//

telefoon op no service

telefoon op no service discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste reaguurders! Die smilie kan eigenlijk wel weg! Ik sinds gister dolblij met mn 16giegje, alles top. lekker 3g bereik in t centrum van Mokum ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-08, 22:51
jolyon jolyon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Unhappy telefoon op no service

Beste reaguurders!

Die smilie kan eigenlijk wel weg!

Ik sinds gister dolblij met mn 16giegje, alles top. lekker 3g bereik in t centrum van Mokum en gps en dergelijk retesnel.
En toen hield het er allemaal mee op vandaag!
Vanmiddag kreeg ik een smsje op mn oude orange telefoon dat mn nummer werd gemigreerd naar de simkaart in de iphone. over twee weken zou het nummer overgezet worden! 1xOMG en tien tellen later zegt mn iphone: NO SERVICE! 2x OMG
Ik kon natuurlijk wel janken. Het tijdelijke nummer heeft dus welgeteld 1 dag gewerkt. Ik heb toen gelijk de klantenservice gebeld aangezien die twee events gerelateerd waren. "Ja meneer vanwege veiligheidsoverwegingen wordt het tijdelijke nummer uitgeschakeld!"
HOEZO?
Anyways is het verstandig morgen langs de winkel te gaan en daar mn beklag te doen? Wellicht dat ik dan minder lamgeslagen ben.
Twee weken wachten op een nummer transfer is toch niet normaal? Terwijl ik dus contractsvrij ben en bij mij ook nog eens het vermoeden bestaat dat ik nu dus twee weken voor poep betaal aangezien ik de phone dus gister heb geactiveerd....
Alvast bedankt voor enige zinnige reacties.

Mvg, Jolyon.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-08, 22:53
HMS HMS is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Same shit hier, maar mijn oude nummer werkt nog. En ach, heeft niet echt haast voor mij. Dus ik wacht wel rustig af.

Ben allang blij dat ik niet de enige met dit probleem ben ^^.
  #3  
Oud 21-08-08, 22:57
jolyon jolyon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Thx voor je vlotte reactie, ookal is het natuurlijk niet de reactie waar ik op hoopte (a) haha.
Een andere klantenservice chick vertelde me dat het max 48 uur duurde, chicks en electronica is ook gewoon geen goeie combi... naar mijn idee zijn ze daar "enigszins" incapabel...Anyone?
  #4  
Oud 21-08-08, 23:00
RobbSnobb RobbSnobb is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik zou zeker even naar de winkel gaan
sowieso lucht het even op om te klagen, dan heb je in ieder geval het gevoel dat je er wat aan doet
maar als ze er niks aan kunnen doen, dan is het ff lullig :S en zit je twee weken zonder telefoon
  #5  
Oud 21-08-08, 23:05
HMS HMS is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolyon Bekijk bericht
Thx voor je vlotte reactie, ookal is het natuurlijk niet de reactie waar ik op hoopte (a) haha.
Een andere klantenservice chick vertelde me dat het max 48 uur duurde, chicks en electronica is ook gewoon geen goeie combi... naar mijn idee zijn ze daar "enigszins" incapabel...Anyone?
Hmm, mijn iPhone is al langer dan 48 uur uit de lucht dacht. Misschien dat ie het morgen zomaar dat, you never know .

Maar goed, je kan er achter aan gaan. Laat het resultaat wel ff weten ;-)
  #6  
Oud 21-08-08, 23:06
jolyon jolyon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

(En ik dacht dus echt dat ik degene was die de t-mobile+iphone problemen-dans ontsprongen was)

-ik zal de progressie of huilbui melden
  #7  
Oud 23-08-08, 01:18
HMS HMS is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

hmm, kreeg vandaag een brief van t-mobile dat mijn nummer overgezet gaat worden en dat daarna mijn tijdelijke nummer niet meer bruikbaar zou zijn. Raar dat ik nu al op no service sta :s
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: No service / Searching / No Service probleem op iPhone 4 maar niet direct naar jailbr kura Jailbreak 2 04-05-11 11:58
2G telefoon GEEN service. Alles doet het behalve dat. harleyking iPhone algemeen 20 12-02-09 12:05
Telefoon aannemen alo-b iPhone algemeen 4 14-07-08 18:53
Telefoon Rik5 Archief 4 05-06-08 09:58
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.