//

op 3G zonder 3G abbo

op 3G zonder 3G abbo discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag mijn ouwe tmobile sim in een 'van iemand anders gekochte' 3g met tmobile lock gedaan, geactiveerd enzovoort.. en het werkt allemaal goed. MAAR: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-08-08, 20:34
Nupa Nupa is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard op 3G zonder 3G abbo

Heb vandaag mijn ouwe tmobile sim in een 'van iemand anders gekochte' 3g met tmobile lock gedaan, geactiveerd enzovoort.. en het werkt allemaal goed.

MAAR:

Ik zie bovenin alleen maar een 3G logo, terwijl ik niet een iphone abbo met 3g heb. Wel heb ik zo'n gprs abbo van 10 euro per maand. Het internet doet het, zonder dat ik iets heb ingesteld. Kan het zijn dat ik tóch op het 3G net zit en daarvoor betaal, of kan dit niet.. en zit ik dus gewoon op gprs?

(en ja, de tmobile helpdesk is dicht, maar ik wil er graag vanavond veel mee internetten, vandaar )
__________________
Eindelijk weer mét iPhone..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-08, 20:43
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Als je met "zo'n gprs abo van 10 euro per maand" een Web& Walk van T-Mobile bedoeld,
dat is ook 3G, alleen iets afgeknepen snelheid ten opzichte van een iPhone abo.

(abonnement is met 1 b, ik neem aan dat je abo als afkorting hiervan gebruikt, dan is het ook met slechts 1 b )
  #3  
Oud 05-08-08, 20:44
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Dat 3G logo staat daar omdat de iPhone dat aan kan, niet dat het direct gebruikt wordt.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #4  
Oud 05-08-08, 20:45
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

ook dat
  #5  
Oud 05-08-08, 21:44
Nupa Nupa is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard

Right.. bedankt voor de correctie en de hulp.. ik zet het dus weer snel aan.. als er geen extra kosten door komen..
  #6  
Oud 05-08-08, 21:51
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redchilly Bekijk bericht
Als je met "zo'n gprs abo van 10 euro per maand" een Web& Walk van T-Mobile bedoeld,
dat is ook 3G, alleen iets afgeknepen snelheid ten opzichte van een iPhone abo.

(abonnement is met 1 b, ik neem aan dat je abo als afkorting hiervan gebruikt, dan is het ook met slechts 1 b )

Off-topic
Beetje flauw, die correctie. Ik neem aan dat je zelf bedoelt bedoelt?

__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 05-08-08, 23:04
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nupa Bekijk bericht
Right.. bedankt voor de correctie en de hulp.. ik zet het dus weer snel aan.. als er geen extra kosten door komen..
Bedenk wel dat GPS en GPRS 2 verschillende dingen zijn voor je vrolijk zonder internetbundel je GPRS weer aan zet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht

Off-topic
Beetje flauw, die correctie. Ik neem aan dat je zelf bedoelt bedoelt?

Je hebt gelijk, maar op 1 of andere manier gebruikt werkelijk iedereen "abbo", ik snap het werkelijk niet.
Natuurlijk ben ik ook niet vaudt vrij, in tegendeel, maar abbo als afkorting kan ik me zo aan storen,
ik moet dan altijd aan een online kinder hotel denken
  #8  
Oud 06-08-08, 18:20
pritch's schermafbeelding
pritch pritch is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 1
Standaard

Alles spellingcorrecties op een stokje..

Heb vandaag naar T-Mobile gebeld en door een medewerker van de helpdesk werd mij verteld dat ik rustig 3G aan kon zetten met mijn Pocket Internet Totaal gevalletje.. Het zou niet mogelijk zijn om meer kosten te maken dan het vaste tarief..

Uiteraard weet ik dit pas zeker bij mijn eerste rekening met iPhone 3G, maar durf er nu wel vanuit te gaan..

Zit er overigens wel over te denken om een PIT Plus af te sluiten.. maar ja.. wel weer een tientje meer.. Die radiozenders trekt deze verbinding niet, en dat is wel vrij k*t..
__________________
Modded TiN Gold/black (DIY Knight Creations) iPhone Fw. 1.1.3

Laatst gewijzigd door pritch; 06-08-08 om 18:21. Reden: *account van huisgenoot stond aan, maar bericht door Nupa
  #9  
Oud 07-08-08, 11:12
johannes39 johannes39 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb sinds maandag mijn iphone. Maar kan eigenlijk nog niet internetten omdat er een fout is gemaakt bij T-mobile online bestellingen (Ga nu niet vertellen wat er fout is gegaan) . Kan pas over 4 of vijf weken met zekerheid gaan internetten. Nu zei iemand tegen mij: Je kan gewoon internetten. maar dan moet je je sim kaart weghalen. Hij zei me ook dat het je niets gaat kosten om te internetten zonder simkaart. Ik twijfel wel een beetje. Heeft iemand ervaring met internetten zonder simkaart?
  #10  
Oud 07-08-08, 11:18
Ni3L50L Ni3L50L is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Ni3L50L
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johannes39 Bekijk bericht
Ik heb sinds maandag mijn iphone. Maar kan eigenlijk nog niet internetten omdat er een fout is gemaakt bij T-mobile online bestellingen (Ga nu niet vertellen wat er fout is gegaan) . Kan pas over 4 of vijf weken met zekerheid gaan internetten. Nu zei iemand tegen mij: Je kan gewoon internetten. maar dan moet je je sim kaart weghalen. Hij zei me ook dat het je niets gaat kosten om te internetten zonder simkaart. Ik twijfel wel een beetje. Heeft iemand ervaring met internetten zonder simkaart?
Je bedoelt via Wi-Fi? Dan kan natuurlijk alleen als je een draadloos netwerk in de buurt hebt. Ja, dat is gratis, mits je niet via een hotspot van T-Mobile probeert te internetten. Daar is een inlogcode voor nodig, die krijg je via sms en het gebruik daarvan wordt door T-Mobile geregistreerd. Theoretisch zou dit niet moeten worden doorbelast aan de ixxx abonnementen.
  #11  
Oud 07-08-08, 11:28
johannes39 johannes39 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ja, Ik bedoel inderdaad via Wi-Fi. ik heb ook draadloos internet in de buurt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi, microsim zonder iPhone abbo Jurjanos KPN 0 13-03-11 20:09
waar iphone 4 kopen ZONDER abbo? fiestaboyke Koopinformatie Nederland 5 15-12-10 21:43
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? MTHJ Archief 34 09-07-09 14:24
Iphone automatisch internet zonder abbo gon1234abcd Archief 1 26-06-09 18:03
Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register renssies Odido (T-Mobile) 5 10-08-08 20:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.