//

Activeringsproblemen en zelf laten activeren

Activeringsproblemen en zelf laten activeren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen zaterdag is m'n iPhone geleverd door AMP Logistics, daarbij is natuurlijk ook mijn nieuwe contract ondertekend e.d. Gisteren ben ik er achter gekomen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-08, 11:32
Ni3L50L Ni3L50L is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Ni3L50L
Standaard Activeringsproblemen en zelf laten activeren

Afgelopen zaterdag is m'n iPhone geleverd door AMP Logistics, daarbij is natuurlijk ook mijn nieuwe contract ondertekend e.d. Gisteren ben ik er achter gekomen dat ik nog niet volledig ben geactiveerd (Visual Voicemail doet ut niet).

Net met de KS van T-Mobile gebeld, die zouden mij ook handmatig kunnen activeren, echter ben ik bij hun helemaal niet bekend. Blijkt dat mijn contract nog niet binnen is. Je kunt echter wel zelf een kopie van je nieuwe contract faxen, dan gaat het sneller. KS mag nu ook handmatig activeren, was eerst niet mogelijk.

Ik moet zelf eerst maar eens even zien te achterhalen waar mijn contract is en waarom dat nog niet bij T-Mobile is binnengekomen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-08, 17:13
Ni3L50L Ni3L50L is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Ni3L50L
Standaard

Inmiddels weer wat wijzer geworden. Ik heb nog even contact gehad. Mijn contract is gefaxed, inclusief voorblad waarin ik het verhaal nog even uitleg en dat ik toch echt heel graag zou willen worden geactiveerd.

Ongeveer een half uurtje later nog maar eens in de telefoon geklommen. KS wist te melden dat de fax inderdaad goed is binnengekomen en is doorgestuurd naar de juiste afdeling... (?). Die gaan de gegevens controleren en mij zo spoedig mogelijk volledig activeren.

Nou ja, wachten maar weer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Codeslot zelf laten activeren Freelancer iPhone algemeen 14 07-12-10 11:17
Simlockvrij laten maken Stommerik Odido (T-Mobile) 25 03-07-10 19:17
itunes acount laten activeren door klantenservice jesso88 Archief 1 17-06-09 00:07
iPhone 3G: Quickpwn iPhone niet laten activeren iDavid Unlock 2 23-03-09 16:10
iPhone abonnement overal zelf te activeren? Havoc Archief 1 13-01-08 21:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.