//

t-mobile Simlock verwijderen

t-mobile Simlock verwijderen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: In mijn geval stelde ze voor om het toestel terug te geven en het contact af te kopen maar ik heb aangegeven dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 11-08-08, 09:23
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
In mijn geval stelde ze voor om het toestel terug te geven en het contact af te kopen maar ik heb aangegeven dat ik het toestel wel wil houden en ze zou terugbellen met een nieuwe afkoopsom met behoud van toestel.
En dan zit je met een telefoon die gelockt is kun je alleen weer een t-mobile kaartje in doen. Of je moet een niet legale manier gebruiken om te unlocken, maar dan kun je er beter 1 bestellen in Zwitserland voor 384 euro.

Verder is snap ik niet dat ze je hierover terug bellen, jij zelf en t-mobile weet dat dit "aantal resterende maanden" x30 euro kost. Ze willen je gewoon aan het lijntje houden, dat doen ze bij mij ook, wacht nog steeds op een (tweede) telefoontje van t-mobile sinds 14-7-2008!

Laatst gewijzigd door StarlightNo1; 11-08-08 om 09:27.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 11-08-08, 09:47
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Tja het loopt niet zoals ik gedacht had. Ik wilde de Iphone ook zakelijk gebruiken maar dit kan domweg niet. Zodra ik binnenshuis ben is de ontvangst weg en dat kan natuurlijk niet. Eb dan nog eens alle tegenstrijdige berichten van TMO medewerkers over het unlocken..erg knullig allemaal.
Ik kan pas echt iets zinnigs over het TMO voorstel zeggen, als ik het voorstel heb dus zodra ik iets weet, laat ik het hier weten.
  #63  
Oud 12-08-08, 16:29
j.schun j.schun is offline
• iOS 2.0.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 17
Standaard

Gezien het feit dat het voor mij precies 10 werkdagen is na de aanvraag van mijn SimUnlock bij T-Mobile (en nog niets ontvangen heb qua codes e.d.) belde ik de klantenservice wederom op.

Deze wist mij te melden dat de aanvraag op 29-7 in de winkel niet gelukt was, en dat mijn telefoontje op 31-7 naar hun wel heeft geresulteerd in een aanvraag voor SimUnlock. Dus nog even geduld a.s. vrijdag is het dan 10 werkdagen later.

Zo niet. Dan weer bellen werd mij geadviseerd.

Ik hou jullie weer op de hoogte!
  #64  
Oud 12-08-08, 18:15
morpho morpho is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik kwam deze link tegen: About activating iPhone 3G with a wireless carrier

Een 1tje achter het vinkje in de locked to carrier kolom betekent dat de provider je telefoon kan unlocken. Echter als je in de lijst kijkt zul je zien dat bij T-Mobile Nederland er geen 1tje achter staan. Uit deze lijst maak ik trouwens op dat geen enkele T-Mobile een 1 achter het vinkje van sim lock heeft. Dit zou natuurlijk aan kunnen sluiten op het nieuwsbericht dat T-Mobile nog geen unlock onderhandelt heeft met Apple.

Aan de andere kant hoe betrouwbaar is deze lijst nou eigenlijk, bij mobistar belgium staat er een vinkje in de locked carrier kolom.

Laatst gewijzigd door morpho; 12-08-08 om 18:25.
  #65  
Oud 12-08-08, 21:56
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Ook ik heb spijt van de aankoop Iphone. Leuk voor kids om aan vrienden te laten zien dat ze een Iphone hebben. Zakelijk gebruik waar Apple reclame mee maakt is echter niet te gebruiken. Dat 3G soms niet werkt kan ik mee leven. Maar dat ik niet kan bellen wanneer ik binnen een gebouw ben is toch niet te accepteren. En alle keren op plekken waar volgens T-Mobile binnen en buiten bereik moet zijn. En dat is Hoofddorp, Leiden, Heemstede, Haarlem en IJmuiden.
Als er geen bereik is met T-Mobile met Iphone zonder simlock wordt dan naar andere provider netwerk overgeschakeld welk wel een bereik heeft op dat moment? Ik heb geen idee hoe zo iets werkt.
Nee, in Nederland kan je alleen gebruik maken van het T-Mobile netwerk en in het buitenland van partner netwerken.
__________________
Are you ready for this!
  #66  
Oud 13-08-08, 23:31
seagull seagull is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Nee, in Nederland kan je alleen gebruik maken van het T-Mobile netwerk en in het buitenland van partner netwerken.
Oorspronkelijk geplaatst door seagull
De hele avond al zitten te onderzoeken hoe ik een verbinding kan leggen met openssh op mijn iphone. De oplossing bleek uiteindelijk al een van mijn standaardprogr's te zijn op de mac n.l. transmit in sftp-modus. Wel met de bekende inlognaam en wachtwoord zoal eerder in dit subforum is gemeld.
Standaard is hierbij poort 22.
Ik zie allerlei mappen, waaronder TMobile_nl.bundle. Zal zelf voorlopig daar niet gaan rommelen, maar ik snap nu echt niet, waarom T-mobile de iphone nog niet kan unlocken????
  #67  
Oud 14-08-08, 14:34
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Mijn contract wordt ontbonden vanwege slechte GSM dekking in mijn woonwijk. Dus ik heb ook de unlock code die ik nog steeds niet had laten afbreken. Ik heb daar dus verder geen update meer over.
  #68  
Oud 15-08-08, 15:46
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik heb er niet veel verstand van maar heb je je T-Mobile contract ontbonden en heb je nu een simlockvrije Iphone?
  #69  
Oud 15-08-08, 16:02
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Nee, ontbinden houd in dat je van je contract af kan komen. Blijkbaar erkend t-mobile de netwerk problemen bij mij in de wijk en geven je de optie om van het contract af te kunnen, kosteloos. Het is alleen wel zo dat je ook de iPhone moet terug sturen! Dus dan ben je weer waar je begon voordat je een iPhone en abo had.

