//

Iphone contract van vrijdag nog steeds niet doorgevoerd?

Iphone contract van vrijdag nog steeds niet doorgevoerd? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 heb wel vanaf vrijdag 11 juli moeten wachten! Ik wacht sinds vrijdagochtend 10 uur...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-07-08, 19:20
tripwire tripwire is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 Bekijk bericht
heb wel vanaf vrijdag 11 juli moeten wachten!
Ik wacht sinds vrijdagochtend 10 uur
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-07-08, 19:28
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tripwire Bekijk bericht
Ik wacht sinds vrijdagochtend 10 uur
ik was toen rond die tijd ook in een winkel te vinden!

als ik jou was zou ik toch maar nog een keer tmobile bellen en dat het veel te lang duurt!

Hopelijk wordt het snel opgelost voor je!!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #23  
Oud 17-07-08, 20:01
tripwire tripwire is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 Bekijk bericht
Hopelijk wordt het snel opgelost voor je!!
U is een goed mens
;-)
  #24  
Oud 17-07-08, 20:21
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

op dit moment heb ik t-mobile aan de lijn en is ze mijn gegevens aan het noteren

Laatst gewijzigd door thijsvgelder; 17-07-08 om 21:06.
  #25  
Oud 17-07-08, 20:26
tripwire tripwire is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
op dit moment heb ik t-mobile aan de lijn en is ze mijn gegevens aan het noteren
Belden ze jou of belde jij ze?
Hoelang gaat het nog duren?
Mij vertelden ze net (great minds think alike) dat ik morgen geactiveerd zou moeten zijn.
Heb je nog wat dineros terug gekregen?

Laatst gewijzigd door tripwire; 17-07-08 om 20:37.
  #26  
Oud 17-07-08, 21:06
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

of ik mijn contract nog een keer wou faxen, ik naar phone house. daar hebben ze nog een keer gebeld, nee meneer moet geduld hebben, we zijn er mee bezig.

ik door zeiken phone house nog een keer bellen, als u nu het contract nog een keer faxt ga ik er meteen mee aan de slag en kan hij binnen een uur zijn abo volledig gebruiken

edit:
phone house belde net, heeft een belletje terug gekregen van t-mobile en ze is nu bezig om mij te activeren.

Laatst gewijzigd door thijsvgelder; 17-07-08 om 21:09.
  #27  
Oud 17-07-08, 21:11
tripwire tripwire is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
phone house belde net, heeft een belletje terug gekregen van t-mobile en ze is nu bezig om mij te activeren.
WTF? Heb je een nieuw contract (had je nog geen tmobile abo)?
  #28  
Oud 17-07-08, 21:39
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

ik ben zojuis geactiveerd, nee ik had nog geen t-mobile abo
  #29  
Oud 18-07-08, 14:50
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

hmm jammer dat ik in het buitenland zit over paar uur...
(op m'n iPhone aan het spelen voordat ik vlieg)
Agja ik denk dat wanneer ik terug ben alles op
orde is, als niet dan ga ik ook maar weer terug
naar de phonehouse
  #30  
Oud 21-07-08, 17:03
tgt tgt is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: IJsselmuiden
Berichten: 4
Standaard

Iemand een idee hoelang het op dit moment duurt voor je geactiveerd wordt ?
Wacht zelf al van afgelopen donderdag.
  #31  
Oud 21-07-08, 17:13
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

M'n vriendin wachtte al vanaf 11 juli. Bij nabellen afgelopen zaterdag bleek dat ze bij T-mobile nooit een fax hadden ontvangen en of ze zelf nog even het contract wou faxen naar ze.
Dus ik zou even nabellen naar de winkel voor je activatienummer en dat naar T-mobile doorbellen.
  #32  
Oud 21-07-08, 18:25
vlesierse vlesierse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Zit ook vanaf vrijdag 11 Juli te wachten. Diversen keren gebelt en zelfs 1 keer al mijn gegevens doorgegeven. Steeds wordt er gezegd dat ze het ook erg vervelend vinden en dat ik moet afwachten. Ben er een beetje klaar mee. Denk als het van de week nog niet geregeld is ik mijn contract laat ontbinden en er één uit België ga halen.

