//

nog een jaar wachten op nieuw abbonement.

nog een jaar wachten op nieuw abbonement. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet nog een jaar doen met mijn huidige abbonement,omdat ik vorig jaar van lost & stolen gebruik heb gemaakt.Ik wil toch de iphone via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-08, 17:00
bert 65 bert 65 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard nog een jaar wachten op nieuw abbonement.

Ik moet nog een jaar doen met mijn huidige abbonement,omdat ik vorig jaar van lost & stolen gebruik heb gemaakt.Ik wil toch de iphone via T-mobile aanvragen maar ze doen dit niet terwijl ik al jaren 3 verschillende abbonementen heb lopen bij ze en als ik de iphone zou nemen alleen maar een duurder abbonement zou nemen.Ik vind dit toch wel een slechte service van T-mobile.Ik zit er aan te denken dat als er van andere aanbieders een abbonement komt om gewoon over te stappen en alles bij T-mobile op te gaan zeggen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-08, 19:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ook dan zit je nog een jaar aan T-Mobile vast, én gebruik je de duurbetaalde belminuten ook nog eens niet. Wat schiet je daar mee op?
Ik denk overigens dat andere providers soortgelijke regels hanteren, dus ook dan diezelfde vraag.

Hoe hebben ze (=T-Mobile) toentertijd je 'lost & stolen' opgelost? Misschien moet je dat ook meewegen.

Kortom: ik kan me voorstellen dat je nogal eager bent naar de nieuwe iPhone, maar laat je verstand zegevieren. En/of koop een Belgische/Zwitserse/Italiaanse iPhone....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 20-07-08, 23:01
bert 65 bert 65 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Je hebt helemaal gelijk,ik had alleen een beetje meer service verwacht van ze door toch een leuke aanbieding naar me te doen als trouweklant zijnde.Het lost en stolen was toendertijd heel netjes afgerond.Ik heb verder helemaal geen klachten over T-mobile.Ik weet niet als ik bijv.een Belgisch toestel koop hoe het met mijn abbo zit en de internetverbinding,en of hij eerst nog simlockvrij gemaakt moet worden.Ik zie dat jij de 16 GB hebt bevalt het toestel een beetje?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone T-mobile abbonement afsluiten(17 jaar oud) toestemming ouders? beenie23 Odido (T-Mobile) 8 22-12-16 16:13
iPhone 3G (2 jaar abbonement) opzeggen. SunTzu Odido (T-Mobile) 2 26-05-10 10:19
heb nog een abbonement roy-ddw Chat en geruchten 6 20-08-08 10:24
nu een iPhone kopen of nog even wachten?? reno1 Archief 10 31-07-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:10.