//

rare down- en uplink snelheden

rare down- en uplink snelheden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen de iPhone 3G, prima telefoon en ik dacht vandaag, laat ik eens een speedtest doen (ben natuurlijk wel benieuwd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-08, 23:06
lucky lucky is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zoeterwoude
Berichten: 5
Standaard rare down- en uplink snelheden

Ik heb sinds een paar dagen de iPhone 3G, prima telefoon en ik dacht vandaag, laat ik eens een speedtest doen (ben natuurlijk wel benieuwd naar de up en down snelheden). Ik heb getest bij speedtest.nl en speedtest.bbnet.nl en behaalde de volgende resultaten:


tot mijn stomme verbazing.. 10.922,67 mbit/s downlink

ik dacht dus dat het een klein foutje was dus ik heb 3g schakelaar uit gezet en vervolgens weer aan en haalde ongeveer dezelfde resultaten. Daarna 3g uitgezet en speedtest gedaan met het 2g netwerk en ook hier hetzelfde resultaat.


Net als op bbnet.nl, haalde ik bij dergelijke speedtest websites dezelfde abnormaal hoge resultaten. Uplink zit trouwens rond de 10-15kbyte/s (een stuk geloofwaardiger). Met Wi-Fi haal ik 16mbit (dat klopt volgens mij wel wel want dat haal ik ook op me pc)

Natuurlijk haal ik deze snelheden nooit, was het maar zo . Is er toevallig een storing bij t-mobile? Het lijkt mij stug dat het aan de speedtest websites ligt aangezien ze allemaal hoge resultaten geven.

Mijn toestel betreft een 16GB iPhone 3G met firmware 2.0.2, woon in regio Leiden/Leiderdorp en het 3g bereik wat ik haal is 3 tot 5 streepjes. Zijn er meer mensen die hetzelfde hebben?

Laatst gewijzigd door lucky; 25-08-08 om 23:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-08, 00:41
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Ga is naar speed.t-mobile.nl en zet daar optimaliseren eens uit. Dan zal je zien dat je de normale snelheid hebt.
  #3  
Oud 26-08-08, 01:01
lucky lucky is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zoeterwoude
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erulezz Bekijk bericht
Ga is naar speed.t-mobile.nl en zet daar optimaliseren eens uit. Dan zal je zien dat je de normale snelheid hebt.
bedankt voor de reactie, ik heb dat uitgezet en geeft nu 230kbyte/s down en 18kbyte/s up met bereik 3g van 2/3 streepjes.

Ik vind het bereik nogal raar, as ik de iphone rechtop hou krijg ik 1 tot 2 streepje(s) 3g en als ik het op zijn kant houd en met me linkerhand vasthoud aan de kant van de speaker 3 tot 5 streepjes 3g lijkt erop dat positie van het vasthouden grote invloed heeft.

nogmaals bedankt!

Laatst gewijzigd door lucky; 26-08-08 om 01:03.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
rare symbool edasimsek iPhone algemeen 3 15-12-11 17:16
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 19:46
Rare Wi-Fi Anis Mesanovic Wi-Fi 2 23-08-09 22:03
3G Snelheden Harm133 iPhone algemeen 0 11-07-09 01:05
PIT internet met 3G snelheden cliffj Odido (T-Mobile) 0 18-08-08 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.