Kan gewoon nu niet meer bellen, wel gebeld worden. Om te bellen heb ik ergens een oud Nokia telefoonje op de kop moeten tikken met mijn oude sim erin, want natuurlijk had ik mijn oude iPhone al verkocht.

Mag hopen dat ze mijn internetkosten crediteren, want iets vertel mij dat het ook een heel gevecht gaat worden.
__________________
iPhone 16Gb Wit

Laatst gewijzigd door vlesierse; 21-07-08 om 18:41.
  #33  
Oud 21-07-08, 19:06
tgt tgt is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: IJsselmuiden
Berichten: 4
Standaard

ik heb T-Mobile gebeld en alles is nu voor elkaar bedankt
  #34  
Oud 22-07-08, 00:49
vlesierse vlesierse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Vraag het me toch af hoe mensen het doen. Zelf wordt als ik bel van het kastje naar de muur gestuurd. Of ik nou vriendelijk ben of niet het maak niet uit.
  #35  
Oud 22-07-08, 20:13
Japs Japs is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Ok, dan zal ik het verhaal tot nu toe weer eens bijwerken.....

Vrijdag 11 juli : Kon telefoon na wat registratie probleempjes ophalen rond 13.00u

Vrijdag 11 juli : 17.00u, eindelijk blij omdat activatie bij iTunes eindelijk lukte.

Dinsdag 15 juli : 19.30u bel ik met T-Mobile omdat ik eracter kom dat mn abo nog steeds niet compleet geactiveerd is. Alle gegevens van contract doorgenomen met mevrouw en ik zou binnen 48u geactiveerd worden.

Dinsdag 15 juli : 19.45u kom ik erachter dat ik niet meer kan bellen en sms'en. Wel heb ik internet en kan ik gebeld worden en sms ontvangen. (blijkt bij activatieproces te horen, waarom vertelt ze dat niet even aan de lijn??)

Vrijdag 18 juli : 10.10u Voicemail van betreffende dame dat ze mijn IMEI nr is vergeten na te vragen.

Vrijdag 18 juli : 11.30u bel ik terug om gegevens door te geven, maar goed ook, bleek vorige dame een i500 abo ipv i150 abo genoteerd te hebben, wederom zou ik binnen 48u geactiveerd worden.

Maandag 21 juli : 12.00u bel ik, want... 48u verstreken... Dame aan de lijn kon nadat ze met iemand van activatieafdeling had gesproken, vertellen dat ze me dezelfde dag óf UITERLIJK vandaag activeren.

Dinsdag 22 juli : 18.15u bel ik wederom op. Ik weet dat ze om 20.00u sluiten dus wilde nog ff status update. Krijg een jongeman aan de lijn die mij kon vertellen dat er nog gegevens miste bij afdeling activatie. Dus ik vroeg wat ze precies misten. ÉÉN VOORLETTER!!! ÉÉN LETTER "J"!!!!!


Ik heb redelijk wat geduld gehad met T-Mobile want kan me voorstellen dat ze het druk hebben.

Maar ik vind het een ENORME schande dat ze me nu voor de derde keer 48u laten wachten voor ÉÉN LETTER "J"!!!! En dan moet ik mn contract morgen nog faxen ook ipv dat hij die ene letter kon noteren !!!!! En dan kan ook niet e-ven-tjes afdeling activatie mij terugbellen voor die ENE LETTER "J"???? Neeeeee, ga dan gelijk weer terug in de molen en beginnen weer van voor af aan !!

Ik heb DIRECT een klacht bij hem ingediend, ben benieuwd wat daarmee gedaan wordt.

Wat ik nog het meest lullige vind, is dat de organisatie zo dramatisch is en dat die (waarschijnlijk) studenten aan de lijn alle shit over zich heen krijgen !!!
  #36  
Oud 23-07-08, 12:18
Y.S. Y.S. is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

ik heb afgelopen vrijdag gebeld naar T-Mobile en ik zou binnen 48 uur geactiveerd worden. Nu is het woensdag en nog steeds "geen service" op m'n iPhone. Nu is het zo dat ik op het moment in Parijs zit. Ik weet niet of dat hier invloed op heeft... misschien moet ik eerst op het Nederlandse netwerk zitten alvorens ik ook in het buitenland kan roamen? Weet iemand dat?

