//

Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail

Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nu een ander probleem; als iemand mij belt en de vm in wil spreken krijgt diegene de melding: toets uw mobiele nummer in. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-08-08, 12:38
buck rogers buck rogers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

ik heb nu een ander probleem; als iemand mij belt en de vm in wil spreken krijgt diegene de melding: toets uw mobiele nummer in. Vervogens gebeurt er niets. Hebben meer mensen dat probleem?

Die sms notificatie heb ik nog niet gehad (omdat het dus nog niet goed werkt)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-08-08, 15:53
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Update 2.0.1

Fijn, zo'n update!
Er was een probleempje opgetreden bij het updaten en de enige mogelijkheid is om de oorspronkelijke instelling te herstellen. Daarmee gooi je alle media en gevevens weg die je op je iPhone hebt staan, dus WEG vakantiefoto's, WEG contacten, WEG SMS en uitgaande e-mailberichten!
Lachen met de iPhone.
Straks maar even kijken hoe ik de 'restore' weer terug kan zetten...
  #23  
Oud 10-08-08, 17:37
buck rogers buck rogers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buck rogers Bekijk bericht
ik heb nu een ander probleem; als iemand mij belt en de vm in wil spreken krijgt diegene de melding: toets uw mobiele nummer in. Vervogens gebeurt er niets. Hebben meer mensen dat probleem?

Die sms notificatie heb ik nog niet gehad (omdat het dus nog niet goed werkt)
Zelf inmiddels de oplossing gevonden op got (met dank aan smarty77):

Voor de mensen met een niet goed werkende voicemail...

1> Ga naar mijn t-mobile
2> login en ga naar voicemail instellingen
3> schakel voicemail uit wacht een paar minuutjes en start je telefoon opnieuw op
4> Schakel daarna weer je voicemail in en wacht weer een paar minuutjes (normaal moet je een smsje krijgen dat de voicemail is ingeschakeld!) start daarna je telefoon opnieuw op!

Het kan zijn dat de smsjes pas veel later komen en of in verkeerde volgorde... maar als het goed is heb je na de 4 bovenstaande stappen weer een normale voicemail!
  #24  
Oud 11-08-08, 10:39
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Restore na Update 2.0.1

Het was effe schrikken, maar de Restore is gelukkig goed gelukt.
Prettig dat iTunes automatisch een back-up maakt.
Het duurt wel een hele tijd voordat de hele muziekbibliotheek en contacten weer allemaal geladen zijn, dus je bent er een hele tijd mee zoet.

GroetJoep
  #25  
Oud 13-08-08, 14:48
berryg berryg is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buck rogers Bekijk bericht
Zelf inmiddels de oplossing gevonden op got (met dank aan smarty77):

Voor de mensen met een niet goed werkende voicemail...

1> Ga naar mijn t-mobile
2> login en ga naar voicemail instellingen
3> schakel voicemail uit wacht een paar minuutjes en start je telefoon opnieuw op
4> Schakel daarna weer je voicemail in en wacht weer een paar minuutjes (normaal moet je een smsje krijgen dat de voicemail is ingeschakeld!) start daarna je telefoon opnieuw op!

Het kan zijn dat de smsjes pas veel later komen en of in verkeerde volgorde... maar als het goed is heb je na de 4 bovenstaande stappen weer een normale voicemail!
Dit werkte perfect voor mij. Ik heb nu weer een normale voicemail die werkt met mijn op de iPhone ingesproken bericht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Visual Voicemail instellingen vallen steeds weg albertvanderiet Odido (T-Mobile) 35 16-10-10 13:41
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 20:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 20:36
iPhone: Na upgrade naar custom 2.2 firmware werkt visual voicemail niet meer iken Jailbreak 5 30-11-08 23:35
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.