Ik ga dus mijn sim en iphone terug sturen en ik heb geen contract meer met t-mobile. Het geld dat ik voor de iPhone had betaald (80 euro) krijg ik terug.

De rede dat ik dat hier had gepost is trouwens omdat ik men op de hoogte wilde houden van de sim-unlock die ik had aangevraagd, maar dat is nu niet meer van toepassing nu de iPhone terug gaat naar t-mobile.
  #70  
Oud 15-08-08, 16:05
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

ok bedankt. Ik heb hetzelfde probleem. De ontvangst hier is erg slecht en ik moet naar buiten om te bellen!
T-Mobile heeft mij een afkoopsom doorgegeven van EUR 658,- en dit is met behoud van toestel. Ik denk dat ik de Iphone ook maar terug stuur want een nieuwe kost minder.
  #71  
Oud 16-08-08, 15:51
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

658 pleuros!!! wow! das nogal wat..
ik zou niet weten hoe me bereik is met t mobile bij mij thuis.. ik moet wachten tot me contract afloopt bij orange pas dan kan ik bellen met me iphone.. (ik dacht dat die 2 samen gegaan waren maar dat maakt dus niks uit met verlengen :S )
Orange heeft overigens prima ontvangst hier..
  #72  
Oud 16-08-08, 19:00
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxblast Bekijk bericht
ok bedankt. Ik heb hetzelfde probleem. De ontvangst hier is erg slecht en ik moet naar buiten om te bellen!
T-Mobile heeft mij een afkoopsom doorgegeven van EUR 658,- en dit is met behoud van toestel. Ik denk dat ik de Iphone ook maar terug stuur want een nieuwe kost minder.
Waar denk je die voor minder te kopen?
  #73  
Oud 16-08-08, 19:09
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

italie en belgie
  #74  
Oud 16-08-08, 19:17
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

bij mobistar in belgie, € 615,- simlockvrij.
  #75  
Oud 16-08-08, 20:16
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
italie en belgie
Italie kom je met forse reiskosten en Belgie is ook niet gratis. Bovendien zijn veel Belgische winkels niet bereid om zonder abonnement te verkopen.
  #76  
Oud 16-08-08, 22:56
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

klopt maar er zijn ook al veel verhalen van mensen die er gewoon 1 mee gekregen hebben. En het is vakantie periode wellicht is er een familielid of collega in italie.
  #77  
Oud 19-08-08, 20:43
iSander iSander is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Wat is de status van het simlock verwijderen? Heeft iemand al op de officiële manier door T-Mobile het toestel laten unlocken? Wellicht dat de nieuwe 2.0.2 firmware e.e.a. mogelijk maakt voor T-Mobile?
  #78  
Oud 20-08-08, 18:31
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Laatste e-mail die ik van TMO gekregen heb:

Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. De verwachting is dat wij eind augustus de beschikking krijgen over de simunlockcodes van de iPhone. Onze excuses voor het ongemak.
  #79  
Oud 25-08-08, 13:32
iSander iSander is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Heb even niet zo'n zin om twintig minuten te wachten bij T-Mobile

Iemand nog updates of legaal unlocken inmiddels mogelijk is?
  #80  
Oud 25-08-08, 15:05
MeneerDuck MeneerDuck is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Mijn contract wordt ontbonden vanwege slechte GSM dekking in mijn woonwijk. Dus ik heb ook de unlock code die ik nog steeds niet had laten afbreken. Ik heb daar dus verder geen update meer over.
Hoe ging het proces om het contract te ontbinden in zijn werk bij jou?

Je begon met het bellen. Na hoeveel dagen werd je teruggebeld, wat wilden ze allemaal weten..?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile dowminic Unlock 2 21-10-10 00:19
iPhone 3G: Simlock laten verwijderen door T-Mobile Bijlie Unlock 43 14-10-10 10:41
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile cesaf Archief 3 30-04-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.