//

Verzekeren van je iPhone

Verzekeren van je iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht kun je hierover even een belletje doen. Bij mij waren ze toen ik ze zondagavond aan de telefoon had zeer behulpzaam. (afgezien van het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 14-07-09, 13:10
zgmatty zgmatty is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar zgmatty
Standaard

Wellicht kun je hierover even een belletje doen. Bij mij waren ze toen ik ze zondagavond aan de telefoon had zeer behulpzaam. (afgezien van het feit dat ik nu 2 weken met een nokia 2200 kutding moet rondlopen omdat ze weigeren een smartphone uit te lenen...)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-07-10, 19:55
amex amex is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 2
Standaard

MarkBender schrijft dat hij zeer tevreden is over ProAssist.

Ik heb er een heel andere ervaring mee, ik heb mijn iPhone nu voor de 4de keer terug gestuurd omdat hij steeds maar niet gerepareerd word en met de zelfde schade terug komt, in eerste instantie had ik hem opgestuurd omdat mijn scherm was gebroken door een val, heb daar voor netjes mijn 30 euro eigen risico voor betaald, maar kreeg vervolgens mijn iPhone met een beschadigd en gebruikt scherm terug. Ik heb meteen mijn toestel weer laten mee nemen voor de bezorger en heb contact opgenomen met ProAssist, na weer anderhalf maand te hebben gewacht met een leen toestel (Nokia uit het jaar 0) kreeg ik mijn iPhone terug met een replica scherm waar zelfs stof achter zat, de hoofdtelefoon aansluiting zal los, de volume knoppen reageerden niet goed, de home knop moest ik heeeeeeeel ver indrukken voordat hij reageerde, dus heb weer voor de 3de keer ProAssist gebeld en verteld dat mijn toestel en nog erger aan toe is na de reparatie dan toen ik hem opstuurde. Zij vertellen mij vervolgens dat zij niet zelf de reparaties uitvoeren een een externe partij (wat mijn overigens een zorg kan zijn, want ik heb mijn verkering bij ProAssist). Na 2 weken heb ik weer mijn toestel terug gekregen met nog steeds de zelfde problemen. ondertussen word ik het wel zat dat ik mijn iPhone al zo lang kwijt ben en steeds met een Nokia uit het jaar 0 zit waarmee ik niet eens kan internetten. Ik heb wederom naar ProAssist gebeld en ze heel duidelijk verteld dat dit zo niet gaat werken als jullie mij steeds weer een kapot toestel terug sturen. Ik wil gewoon een nieuwe iPhone, vervolgens durft de telefoniste gewoon tegen mij te zeggen dat ik geen nieuwe toestel krijg en dat zij hier niet verantwoordelijk voor zijn, ze was niet eens bereid om mij door te verbinden met een manager of iemand met een hogere functie. Mijn iPhone is nu voor de 4de keer bij ProAssist voor reparatie. Ik heb totaal niet te spreken over ProAssist, noch over hun klantenservice noch over de schade afhandeling. Na heel veel aandringen van mij om met een manager te spreken (die op dat moment niet te bereiken was) werd ik terug gebeld voor een vrouw die zelfs met moeite zich zelf wilde voorstellen aan de telefoon en mij precies het zelfde verhaal verteld wat een telefoniste al gedaan heeft.

Dus ik snap niet hoe het mogelijk is dat ProAssist al 3 nieuwe iPhone aan MarkBender heeft geleverd.
  #43  
Oud 22-07-10, 20:33
Obelix2 Obelix2 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zuiden des lands
Berichten: 5
Standaard

heb goede ervaring met proassist.
toestel opgestuurd omdat scherm soms niet reageerde mijn aan/uit knop verzak was.
BINNEN 2 WEKEN een nieuw toestel in huis.
Donderdags gebeld omdatt ik vrijdag op vacantie ging en vrijdag middag 14:00 uur NIEUW toestel binnen.
NIKS dan lof.
Maar het klopt Pro assist is alleen de ophaal en bezorg service.
  #44  
Oud 14-03-11, 13:26
DMO DMO is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard Verzekeren na drie maanden eigendom

Ik heb in januari mijn iphone 4 ontvangen, en wil deze nu toch verzekeren. Ik heb al met b.v. gsmverzekeren.nl gesproken en zij verzekeren de iphone nog na 4 weken na aankoop. Weet iemand een verzekeraar waar het alsnog mogelijk is om mijn iphone 4 te verzekeren?

Thanks,
D
  #45  
Oud 11-05-11, 20:20
Imemyself Imemyself is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 59
Standaard verzekering opzeggen

hey,
ik heb nu ongeveer 4 maanden al een verzekering bij proassist op m'n iphone 4 en ik vroeg me af of de premie ook omhoog gaat wanneer je de iphone hebt laten vallen, en een nieuwe/ reparatie krijgt.
  #46  
Oud 12-05-11, 00:28
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Imemyself Bekijk bericht
hey,
ik heb nu ongeveer 4 maanden al een verzekering bij proassist op m'n iphone 4 en ik vroeg me af of de premie ook omhoog gaat wanneer je de iphone hebt laten vallen, en een nieuwe/ reparatie krijgt.
Dan zou je even naar de voorwaarden moeten kijken. Ik heb m'n verzekering iets minder dan 2 jaar geleden afgesloten. Nadat m'n iphone is vervangen, zijn de verzekeringskosten per kwartaal nog steeds hetzelfde.
  #47  
Oud 07-06-11, 22:06
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

ik ben zeer tevreden.

mijn 3gs had een wat zwakke batterij, nouja zwak, ik deed er een paar uur mee, standby en dan voila dood.
bij 40% op eens uit, dat soort fratsen.

t-mobile gebeld over een certified apple reperateurtje, vermelden ze mij, maar meneer u bent verzekerd bij pro-assist.

ik.. ehhh ja, maar batterij zal er wel niet onder vallen denk ik, JAWEL DUS.
werdt doorverbonden naar pro-assist, 3 uur later koeriertje aan de deur, 1 week later REFURBISHED iphone terug, helemaal toppie.

Kan dus niet anders zeggen, dat ik dus geen spijt heb dat ik het gedaan heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 verzekeren Kaasschaaf Koopinformatie Nederland 5 23-06-11 16:53
Verzekeren iPhone (4) in België stinus87 Orange 33 21-03-11 20:03
Tweedehands iPhone verzekeren? Dennis_iPhone iPhone algemeen 10 05-11-10 12:46
gebruikte Iphone verzekeren Amore iPhone algemeen 1 10-11-09 10:37
[iPhone 3G] Verzekeren J0sT iPhone algemeen 3 18-08-09 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.