//

DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel

DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3g met een tmobile abonnement maar heb geen bereik op mijn werk EN thuis. Daarom wil ik hem laten unlocken door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-08, 13:52
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel

Ik heb een iphone 3g met een tmobile abonnement maar heb geen bereik op mijn werk EN thuis. Daarom wil ik hem laten unlocken door T-Mobile om er een Vodafone sim in te gebruiken.

Mijn vraag is of er dual sim adapters zijn (die kunnen switchen tussen T-Mobile en Vodafone) en werken met een "legaal" unlocked iphone 3g toestel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-08, 13:55
Swiftly Swiftly is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Waar woon je dan? Op de hei?

Merkwaardig dat je geen bereik hebt....
__________________
iFuEUck = Apple laat europeanen 1€ voor 1$ betalen, terwijl de euro inmiddels $1,50 waard is.
  #3  
Oud 21-07-08, 14:04
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Taalgebruik Swiftly ! Beetje opletten graag.
BTW blijkbaar werken die dual sim dingen niet echt goed ( mijn ervaring)... meer info kan je via een pm naar croiman.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 21-07-08, 14:09
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftly Bekijk bericht
Waar woon je dan? Op de hei?

Merkwaardig dat je geen bereik hebt....
Nou nee, woon in Nuenen en werk in Best voor Philips. Het gebouw ligt hier overigens wel tegen een heide gebied
  #5  
Oud 21-07-08, 14:20
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Er waren wel van die adapters te krijgen, dat ging alleen niet automatisch volgens mij.

p.s. Swiftly: t-mobile heeft (op de grotere steden en randstad) brak bereik in oost Nederland, ik kan thuis namelijk ook niet bellen met t-mobile
  #6  
Oud 25-07-08, 11:21
Robert M.'s schermafbeelding
Robert M. Robert M. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Swifterbant
Berichten: 140
Stuur een bericht via MSN naar Robert M.
Standaard

Ik heb voor mijn iPhone 2G ook een DualSim adapter besteld, ik heb dit nodig omdat ik 3 telefoon nummers heb

Mijn ervaring kan ik je wel laten weten, alleen is hier ook al een heel topic over DualSim, moet je even de zoekfunctie gebruiken er staan verschillende gebruikers ervaringen en links voor aanbieders

hopelijk heb je er iets aan
__________________
Bor3d @ Stage
  #7  
Oud 25-07-08, 11:49
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Er zijn nog "witte vlekken" in het bereik van T-Mobile. Zeker in de regio Nuenen-Best. Ik wordt er zelfs door T-Mobile voor gecompenseerd in de vorm van korting.
  #8  
Oud 11-11-10, 16:25
Blbean Blbean is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb toevallig van de week legaal mijn iphone 3g laten unlocken. Ook geen bereik in huis met T-Mobile (in Rotterdam!). Had een tijd geleden al eens zo'n dual sim adapter aangeschaft via Ebay. Kan automatisch switchen tussen de beiden simkaarten. Heb alleen 1 probleem daarmee en dat is dat switchen van Vodafone naar T-Mobile wel goed gaat op de ingestelde tijd, maar terug blijft ie hangen op T-Mobile. Nog even uitzoeken hoe dat komt. Verder zodanig ingesteld dat als 1 van de 2 offline is er doorgeschakeld wordt naar de ander die wel in de lucht is. Wel een verademing om in huis te kunnen bellen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: legaal unlocked O2 Ierland...en nu? Kurgann Unlock 3 14-04-10 12:06
iphone 32 gb dual sim loopt vast sal87 iPhone algemeen 4 22-12-09 14:38
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? drive_a_legend iPhone algemeen 3 04-02-08 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:51.