nog eens een beter bereik!!!
  #45  
Oud 26-10-10, 01:03
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

De fout zou geweest zijn dat ik via contacten (per ongeluk) een sms gestuurd heb naar een e-mailadres. Toen ik later de rekening kreeg, stond dat idd bij 'overige kosten'.
Vreemd dat je dan geen bericht krijgt, dat dat niet mogelijk is.
  #46  
Oud 26-10-10, 16:49
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

O ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je klikt dan op het emailadres. Maar inderdaad, netter zou het zijn als je dan een melding krijgt als je zelf bij instellingen mms hebt uitgezet. Gelukkig heb je het meteen na 1x gezien zodat je niet al een heleboel van die berichtjes hebt verstuurd
  #47  
Oud 26-10-10, 17:29
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Nou in totaal 7 keer ;(. Maar T mobile heeft me 2,50 geretourneerd en die andere twee laat ik zitten. Dat was net op de nieuwe rekening. Ik heb 5x die fout op 14 okt en 2 keer op 15 oktober gemaakt. Dus toen ik 14 oktober belde, wist ik niet van die andere twee af. Voortaan kijk ik dus goed uit.
  #48  
Oud 27-10-10, 00:36
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Wel netjes dat ze toch geretourneerd hebben.

Ik heb van de week trouwens mijn eerste geen bereik ervaring met tmobile. In de trein tussen Baarn en Hilversum, duurde maar kort. Verder nog geen problemen gehad. Volgende week ga ik het uitproberen op de Mookerheide (waar tmobile ooit nog reclame mee heeft gemaakt...)
  #49  
Oud 27-10-10, 01:04
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik had pas geen ontvangst in de trein bij Ede.
  #50  
Oud 27-10-10, 16:59
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Duurde dat lang? Traject bij Baarn duurde maar minuut of twee dus dat viel erg mee.
  #51  
Oud 27-10-10, 17:19
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Bij Ede was het ook in de trein een minuut of 5. Vlakbij Lunteren kreeg ik weer verbinding.
  #52  
Oud 01-11-10, 17:58
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Zo, ik ben tevreden. Gisteren op afgelegen plekken geprobeerd bij Mookerheide en Sint-Jansberg. Zelfs nog 3g (1 streepje). Het viel mij mee.
  #53  
Oud 03-11-10, 15:44
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Verleden week was ik in een hotel op een landgoed bij het plaatsje de Lutten. Nauwelijks bereik en regelmatig geen service. 3g was geheel out of the question.
  #54  
Oud 05-11-10, 18:57
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcl! Bekijk bericht
Wel netjes dat ze toch geretourneerd hebben.

Ik heb van de week trouwens mijn eerste geen bereik ervaring met tmobile. In de trein tussen Baarn en Hilversum, duurde maar kort. Verder nog geen problemen gehad. Volgende week ga ik het uitproberen op de Mookerheide (waar tmobile ooit nog reclame mee heeft gemaakt...)
Sorry hoor, maar wat heb je nou aan (GSM/GPRS) dekking op de Mookerheide. Ik wil 3G dekking, en een beetje fatsoenlijk ook. Dat je op de Mookerheide dekking hebt, verbaast me niets: in heel platteland Noord Holland heb ik voluit 3G dekking (nu net Vodafone, eerder ook met t-mobile) maar zodra je je in de (rand)stad begeeft: bekijkt u het maar. En als je al 3G hebt, zit die mast verstopt (in het geval van t-mobile)

EDIT:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcl! Bekijk bericht
Zo, ik ben tevreden. Gisteren op afgelegen plekken geprobeerd bij Mookerheide en Sint-Jansberg. Zelfs nog 3g (1 streepje). Het viel mij mee.
Oke, ik heb niks gezegd.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-11-10 om 19:15.
  #55  
Oud 17-11-10, 19:31
0164 0164 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Thumbs down

nou ik vind het echt bagger!

ik heb 3 weken geleden een iphone besteld en onwetend dat het niet mag mijn pa zijn rekeningnummer opgegeven vanwege bepaalde redenen. uiteindelijk is mijn bestelling na controle van het rekeningnummer gewoon goedgekeurd. tussendoor besloot ik dat ik toch de bankrekening van mezelf wou gebruiken dus ik t-mobile opgebeld met de vraag of deze veranderd kan worden, het antwoord was nee.
het kon pas nadat ik mijn bestelling binnen had gekregen zodat ik kan inloggen op my t-mobile. nu komt het leuke: ik kreeg mijn iphone niet eens mee want het moet op mijn naam staan (de rekening) terwijl ik dat van te voren ook weer niet kon aanpassen.... erg tegenstrijdig dus. ik hierna dus t-mobile gebeld met de vraag hoe we dit gingen oplossen. daarna word je ff doodleuk verteld dat er niks mee gedaan kan worden, de bestelling word geannuleerd en ik opnieuw door de draaimolen mag om een nieuwe te bestellen en weer 6-8 weekjes te wachten.

dus nu nog 1 mailtje gestuurd met het verhaal een beetje erin verteld en dat ik verwacht dat er echt iets aan gedaan word, dat mijn bestelling bijv appart gehouden word en ik opnieuw een bestelling maak zodat hij toch nog daarna meteen opgestuurd kan worden of iets anders... hiervan ga ik binnen 10 dagen bericht ontvangen..
Reageren

Labels
ervaringen, iphone, klachten, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Ervaringen Base/jim mobile en Iphone mike77 Overige providers België 0 25-11-10 17:18
Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3) fillem Koopinformatie Nederland 3 02-09-10 16:36
Ervaringen met T-mobile netwerk kevino Odido (T-Mobile) 1 04-08-10 20:28
Kan ik al veilig een abonnement afsluiten? Ervaringen T-Mobile? Ba5 Archief 8 24-10-09 22:21
T-Mobile: erg slechte ervaringen donkeysbridge Odido (T-Mobile) 3 27-06-08 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.