//

geen 3G na prepaid >> iPhone abonnement

geen 3G na prepaid >> iPhone abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iKev, Ik heb de mijne via Belcompany laten omzetten. Dat gaat prima (behalve dat internet nog niet werkt maar ik kreeg net een sms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-07-08, 16:48
Franca Franca is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Beste iKev,

Ik heb de mijne via Belcompany laten omzetten. Dat gaat prima (behalve dat internet nog niet werkt maar ik kreeg net een sms dat ze ermee bezig zijn) Bij mij deed mijn Iphone het meteen nadat ik hem via Itunes had geactiveerd.

Succes!!

groetjes,Franca
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-07-08, 16:54
iKev iKev is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 13
Standaard

ok, perfect!

groeten,
kevin
  #23  
Oud 30-07-08, 09:09
Franca Franca is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Mijn internet werkt ook sinds gisteren. Ik kreeg een sms van T-mobile dat het was opgelost maar toen werkte het nog niet. Ik heb Belcompany gebeld en die konden mij telefonisch niet uitleggen wat ik zou moeten aanpassen in mijn instellingen dus ik ben naar hun toegegaan. Het bleek dus dat het alleen een kwestie was van helemaal uit zetten en dan weer aanzetten. Jammer dat ze me dit niet door de telefoon konden zeggen...... Nou ja, het werkt en daar ben ik super blij om.
  #24  
Oud 30-07-08, 12:29
bullmastiff bullmastiff is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik was overgegaan van Orange naar T-Mobile net voor ze met het nieuws van de te leveren iPhone kwamen. Ik kon mijn sim-only niet meer omzetten naar een aanbieding met iPhone. Wel zou ik gebruik kunnen maken van de instellingen als ik over was naar T-Mobile. Vandaag gebeld of ik de internet instellingen kon krijgen......NIET DUS!!! Als je geen T-Mobile iPhone hebt ondersteunen ze de support niet!!!!! Rukkers!!!! Nu kan ik dus nog niet mobiel internetten.
Weet iemand de instellingen of heeft iemand een tip wat ik nu het beste kan doen?
  #25  
Oud 30-07-08, 16:18
Franca Franca is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Aan de instellingen kan je zelf niets doen,dat moet T-mobile voor je aanpassen. Ik kon voordat mijn internet geregeld was wel internetten maar alleen via Wi-Fi. Daar waren er toch best wel wat beschikbaar van. Misschien lukt het je wel met Wi-Fi.
  #26  
Oud 01-08-08, 12:37
iKev iKev is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 13
Standaard

heb gisteren mijn iPhone opgehaald bij TPH. Omdat ik mijn (prepaid) nummer wil behouden, moest een formulier gefaxt naar T-Mobile en vermoedelijk zal het 10 dagen duren eer het nummer overgezet is.

Er zit nu tijdelijk een andere SIM-kaart in, met een ander nummer. In de winkel zeiden ze me dat ik daar wel al kon mee bellen (tegen prepaid tarief, dus vooral niet mee internetten want dat is duur).

SIM zit erin, unlocken met bijgeleverde pin werkt ook..maar toch krijg ik steeds GEEN SERVICE bovenaan te zien. T-Mobile bij de aanbieders selecteren in de instellingen werkt ook niet.

Is dit normaal? Heb wel aangegeven dat mn nieuwe abo pas in moet gaan als mn oude nummer is over gezet. Misschien is dat het?

Surfen en emailen via Wi-Fi werkt prima.

merci!
  #27  
Oud 01-08-08, 15:11
Franca Franca is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Wat een raar verhaal, iKev. Ik heb de mijne bij Belcompany gehaald en mijn nummer was meteen overgezet. Dat hebben ze namelijk aangegeven op dat formulier.(het ging bij hun online trouwens, zij hoefden niets te faxen) Dat is juist het voordeel dat je het bij een winkel haalt. Als je het zelf regelt dan duurt het inderdaad 10 dagen maar via de winkel absoluut niet. Wel moest ik hem activeren via Itunes. Pas daarna deed hij het.

