//

My tmobile werk niet, factuurbedrag vraag

My tmobile werk niet, factuurbedrag vraag discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Zojuist mijn eerste factuur ontvangen van Tmobile zelf, maar het bedrag is nogal hoog 58,20 terwijl ik niet eens zoveel heb gebeld, wel internet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-08, 13:16
JigsawXIII JigsawXIII is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard My tmobile werk niet, factuurbedrag vraag

Goedemiddag,

Zojuist mijn eerste factuur ontvangen van Tmobile zelf, maar het bedrag is nogal hoog 58,20 terwijl ik niet eens zoveel heb gebeld, wel internet maar dat is onbeperkt inbegrepen bij de 3G bundel. Ik heb overigens een 30 euro abbonement.

Alleen nu kan ik me niet aanmelden bij My Tmobile, die site van ze geeft een error probeer het later nog eens....

Dus weten jullie misschien of er direct 2 maanden zijn afgeschreven, hebben jullie dit ook? Of is er iets anders aan de hand?

Mvg,

Jeroen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-08, 13:21
Rob@wup Rob@wup is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Je betaald ook aansluit kosten.
IK had ook de eerste meteen 57,20. Dat niet kunnen zien hoeveel minuten dat je nog hebt komt door een technische storing, zee vervelend maar niks aan te doen.
  #3  
Oud 13-08-08, 13:21
Deedee Deedee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JigsawXIII Bekijk bericht
Goedemiddag,

Zojuist mijn eerste factuur ontvangen van Tmobile zelf, maar het bedrag is nogal hoog 58,20 terwijl ik niet eens zoveel heb gebeld, wel internet maar dat is onbeperkt inbegrepen bij de 3G bundel. Ik heb overigens een 30 euro abbonement.

Alleen nu kan ik me niet aanmelden bij My Tmobile, die site van ze geeft een error probeer het later nog eens....

Dus weten jullie misschien of er direct 2 maanden zijn afgeschreven, hebben jullie dit ook? Of is er iets anders aan de hand?

Mvg,

Jeroen.
€58,20 is niet redelijk hoog, zit eigenlijk precies goed aangezien de meeste mensen een eerste factuur van €57,20 tot €59,20 hebben. Je moet niet vergeten dat op deze factuur ook de aansluitkosten worden verrekend (€26,25 ofsowiets).

Over je My T-Mobile, ben je ooit al eens ingelogd of heb je je nog neit eens aangemeld? Als je je nog niet hebt aangemeld: Welke fout krijg je precies als je dat doet?

Edit: Rob@wup beats me
  #4  
Oud 13-08-08, 13:25
JigsawXIII JigsawXIII is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Het aanmaken van een account is mislukt, probeer het later nog eens.
  #5  
Oud 13-08-08, 20:10
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Je koopt 2 keer je minuten in. 1 i-abo koop je in voor een paar dagen en je koopt een i-abo in voor de volgende maand. Je koopt altijd vooraf in. Verder heb je je nog de aansluitingskosten. Gebruik de zoekfunctie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pigjump werk niet... sang0e iPhone Apps 5 07-11-10 17:54
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 23:17
Toetsenbord werk niet saver1982 iPhone algemeen 0 10-09-09 02:57
overstap KPN -> TMobile, vraag Yekio Koopinformatie Nederland 5 03-09-09 18:18
iNDEPENDENCE werk niet! Geoff Unlock [archief] 9 17-11-07 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.