//

Status 5, maar geen iphone ontvangen

Status 5, maar geen iphone ontvangen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er ervaring mee? Ik heb op 4 augustus online mijn contract vernieuwd. Op maandag 25 augustus is de status eindelijk naar 4 gesprongen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-08-08, 19:31
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Unhappy Status 5, maar geen iphone ontvangen

Wie heeft er ervaring mee? Ik heb op 4 augustus online mijn contract vernieuwd. Op maandag 25 augustus is de status eindelijk naar 4 gesprongen ofwel hij ligt nu bij de koerier (TNTpost). Ik heb hem eigenlijk op dinsdag of anders woensdag verwacht, maar hij kwam maar niet. Uiteindelijk heb ik vandaag gebeld naar de KS en de medewerker verwees me naar TNT.

Voor de zekerheid ben ik naar het postkantoor gegaan, maar ze hebben het pakket niet. Ik heb nog maar een keertje naar de KS gebeld, maar nu zegt T-Mobile dat ze zien dat het pakket vandaag 29 augustus afgeleverd is, maar dat klopt natuurlijk niet. Want ik heb helemaal geen pakket binnen gekregen.

Nu zegt dus T-Mobile dat ze een onderzoek gaan starten en het kan 2 weken duren.

Dit is erg vervelend. Ik vraag me af of er anderen ook geen iphone ontvangen hebben. Wat kun je doen, want ik kan nu alleen maar afwachten. Ik hoop snel mijn iphone binnen te krijgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-08, 21:03
KEESSS KEESSS is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

Sommigen krijgen tenminste nog stenen in een doos.
  #3  
Oud 29-08-08, 21:13
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Misschien te voor de hand liggend, maar is 'ie niet bij de buren afgeleverd?
  #4  
Oud 29-08-08, 21:56
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Ik heb niet gecheckt. Bij welke buren? Ik weet niet of je zin kunt hebben om bij al de buren in mijn straat of andere straten langs te gaan. Geen briefje achtergelaten door de postbode.
  #5  
Oud 29-08-08, 21:58
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

vraag dan na naar welk adres t-mobile hem heeft opgestuurd
  #6  
Oud 29-08-08, 22:02
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

T-Mobile geeft aan dat 't naar mijn adres is verstuurd, maar ik heb hem niet. Ik kan dus ook niet getekend/betaald hebben als die er niet is geweest.
  #7  
Oud 13-09-08, 16:14
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Update:

Ik wacht inmiddels al bijna 6 weken. Mij is dus verteld dat het onderzoek 2 weken zou duren en dat ik 100% opgebeld zou worden. Dat is dus niet gebeurd. Gisteren probeerde ik maar weer naar de Klantenservice (of is 't Zelfservice) te bellen. De medewerkster ging vervolgens een intern bericht naar de desbetreffende afdeling sturen en zei dat ik zsm bericht zou krijgen.

Ondertussen heb ik een TNTpost pakketchauffeur gesproken toen hij bezig was in mijn straat. Ik vroeg hem of hij een vaste koerier was in mijn buurt/wijk, maar hij wilde geen antwoord geven. Daarna zei ik dat ik een pakket verwachtte op 26 aug of 27 aug, maar hij was nooit geweest. Toen zei de koerier doodleuk dat het pakket dan in de depot lag, maar ik ging gelijk zeggen dat ik online heb gezien dat het pakket afgeleverd zou zijn op 29 aug. Ik vroeg nog aan hem of hij bij de buren heeft afgeleverd, maar dan zei hij dat ik bij de buren moest vragen. FYI ik woon in een hoekwoning waarbij diverse straten bij elkaar komen. Ik heb alleen één directe buur(man). De koerier heeft in elk geval geen briefje achtergelaten. Ik ben echt niet wijzer van geworden.

Ik denk dus dat het pakket per ongeluk bij iemand anders is bezorgd. Inmiddels is mijn geduld aan 't op raken.

Update:

Ik heb zojuist een gesprek gehad met T-Mobile (ben opgebeld). De vriendelijke medewerkster zegt nu dat het onderzoek niet opgestart was 2 weken geleden (niet doorgegeven door de Klantenservice). Maar zij heeft goed nieuws voor mij. T-Mobile gaat opnieuw mijn iphone opsturen naar mij. Het pakket was blijkbaar retourgegaan naar T-Mobile. Ik snap dus niet waarom men eerder zei dat mijn pakket afgeleverd zou zijn. Maar goed... binnen 14 dagen heb ik mijn iphone en ik krijg 50% korting op de volgende abonnementkosten.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-09-08 om 10:41. Reden: samenvoegen
  #8  
Oud 13-09-08, 18:51
ruudthageman ruudthageman is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb 6 september 2008 online mijn iphone besteld en er stond een koerier voor de deur op 9 september, met mijn nieuwe aanwinst.
Dus wat dat betreft ging het bij mij ontzettend rap. Houd ons op de hoogte als ie binnen is.
  #9  
Oud 14-09-08, 09:52
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Mij is verteld dat 't 13 dagen kan duren. Maar ik denk inderdaad dat ik snel mijn iphone zal ontvangen.
  #10  
Oud 26-09-08, 07:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenx Bekijk bericht
Mij is verteld dat 't 13 dagen kan duren. Maar ik denk inderdaad dat ik snel mijn iphone zal ontvangen.
En? Hoe staat het er voor?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #11  
Oud 26-09-08, 07:31
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Hartelijk dank voor je interesse.

Het is niet goed gegaan. De dame (van after-sales, denk ik) heeft mij verteld dat ik vorige week een bericht zou krijgen. Omdat ik dus geen bericht heb ontvangen, heb ik vorige vrijdag voor de zekerheid gebeld met de KS. Die gaf aan dat ik geduld moest hebben dat ik nog een week moest wachten.

Afgelopen woensdag heb ik alweer gebeld en nu zegt men dat mijn order niet is doorgegaan, want ik zou mijn mijn contract al vernieuwd hebben. Dat mijn contract is vernieuwd, klopt maar ik heb nog geen toestel ontvangen. Ik wacht inderdaad nog steeds op mijn toestel. Ik kom dus erachter dat ze mijn iphone nooit opgestuurd hebben. Ze hebben gelogen over de levering van 29 augustus. En nu hebben ze mijn gehele vernieuwing geannuleerd zodat ik zelf nog een poging mag wagen. Ik wacht dus al sinds 4 augustus en mijn nieuwe order staat sinds 24 september. Ik moet nog even wachten.

Update 29 september:
Het heeft lang geduurd, maar ik heb hem eindelijk binnen.

Laatst gewijzigd door kenx; 29-09-08 om 11:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi of 3G icoon in status balk jokidoki Wi-Fi 1 21-12-10 21:48
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! Urbancowboy iPhone algemeen 8 21-07-10 20:46
Orginele iPhone gewonnen maar clone ontvangen... Mr.YT Koopinformatie Nederland 4 21-02-10 09:55
ontvangstbewijs itune ontvangen, maar waar is de ringtone lisa123 Ringtones en Wallpapers 10 02-11-09 20:22
sms ontvangen maar zie alleen niewtekstbericht en geen naam van de afzender wessie_fcutreg iPhone algemeen 1 14-09-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.