Groetjes,Franca
  #28  
Oud 01-08-08, 16:42
iKev iKev is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 13
Standaard

Onze prepaid-kaarten waren te oud voor in de iPhone (oa nog een oud Ben-kaartje) en die nummerportering konden ze blijkbaar niet in het computersysteem doorgeven, maar alleen via de fax.

Al hadden ze me wel gezegd dat ik met de nieuwe sim in de Iphone al kon bellen, nog voor het abo ingaat maar dan tegen een hoger tarief. Toch krijg ik steeds "Geen Service" en dat vind ik nogal raar.

Nouja, nog 9 werkdagen te gaan. Geeft me de tijd om alle nummers en contacten netjes in het adresboek te zetten.
  #29  
Oud 02-08-08, 08:44
bullmastiff bullmastiff is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franca Bekijk bericht
Aan de instellingen kan je zelf niets doen,dat moet T-mobile voor je aanpassen. Ik kon voordat mijn internet geregeld was wel internetten maar alleen via Wi-Fi. Daar waren er toch best wel wat beschikbaar van. Misschien lukt het je wel met Wi-Fi.
Dat T-Mobile dat moet doen kreeg ik ook te horen. Maar die ondersteuning leveren ze niet. Via Wi-Fi lukt het goed, maar het aantal punten waar dat kan vind ik tegenvallen. Zal per regio ook verschillend zijn natuurlijk.
Toch maar eens een brief aan de klantenservice sturen
  #30  
Oud 05-08-08, 00:27
Sqrooge Sqrooge is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 4
Standaard

Ik heb sinds 2 augustus ook een iPhone, gehaad bij the phone house. ben van prepaid naar abo gegaan. kan gewoon bellen en sms-en alleen het internet doet het niet wel weer via Wi-Fi, en bij toeval doet ook my-tmobie het niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iKev Bekijk bericht
kan je het omzetten van een t-mobile prepaid naar t-mobile iPhone abonnement met nummerbehoud ook doen bij The Phone House danwel Belcompany? Of kan dit alleen in de T-mobile winkel?

merci!
  #31  
Oud 05-08-08, 13:38
iKev iKev is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 13
Standaard

Mmm, dus jouw tijdelijke sim deed het meteen? Ik heb nog steeds 'Geen Service'.
merci!
  #32  
Oud 06-08-08, 23:58
Marbo Marbo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

zijn de problemen nu opgelost als je je pre paid nummer laat overzetten? IK heb een goed nummer dat ik niet kwijt wil nl. Of is het handig eerst je iPhone te activeren en na een week pas je nummer over zetten?
  #33  
Oud 07-08-08, 21:44
iKev iKev is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 13
Standaard

ik laat mijn prepaid nummer overzetten op de nieuwe sim. Maar het duurt wel 10 werkdagen vooraleer het overgezet is, althans volgens The Phone House waar ik mn iPhone gekocht hebt. T-Mobile heeft hier nl een achterstand.

Ik heb ervoor gekozen om mijn nieuw abonnement pas in te laten gaan als mijn nummer overgezet is. Vandaar dat ik momenteel nog niet met de iPhone kan bellen. Over 5 werkdagen doet hij het dan hopelijk.

Je kan de telefoon wel al activeren in iTunes, er zit een nieuwe sim in. Dus ik ben de iPhone nu aan het inrichten, contacten toevoegen etc. En in de tussentijd surf ik ermee op mijn Wi-Fi-netwerk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4 Joskhuu iPhone algemeen 8 15-02-11 09:01
Vodafone prepaid / abonnement justefeyenoord Vodafone 1 02-02-11 14:00
Iphone 4 abonnement of prepaid newaqua Koopinformatie Nederland 6 21-06-10 22:43
Hi Prepaid omzetten naar abonnement + nummer behoud bruut Overige providers Nederland 3 17-09-09 15:18
Abonnement of prepaid? Tjedemich Overige providers Nederland 11 06-12-07 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.