//

iPhone met Flex en Pocket Internet Totaal

iPhone met Flex en Pocket Internet Totaal discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Gedag, Even de volgende vraag waar ik niet helemaal zeker van ben, en hoop dan dat jullie mij daar iets over kunnen vertellen. Binnenkort stap ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-08, 11:19
joop007 joop007 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard iPhone met Flex en Pocket Internet Totaal

Gedag,

Even de volgende vraag waar ik niet helemaal zeker van ben, en hoop dan dat jullie mij daar iets over kunnen vertellen.

Binnenkort stap ik over op ee iPhone (22 juli) en dan loopt mijn t-mobile flex abonnement nog 4 maanden door totdat hij verlengd wordt. Bij dat flex abonnement heb ik een pocket internet totaal afgesloten. Nu mijn vraag, werkt dit alleen via gprs of ook via 3G?
En als het via gprs werkt, ben ik dan bereikbaar als de iPhone mail en dergelijke ophaalt?

Hoe stel ik de boel in? En wat gebeurt er als ik wel gewoon 3G inschakel?

Regards, Joop
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-08, 11:43
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Ik heb zelf ook een tmob abbo met iPhone 1g. Ook een PIT abbo. Ik heb overal gprs verbinding. Loopt (helaas) niet via 3g. Max snelheid voor mij ligt op 6-8kb/sec.
Mail ophalen, internettten en div applicaties doen het prima. Het is niet snel en inloggen msn duurt even, maar het werkt. Applicaties als voip e.d. werken uiteraard niet via gprs.

Gegevens kan je invoeren in je settings menu onder general settings - netwerk -edge, apn=internet, gebruikersnaam en wachtwoord zijn tmobile
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #3  
Oud 15-07-08, 12:53
joop007 joop007 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Oke, maar dat loopt dus begrijp ik zo via de iPhone 3G wel gewoon via een 3G verbinding?

En klopt het dat je niet bereikbaar bent als hij via gprs mail oid ophaalt (iig het netwerk gebruikt)?
  #4  
Oud 15-07-08, 17:26
JP.E JP.E is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

een heel klein beetje geknepen umts heb je met pit (128kbs downstream), met pit+ heb je 384 kbs downstream (vol umts) en met de iphone abbo's heb je 2084 downstream (geknepen hspda) als ik het goed begrijp. de echte snelheid van de 3g benader je dus niet met een pit abbonnement.
Reageren

Labels
flex, gprs, iphone, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus mpijnacker Odido (T-Mobile) 16 26-09-08 12:18
Pocket internet totaal plus ook 2084/384? JP.E Odido (T-Mobile) 4 20-07-08 12:04
internet pocket totaal op iphone yocko iPhone algemeen 7 15-07-08 19:06
T-Mobile "Pocket Internet Totaal" of "Pocket Internet Totaal Plus"? Bart Symons Odido (T-Mobile) 6 26-04-08 13:07
Youtube met T-Mobile internet pocket totaal? Mistahlilg Archief 3 01-04-08 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.