Alvast bedankt.
  #37  
Oud 23-07-08, 13:44
vlesierse vlesierse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Kan me voorstellen dat je vanuit het buitenland ook niet kan bellen met een niet geactiveerd contract en ook niet gebeld worden omdat het normaal geld kost. Volgens mij zit je gewoon in hetzelfde schuitje als ons.
  #38  
Oud 23-07-08, 14:36
vlesierse vlesierse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Na wat zoek werkt ben ik gekomen op de consuwijzer via de Opta. Dit is een advies site over geschillen met dienstverlenende bedrijven en ook telecom providers. Ze zeggen hier dat je het beste een klachtenbrief kan sturen naar de provider en een ultimatum te zetten op wanneer het opgelost zou moeten zijn. Als tweede stap kan je de SGC (Geschillencommissie Telecommunicatie) en de zaak daar voor laten komen. De geschillencommissie doet bindende uitspraken op basis van wat is overeengekomen tussen de consument en de provider.

Denk dat de eerste stap wat meer druk op de ketel van T-Mobile moet zetten om het een keer op te lossen. Zoals het nu gaat kan het nog weken duren.
  #39  
Oud 24-07-08, 14:50
Phew Phew is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik wacht ook nog steeds op t-mobile om mijn juiste abo ingang te zetten. Ze hadden per 13 juli mijn oude abonnement weer in gang gezet voor 2 jaar in plaats van i150. Mijn oude abonnement was al sinds 30 mei van dit jaar verlopen. Toen ik voor de zekerheid hierover belde (woensdag 16 juli) werd mij verteld dat het niet klopte en binnen 48 uur is het opgelost. Afgelopen maandag nog een keer gebeld, aangezien het nog niet opgelost was. Degene aan de telefoon gaf aan dat hij niet kon zeggen wanneer het goed komt. Ze kregen een foutmelding als ze mijn abonnement probeerden om te zetten. De helpdesk medewerkers waren erg slecht geinformeerd en in het laatste geval kon hij me helemaal niet helpen omdat hij geen leidinggevende kon vinden.

Ik snap uiteraard wel dat ze het druk hebben, maar kom op, met 2,7 miljoen klanten moet zo'n bedrijf toch wel wat gewend zijn?
  #40  
Oud 24-07-08, 15:09
Phew Phew is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlesierse Bekijk bericht
Na wat zoek werkt ben ik gekomen op de consuwijzer via de Opta. Dit is een advies site over geschillen met dienstverlenende bedrijven en ook telecom providers. Ze zeggen hier dat je het beste een klachtenbrief kan sturen naar de provider en een ultimatum te zetten op wanneer het opgelost zou moeten zijn. Als tweede stap kan je de SGC (Geschillencommissie Telecommunicatie) en de zaak daar voor laten komen. De geschillencommissie doet bindende uitspraken op basis van wat is overeengekomen tussen de consument en de provider.

Denk dat de eerste stap wat meer druk op de ketel van T-Mobile moet zetten om het een keer op te lossen. Zoals het nu gaat kan het nog weken duren.
Het gevoel dat het nog weken kan duren heb ik dus ook. Misschien zijn ze wel hard bezig, maar communiceer dat dan door.

Ik heb zelf zojuist ook een mailtje gestuurd dat ik het niet vind kunnen dat ik telkens degene ben die moeite moet doen om mijn abo om te laten zetten. Dat het een paar dagen langer duurt omdat er een hoop mensen moeten activeren, okee prima... maar om nou weken te moeten wachten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook henkie73 iPhone algemeen 4 23-04-11 23:36
Contract nog steeds niet helemaal aktief? mfkne Odido (T-Mobile) 10 09-10-08 18:16
iphone werkt nog steeds niet wmaxim iPhone algemeen 2 18-08-08 20:28
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 wmaxim iPhone algemeen 7 16-08-08 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.